Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם שבוע טוב !

במאזדה של אמא שלי נדלקה הצ'ק אנג'ין והקוד מראה P0328 (חיישן נקישות).

החלפתי לפני חצי שנה את החיישן הזה באחד מקורי של מאזדה !. הקודם היה חיישן של מיצובישי (גם נחשב מקורי ).

השאלה מה אני אמור לעשות ? קניתי שוב חיישן (מקורי) אבל אני רוצה לקבל ייעוץ פה לפני שאני יחליף כי אם יש משהו אחר אני יחזיר אותו לחנות.

האוטו לא סוחב יפה מרגישים את זה מאוד בעליות הוא מושך הילוכים,לפני הנורה האוטו היה נוסע ממש טוב.

 

תודה רבה לעוזרים !

פורסם

מוכר לי שירשור כזה...

לפעמים החיישן נקישות הוא לא הבעיה אלא הגורמים לו לייצר מצב של בעייתי. הגורמים יכולים להיות זווית הצתה מוקדמת מידי לתנאי פעולת המנוע, הצטברות פיח עקב שריפה לא מושלמת בתא השריפה כתוצאה מהצתה לא סדירה, מצתים לא מתאימים, או לא תקינים, לפי הוראות היצרן, מרווח לא תקין בין האלקטרודות, התחממות יתר של המנוע הגורם לחום-יתר בתא השריפה, שימוש בדלק באוקטן נמוך שאינו מתאים ליחס הדחיסה, דלק באיכות גרועה, חדירת מים לצילינדרים, יחס דחיסה גבוה מהוראות היצרן הגורם להתלקחות עצמית מוקדמת של התערובת. כמו כן סגירה לא נכונה של החיישן במומנט הנכון. בדוק את אלה וחזור לעדכן.

פורסם
מוכר לי שירשור כזה...

לפעמים החיישן נקישות הוא לא הבעיה אלא הגורמים לו לייצר מצב של בעייתי. הגורמים יכולים להיות זווית הצתה מוקדמת מידי לתנאי פעולת המנוע, הצטברות פיח עקב שריפה לא מושלמת בתא השריפה כתוצאה מהצתה לא סדירה, מצתים לא מתאימים, או לא תקינים, לפי הוראות היצרן, מרווח לא תקין בין האלקטרודות, התחממות יתר של המנוע הגורם לחום-יתר בתא השריפה, שימוש בדלק באוקטן נמוך שאינו מתאים ליחס הדחיסה, דלק באיכות גרועה, חדירת מים לצילינדרים, יחס דחיסה גבוה מהוראות היצרן הגורם להתלקחות עצמית מוקדמת של התערובת. כמו כן סגירה לא נכונה של החיישן במומנט הנכון. בדוק את אלה וחזור לעדכן.

 

אז ככה: הרכב מאז שאצלנו טופל בחומרים איכותיים והכל היה כמו שצריך.

שמנו תוספים לדלק מדי פעם החלפתי פילטר דלק גם. פלאגים מקוריים של מאזדה.

פתחנו לפני כמה חודשים מכסה שסתומים להחליף אטם וראינו שיש הרבה שחור על החלקי מתכת לכלוך כזה/אחר.

עשינו שלשום טיפול לאוטו+פלשינג ועדיין זה לא מה שפתר את הבעיה.

חבר טוב שלי אמר לי לתדלק את האוטו ב98 ולראות אם המנורה נכבית,אם היא נכבית אז לאחר כמה ימים לחזור לתדלק 95 שוב,אם המנורה תידלק שוב אז יש צלצולים במנוע.

מה אני אמור לעשות עם צלצולים במנוע להעיף את האוטו ? חבל לי הוא ממש שמור מבחינה מכאנית וזאת תקלה מציקה.שווה להחליף פלאגים שוב ?

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...