Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

העברת הילוכים אגרסיבית DSG 7


David_se
שימו לב! השרשור הזה בן 1987 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

יש ברשותי איביזה 1.6 2009, לפני שבועיים עברה טיפול גדול+החלפת רצועת אביזרים,מותחן, והחלפת מחבר צינור רדיאטור{שהצריך פירוק צנרת פליטה}.

 

 

לאחרי הטיפול הרגשתי בסרק מדי פעם רעידה לשנייה, אך המחוג סלד נשאר יציב ולא מראה שינוי.

מעת לעת אני מרגיש שהעברת ההילוכים לא חלקה כמו פעם, במיוחד כשאני נמצא על הילוך 7 {ב55 קמש}ונותן קצת גז האוטו מעביר מיידית להילוך 5, מלווה ברעידות וזמן העברה ארוך מהרגיל.

כשאני נמצא על מצב S או מעביר הילוכים ידנית על M ההילוכים עוברים חלק

 

 

 

 

הרכב טופל במורשה לפני שעבר יד אליי, והחליפו לו מכטרוניק ומצמדים ב77 אלף ק"מ כרגע הרכב על 126 אלף

האם זה סימן למצמדים גמורים? מכטרוניק תקול? או אולי צריך לעדכן גרסה?{הרכב בהאצה רגילה מרמזור ממהר להעביר להילוך 7 כבר ב55 קמש}

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1987 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...