Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע PSA 1.2 PureTech השרשור המרוכז לגבי עניין האמינות של רצועת התזמון הטבולה בשמן.


Alkash
מעבר לפיתרון נפתר ע"י אורן שרותי רכב,

פוסטים מומלצים

דבר אחד מוזר לי , הבחור מגיע עם רצועה מתפוררת ב 107K והמוסך+שירות לקוחות לובינסקי ממליצים לו לחכות ל 180K . הרצועה לא משתבחת עם השנים.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

דבר אחד מוזר לי , הבחור מגיע עם רצועה מתפוררת ב 107K והמוסך+שירות לקוחות לובינסקי ממליצים לו לחכות ל 180K . הרצועה לא משתבחת עם השנים.

 

ממה שאני הבנתי מהשרשור לובינסקי לא יודעים שהרצועה שלו מתפוררת ומבחינתם בא מישהו שרוצה להחליף טיימינג יותר מוקדם משגרת הטיפולים.

 

דרך אגב, זה שבמוסך אורן ראו שהרצועה מתפוררת לא אומר שזה מקור התקלה שמתוארת.

 

אני הייתי מחליף טיימינג בהקדם, אפשר לנסות לריב איתם על מי משלם כמה. כנראה חסר סיכוי. בסוף הרכב עבר ק״מ יפה וכמה זה כבר משנה עוד שנה או פחות שנה להחלפת הרצועה? גם ברכבים אחרים מחליפים טיימינג מתישהו

עריכה אחרונה על ידי galbh
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

iSystem -

הוצאת היסטורית טיפולים מהשירות לקוחות של לובינסקי? אולי כבר החליפו אצלך טיימינג?

שאלת מה היו קודי התקלה? כי יתכן שזה לא בעיית טיימינג.

לפי הדיווחים פה, אפשר לנסוע בעדינות אחרי שנדלקה נורת ההתראה. מצד שני, ידוע על מנועים שהוחלפו באחריות, כנראה בעיקר אצל ליסינג או אנשים שנסעו עם נורת האזהרה משמעותית.

אצלי עשו טיימינג ואחרי פחות משנה קצת אחרי טיפול שנתי הלך חיישן VVT או לפחות היה עליו לכלוך. עפ מישהו שהחליף טיימינג בגבע, הם גם מנקים את החיישן הזה כחלק מתהליך הטיימינג ןניקוי השבבים של הרצועה. מה היה הקוד תקלה שלך כשהיה בעייה בחיישן VVT?

לפי הדיווחים פה בפורום, כנראה שאם עוברים את ה100 אלף ההשתתפות של לובינסקי נמוכה או לא קיימת.

הם לא יודו שיש בעיה בגלל עניינים משפטיים. אני מציע לבקש הצעת מחיר דרך השירות לקוחות. לי יש ניסיון טוב יחסית עם המוסך המרכזי בשורק ראשון לציון.

עוד אפשרות זה לקחת הצעת מחיר ממוסך אורן או גבע.

הוצאתי היסטוריה, לא החליפו טיימינג.

בסיכום התיקון רשום קוד P0014, שסה"כ מצביע על בעיה בתזמון שזה די כללי כי יכול להיות שזה באמת בגלל הVVT אבל השאלה היא האם הנזק לVVT נגרם בגלל השבבים של הרצועה שנפלו..

זה מידע על הקוד:

https://www.obd-codes.com/p0014

האמת שאני לא הולך לנסות לריב איתם, אין לי כוח נפשי וזמן בשביל זה. קיבלתי הצעת מחיר דרך המוסך של פיג'ו באשדוד, קצת יותר נמוכה מההצעה של אורן.

אני בוודאות הולך להחליף טיימינג בזמן הקרוב מאוד. הנזק הכלכלי לא משמעותי מדי, ואם מוסיפים אותו למחיר הכולל של הרכב עדיין מקבלים תמורה מדהימה למחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאותי מסקרן כתוצאה מהסיפור הזה הוא האם ובהנחה שמדובר בחגורה שאינה עמידה מספיק, הוחלפה החגורה הזו במשהו יותר מוצלח ועמיד ואם כן ממתי. ולא מתכוון לניחוש מושכל או למישהו שאמר מישהו, קצת יותר ממוסמך אם אפשר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

בסרטון הזה

[video=youtube_share;hdFWykMBGZk]

שצולם אצלנו אתמול, פג'ו 308SW 2015, לא הוחלפה רצועה עד כה, 90k ק"מ, הלקוחה הגיעה למוסך בגלל נורת מנוע שנדלקה בתוספת התראת לחץ שמן נמוך.

 

כמו שניתן לראות בסרטון,יש חסימה מלאה של המשמרת באגן השמן, במצב הזה המנוע על כל רכיביו סובלים מהרעבת שמן, כמובן שחתיכות הגומי האלו מזהמות את כל מערכת השימון וסותמים את שסתומי ה-VVT , את שסתום ויסות לחץ השמן, את צינור הזנת שמן לטורבו וכו..

 

למיטב ידעתי ובדקתי, רצועת התזמון לא השתנתה והמק"ט נשאר זהה.

 

אפשר לראות כאן את ההתפוררות של הרצועה הישנה

20190604_050544.jpg

 

וכאן רצועה חדשה להשוואה

20190604_050836.jpg

 

אורן

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון, לעבוד עם כפפות. בעיקר במוסך.

 

דבר שני - מה המלצתך כמוסך שרואה את הרכבים יחסית הרבה למרווח החלפת רצועת תזמון ברכב הזה?

