Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפקק שהיה בין גלילות לשפיים היה גרוע בהרבה מהפקק ה(לא ממש )חדש בין שפיים ליקום.

 

בעבר דובר על המשך סלילה של איילון עד נתניה ועד כמה שאני מבין ממה שאני רואה, צורת הסלילה והגישור של הכביש לוקחים בחשבון אופציה לבניה של המשך צפונה (עם מחלף במקום שבו הכביש צפונה חותך מערבה מעל מסילת הרכבת). גם כביש 553 נבנה עם גשר ארוך וגבוה מעל מסילת הרכבת ויתכן שזה גם קשור.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הפקק שהיה בין גלילות לשפיים היה גרוע בהרבה מהפקק ה(לא ממש )חדש בין שפיים ליקום.

 

בעבר דובר על המשך סלילה של איילון עד נתניה ועד כמה שאני מבין ממה שאני רואה, צורת הסלילה והגישור של הכביש לוקחים בחשבון אופציה לבניה של המשך צפונה (עם מחלף במקום שבו הכביש צפונה חותך מערבה מעל מסילת הרכבת). גם כביש 553 נבנה עם גשר ארוך וגבוה מעל מסילת הרכבת ויתכן שזה גם קשור.

 

את זה שנתיבי איילון אמורים להגיע לנתניה , ראיתי בדגם באחת התערוכות שהייתי , פעם , מזמן. שהייתי בשירות הצבאי או לקראת סופו, אם אני זוכר נכון.

וזה היה מזמן. עברו באיזור 30 שנה (הבן שלי כבר הספיק להשתחרר מהצבא בנתיים)

 

אז לא הייתי מחכה לזה בעתיד הקרוב.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

התוכנית הזו בוטלה, וטוב שכך. לא יהיה המשך לאיילון לכיוון צפון.

 

יש תוכניות מוכנות לשדרוג כביש החוף לרמה מודרנית תקנית, אחרי שנים של ויכוחים בנוגע לתוואי. יש גם תוכניות לשדרוג כביש 4 במקביל.

חזיר דיזל

פורסם

האם הוספת המחלף הזה ובכלל כל הכבישים החדשים בשרון שמובילים בסופו של דבר לאיילון וההפך, לא יוסיף/מוסיף עומס תנועה אדיר באיילון?

Miata ND2

 

פורסם

ברור שכן. אף כביש לא פותר בעיית עומס תנועה, פשוט משנה את נקודות צוואר הבקבוק. גם הכביש הזה - עוד כמה חודשים ומשך הנסיעה לנוסעים מנתניה לתל אביב יהיה אותו הדבר (או יותר ארוך) לעומת המצב לפני פתיחת הכביש.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

לתל אביב הזמן ישאר אותו דבר אבל מנתניה לראש העין, לכפר סבא, רעננה הזמן יתקצר.

 

 

פורסם

חוץ מההקלה על ההגעה לתל אביב, הכביש גם מקל למי שרוצה להגיע מנתניה לרעננה/כפר סבא ואפילו כביש 6, מבלי לעבור את הפקקים באיזור צומת בית ליד ומחלף דרור או לנסוע דרך חוות רונית.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

נסעתי היום, לא באמת חוסך זמן בשעות ללא פקקים. אדרבה, בגלל שיש שני נתיבים קל יותר ליפול על מתנחלי שמאל מאשר בכביש החוף בעל 3 הנתיבים.

בשעות הפקקים אני מניח שזה אחלה ושמח שעשו את השינוי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
הייתי שם ביום שישי, 4 מכוניות נעצרו בכביש המהיר כדי להבין לאן לפנות

גם אני נתקלתי בתופעה דומה בשישי בערב. פתאום משום מקום נוצר פקק כי אנשים לא מבינים לאן לנסוע. לאחר שעוברים את הפיצול, הצנועה חזרה לזרום.

 

דרך אגב, איכות הסלילה מצוינת. הכביש נראה ומרגיש חלק לגמרי.

פורסם

לקח לי בערך חצי שעה להגיע להרצליה - לא רע. (בסביבות 9 בבוקר ).

בשעות האלה זה יכול לקחת גם 45 דקות עד שעה אם לא יותר.

כמו שאמרו קודמיי - פלסטר.

פורסם

חוץ מההקלה על ההגעה לתל אביב, הכביש גם מקל למי שרוצה להגיע מנתניה לרעננה/כפר סבא ואפילו כביש 6, מבלי לעבור את הפקקים באיזור צומת בית ליד ומחלף דרור או לנסוע דרך חוות רונית.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...