Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסלול בית שאן סגור, כך שסביר להניח שיהיה יותר מורכב אך עדיין אפשרי. קארט 2 פעימות מורשה לנסוע רק בבית ברל (לא יהיו שם מרוצים, כי המסלול צר מדי אך הוא מאושר לאימונים למיטב ידיעתי), פצאל וערד.

 

אין קורס פורמאלי לנהיגה, אלא אימון/הדרכה מעשית שלאחריה השתתפות במירוצים דורשת הוצאת רשיון נהיגה ספורטיבי (בפועל מקביל לתאוריה - אין מבחן מעשי).

 

האנשים הבאים עוסקים בהדרכות ל-2 פעימות:

- איגור גלר (אזור חיפה) http://www.gellermotor.com/

- איגור מויזס (מנצרת עילית) - 050-9800098

- ירון אדרי ("האקדמיה לקארטינג") - מאזור המרכז - 050-6565666

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
הקורס שעשית על קארט 4 פעימות לא מספיק כדי להכשיר אותך לנהוג בקארט 2 פעימות, שהוא משמעותית יותר חזק, מתנהג חד יותר ודורש רמת נהיגה גבוהה משמעותית.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

 

תודה!

פורסם
מסלול בית שאן סגור, כך שסביר להניח שיהיה יותר מורכב אך עדיין אפשרי. קארט 2 פעימות מורשה לנסוע רק בבית ברל (לא יהיו שם מרוצים, כי המסלול צר מדי אך הוא מאושר לאימונים למיטב ידיעתי), פצאל וערד.

 

אין קורס פורמאלי לנהיגה, אלא אימון/הדרכה מעשית שלאחריה השתתפות במירוצים דורשת הוצאת רשיון נהיגה ספורטיבי (בפועל מקביל לתאוריה - אין מבחן מעשי).

 

האנשים הבאים עוסקים בהדרכות ל-2 פעימות:

- איגור גלר (אזור חיפה) http://www.gellermotor.com/

- איגור מויזס (מנצרת עילית) - 050-9800098

- ירון אדרי ("האקדמיה לקארטינג") - מאזור המרכז - 050-6565666

 

מה בעצם מקנה לי אישור נהיגה ב2 פעימות? האימון או הרשיון לנהיגה ספורטיבית?

בעיקרון אין ברצוני להתחרות אלא מדי פעם לגשת לנהוג, האם בכלל יש אפשרות כזו "להשכיר" קארט כזה לנגיה במסלול קארטינג מסויים או שזה רק אימון רציני או קארט אישי?

המסלול ברחובות מתאים לקארט 2 פעימות?

פורסם

אם אתה לא מעוניין להתחרות, אז אפשר לוותר על רשיון נהיגה ספורטיבית שהוא בסך הכל עניין פרוצדורלי. אפשר להשכיר קארט ליום אימון אצל כל אחד מהמוזכרים מעלה. אימון/הדרכה ראשונית יחייבו אותך לעשות כדי שתדע לשלוט על הכלי.

אני מניח שאתה מתכוון למסלול בביל״ו - הוא לא מאושר לנהיגה ב-2 פעימות.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

×
×
  • תוכן חדש...