Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לשואב אבק רובוטי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב. צריך המלצות/ חוות דעת משימוש אישי, על שואב אבק רובוטי. הבנתי שהשואב+שוטף לא ממש מומלץ. התקציב 1500 שקלים. דירה של 120 מ'.

תודה.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

Xiaomi MI Robot

מתאים בדיוק לתקציב. יש לי אותו כחצי שנה והוא ממש טוב.

עשיתי די הרבה מחקר לפני הקניה וראיתי ביוטיוב השוואה שלו מול הדגם הכי חדש של רומבה שעולה 3,800 ש"ח, עשו לשניהם מבחנים מקיפים של סוגי לכלוך שונים ותנאי שטח שונים והתוצאות היו מאוד צמודות. למיטב ידיעתי בתקציב הזה הוא נותן את התמורה הכי טובה למחיר.

 

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk

פורסם

באג התחילו ליבא ולשווק שואב של anker.

קניתי ב600 שח לפני חצי שנה והוא מתברר כמציאה. במבצעי סוף שנה הוא נמכר ב300 שח!

יש לו מיכל גדול יחסית. 2 מברשות צדדיות וסוללה חזקה למדי. כל אלה עדיפים על הניטו שהוא החליף.

החיסרון/יתרון שלו הוא שיחסית הוא טיפש. יש לו שלט רחוק, אפשר לכוון תזמון, ניקוי נקודתי ועוד כמה תכונות. אין לו אפליקציה וכיוב'

במחיר הזה, הוא שווה לגמרי.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

קניתי את השיומי החדש הרובו רוק.

מעולה. !!

1400 שקל ושווה כל אחד מהם.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

שיואמי רובורוק s50,

שואב ושוטף, שווה כל שקל.

 

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

האם רוכשים שיומי ברשת כלומר איביי, אמזון וכו' - או דרך הייבוא בארץ?

 

sorvall - למה הכוונה טיפש? האם הוא יודע לא לחזור על עקבותיו, היכן שכבר ניקה? או שהוא נוסע באב-אללה וזהו?

פורסם

הכוונה שאין לו פונקציות מתקדמות כגון אפליקציה וכיוב. הוא מנקה טוב את כל חלל הבית ולא חוזר על עקבותיו אבל זה מה שהוא עושה. שואב רובוטי במובן הבסיסי של המילה.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

+1 לרובורוק של שיומי. במחיר הזה ובתמורה שהוא נותן, אין מה לחפש משהו אחר. אם אתה מצליח לקנות מאילת אז בכלל.

 

תתחדש :-D

פורסם
הכוונה שאין לו פונקציות מתקדמות כגון אפליקציה וכיוב. הוא מנקה טוב את כל חלל הבית ולא חוזר על עקבותיו אבל זה מה שהוא עושה. שואב רובוטי במובן הבסיסי של המילה.

 

נשמע הכי טוב. אני לא רואה שצריך יותר מזה.

פורסם

לכל מי שהמליץ על השואב שגם שוטף, האם הפונקציה הזאת הכרחית? הבנתי שהוא לא באמת שוטף , יותר כמו להעביר מגבון.

בדגם הזה (השוטף) יש עוד יתרון מול הדגמים הקודמים? (אם ההפרש במחיר הוא רציני אני אלך רק על שואב).

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
לכל מי שהמליץ על השואב שגם שוטף, האם הפונקציה הזאת הכרחית? הבנתי שהוא לא באמת שוטף , יותר כמו להעביר מגבון.

בדגם הזה (השוטף) יש עוד יתרון מול הדגמים הקודמים? (אם ההפרש במחיר הוא רציני אני אלך רק על שואב).

אחרי שהוא שוטף, הבית נקי, נכון שהוא מעביר רק מטלית, אבל זה מספיק

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

רובוט "טיפש" לא ידע לנווט את עצמו בחדרים ובכלל בצורה מושלמת, הוא פשוט נוסע עד שנגמרת הסוללה.. היה לי את השיאומי הראשון שנתרם להורים ועכשיו אני עם הדור השני, הפונקציה של ה"שטיפה" נחמדה ולא יותר מזה אבל עושה את העבודה אם יש רצון להעביר ניגוב קל.

הדור השני לעומת הראשון עם אלגוריתם מיפוי טוב יותר, עוצמת שאיבה חזקה יותר ויכולת טיפוס על מכשולים כפולה.. אתה לא רואה צורך באפליקציה אבל כשתשתמש תבין שיש המון פונקציות חיוניות מאוד כמו שאיבה של איזור או חדר מסויים, או איסור כניסה לחדר מסויים, וכמובן מערכת מיפוי שדואגת שכל ס"מ בבית יקבל שאיבה, ממליץ בחום. לקנות בארץ..

×
×
  • תוכן חדש...