Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.. השאלה שלי היא מתי רצוי לדעתכם לסכם על מחיר התחלתי עם המוכר? נניח שעכשיו אני מתקשר למוכר מסוים ומתחיל לדבר איתו על הרכב ואני שואל אותו כל מיני פרטים מסוימים, ולאחר מכן שואל אותו מה העלות? והוא אומר מחירון 30K? עכשיו ידוע שבדרך יכולות להיות כל מיני נקודות ציון שבהן אני אמצא לנכון שמגיעה לי הורדה במחיר.. זה יכול להיות בשיחה הראשונית בטלפון לדוגמה שבה הוא אומר לי למשל שאחד החלונות לא עובדים ולמרות זאת ביקש מחירון, זה יכול להיות אחר כך בבדיקה בשטח שעליתי על כל מיני תקלות כאלו ואחרות וזה יכול להיות לאחר הבדיקה במכון... ז''א מה בעצם כדאי לי להגיד למוכר?

 

האם בשיחה הטלפונית לאחר שהוא אומר לי מה המחיר המבוקש והאם הוא גמיש ולאחר שקבענו שאני מגיע לראות את הרכב, האם המשפט שצריך להגיד למוכר הוא: ''אוקיי, אני מגיע לראות את הרכב, אבל רק שתדע כבר מעכשיו שאם יתגלו ליקויים כלשהם שמצריכים תיקון, גם בבדיקה בשטח וגם לאחר מכן במכון אתה מוריד לי אותם ממחיר העסקה..''

 

בעצם מתי הרגע הזה שבו אני יודע אוקיי, המחיר X הוא המחיר שאני והמוכר יודעים שאני משלם במידה והכל יהיה אידיאלי..

פורסם
היי.. השאלה שלי היא מתי רצוי לדעתכם לסכם על מחיר התחלתי עם המוכר? נניח שעכשיו אני מתקשר למוכר מסוים ומתחיל לדבר איתו על הרכב ואני שואל אותו כל מיני פרטים מסוימים, ולאחר מכן שואל אותו מה העלות? והוא אומר מחירון 30K? עכשיו ידוע שבדרך יכולות להיות כל מיני נקודות ציון שבהן אני אמצא לנכון שמגיעה לי הורדה במחיר.. זה יכול להיות בשיחה הראשונית בטלפון לדוגמה שבה הוא אומר לי למשל שאחד החלונות לא עובדים ולמרות זאת ביקש מחירון, זה יכול להיות אחר כך בבדיקה בשטח שעליתי על כל מיני תקלות כאלו ואחרות וזה יכול להיות לאחר הבדיקה במכון... ז''א מה בעצם כדאי לי להגיד למוכר?

 

האם בשיחה הטלפונית לאחר שהוא אומר לי מה המחיר המבוקש והאם הוא גמיש ולאחר שקבענו שאני מגיע לראות את הרכב, האם המשפט שצריך להגיד למוכר הוא: ''אוקיי, אני מגיע לראות את הרכב, אבל רק שתדע כבר מעכשיו שאם יתגלו ליקויים כלשהם שמצריכים תיקון, גם בבדיקה בשטח וגם לאחר מכן במכון אתה מוריד לי אותם ממחיר העסקה..''

 

בעצם מתי הרגע הזה שבו אני יודע אוקיי, המחיר X הוא המחיר שאני והמוכר יודעים שאני משלם במידה והכל יהיה אידיאלי..

בטלפון לא נהוג להוריד מחיר בטח לפני שראית את הרכב

אם המוכר נשמע אמין ואתה נפגש לראות את הרכב. בהתאם למצב הרכב אתה נותן הצעה.

רצוח נמוכה ב2000 שח מהמחיר שאתה מוכן לתת. מפה מגיעים למשא ומתן עד למחיר שהו התכוונת לקנות.

שיהיה בהצלחה.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם

לדעתי זה תלוי גם במיקום של המוכר והקונה ועד כמה הקונה צריך להתאמץ כדי להגיע למוכר. ב 2 המקרים שקניתי רכב נסעתי רחוק, לפני כמה חודשים לירושלים בשביל הסוניק, ולפני 8 שנים לנהריה בשביל האימפלה. ב 2 המקרים סגרנו מחיר פתיחה כבר בטלפון. על הסוניק לא ניסיתי להוריד כי כבר הגענו למחיר סביר (ודרך אגב ראיתי אותה שבוע לפני המכירה בפועל כשיצא לי להיות בירושלים בלי קשר), על האימפלה גם הגענו למחיר סביר והצלחתי להוריד עוד קצת מזה ממש לפני הסגירה.

 

אם אתה נוסע רחוק בלי לסגור מחיר, אתה יכול להיות בבעיה כי אם המוכר יתעקש רוב הסיכויים שתעדיף לסגור על המחיר הגבוה יותר מאשר לבזבז עוד יום, זמן, כאב ראש. לכן אני דווקא בעד לסגור מחיר בטלפון, אלא אם באמת מדובר בנסיעה של עד חצי שעה שאז זה חפיף ואפשר לדבר ליד הרכב לפני שמתכוונים בכלל לסגור.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

לא חושב שיש כללים לעניין.

כשמתנהלים עם אנשים הגיוניים, וזה המצב המועדף, מחיר הסגירה לא לא יהיה רחוק מאוד מהמחיר הראשון שהמוכר יבקש.

 

ולכן לא אגיע למוכר שמבקש משהו רחוק ממה שאני מוכן לשלם. ואז לא אתמקח איתו בטלפון.

 

נכון שאם יש מרחק גיאוגרפי אז שווה לקדם העניין מרחוק. אבל זה פחות בעניין של מחיר ויותר תמונות, צילום רישיון והעברת תיעוד טיפול ברכב.

×
×
  • תוכן חדש...