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסרטון הזה

[video=youtube_share;hdFWykMBGZk]

שצולם אצלנו אתמול, פג'ו 308SW 2015, לא הוחלפה רצועה עד כה, 90k ק"מ, הלקוחה הגיעה למוסך בגלל נורת מנוע שנדלקה בתוספת התראת לחץ שמן נמוך.

 

כמו שניתן לראות בסרטון,יש חסימה מלאה של המשמרת באגן השמן, במצב הזה המנוע על כל רכיביו סובלים מהרעבת שמן, כמובן שחתיכות הגומי האלו מזהמות את כל מערכת השימון וסותמים את שסתומי ה-VVT , את שסתום ויסות לחץ השמן, את צינור הזנת שמן לטורבו וכו..

 

למיטב ידעתי ובדקתי, רצועת התזמון לא השתנתה והמק"ט נשאר זהה.

 

אפשר לראות כאן את ההתפוררות של הרצועה הישנה

[ATTACH=CONFIG]519435[/ATTACH]

 

וכאן רצועה חדשה להשוואה

[ATTACH=CONFIG]519436[/ATTACH]

 

אורן

אורן, האם הרצועה החדשה שאתה שם עמידה יותר? או שגם אותה צריך להחליף לאחר 100 אלף ק"מ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קוברים את ראשם בחול, לא ראו לא שמעו ולא מודים בכלל בבעיה. במ"ש באשדוד בכלל אמרו לי שההוראה להחלפה היא ב165-180 אלף ק"מ.

וגם כשדיברתי איתו על זה הוא ישר שאל "מה קראת משהו באינטרנט.." ז"א שהם יודעים טוב מאוד שיש את הבעיה הזאת אבל בוחרים להתעלם. חבל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטובת המטרה המקורית של הפוסט הראו לי שני רכבים בלובינסקי טרייד היום, לפי היסטורית הטיפולים באחד הוחלפה רצועה ב74000 ק"מ בערך, אחרי שנורת אזהרה נדלקה ומצאו פירורים במערכת (קראו לזה "שבבים") ובשני הוחלפה רצועה אחרי 100000 ק"מ בערך מבלי שקפצה התראה ולא ראיתי שדווח על "שבבים".

השאלה שלי בתור מי ששוקל לקנות רכב כזה היא בהנחה ורכב הגיע למוסך בעקבות אזהרה, גילו חתיכות במערכת והחליפו את הרצועה - האם יש מה לחשוש מרכישת רכב כזה? כמה צריך לחשוש? יש מה לבקש שיבדקו\יעשו כדי לקנות בראש שקט או להתרחק כמו מנבלה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסרטון הזה

[video=youtube_share;hdFWykMBGZk]

שצולם אצלנו אתמול, פג'ו 308SW 2015, לא הוחלפה רצועה עד כה, 90k ק"מ, הלקוחה הגיעה למוסך בגלל נורת מנוע שנדלקה בתוספת התראת לחץ שמן נמוך.

 

כמו שניתן לראות בסרטון,יש חסימה מלאה של המשמרת באגן השמן, במצב הזה המנוע על כל רכיביו סובלים מהרעבת שמן, כמובן שחתיכות הגומי האלו מזהמות את כל מערכת השימון וסותמים את שסתומי ה-VVT , את שסתום ויסות לחץ השמן, את צינור הזנת שמן לטורבו וכו..

 

למיטב ידעתי ובדקתי, רצועת התזמון לא השתנתה והמק"ט נשאר זהה.

 

אפשר לראות כאן את ההתפוררות של הרצועה הישנה

[ATTACH=CONFIG]519435[/ATTACH]

 

וכאן רצועה חדשה להשוואה

[ATTACH=CONFIG]519436[/ATTACH]

 

אורן

וואו פשוט הרס. לא להאמין שעוד יש כאן כמה פנבויז אשר מקלים ראש בתקלה (יותר נכון המחדל) הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זוועת עולם הסרטון הזה. תודה לאורן על השיתוף.

 

אבל חסרים פרטים - מה היסטוריית הטיפולים של האוטו? טופל כנדרש לפי מפרט יצרן או לא? טופל אצל היבואן או במוסך מדרכה/ליסינג? שמו שמן בתקן או שמן אקראי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום הכנסתי את הרכב שלי(308sw 2015) לטיפול במוסך גבע וביקשתי שיבדקו את רצועת התזמון,הרכב עם 79 אלף ק״מ...דיברו איתי משם ואמרו לי שממש עוד רגע הייתה נדלקת לי נורה של התפוררות רצועת התזמון ואמרו לי שם שהמעברים של השמן ברכב סתומים,כמובן שלקחתי את הסיפור הזה בחשבון ומיד אישרתי להם להחליף את הטיימינג(למען הסר ספק הרכב נקנה מלובינסקי טרייד ובמקוריות הוא היה ליסינג אבל טופל כל 15 אלף/שנה במוסכי היבואן)

אני קורא לאחרונה הרבה מאוד על המצבים של ההתפוררות ברכבי פיגו סיטרואן אבל לא מבין דבר אחד,איך זה שעדיין אין תביעה יצוגית על הנושא הזה כמו שעשו בזמנו על הגיר של פורד ושל פולקסווגן?!?

לפני חודשיים דיברתי עם לובינסקי על שגרת הטיפולים ברכב שלי והם אמרו לי שרצועת תזמון מחליפים כל 10 שנים או 150 אלף ק״מ,כלומר מבחינתם ההוראה הראשונה של היצרן לא השתנתה..

זה תמוהה בעיני מאוד.

דיברתי עם החבר׳ה במוסך והם אמרו לי שלפני פחות משבוע הם החליפו מנוע ל208 בגלל ההתפוררות בעלות של שמונה אלף ש״ח.

לא הגיוני שלובינסקי לא יקחו אחריות על זה!

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...