Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע PSA 1.2 PureTech השרשור המרוכז לגבי עניין האמינות של רצועת התזמון הטבולה בשמן.


Alkash
מעבר לפיתרון נפתר ע"י אורן שרותי רכב,

פוסטים מומלצים

הקשר הוא חד ערכי,

יש לכם, לכמה חבר'ה שאלות טכניות לגבי המנועים הללו. שמן כזה או שמן אחר.

בלי קשר היבואן מזמין את כל הגולשים אליו הביתה, בין היתר לשיחה על נושאים טכניים. אפשר לדבר עם הגורמים הבכירים ביותר אצל היבואן בדיוק על השאלות האלה.

יכנס לכאן היבואן, לשרשור, וירשום למנוע הזה מתאים שמן ZXC. יגיע גולש אקראי וירשום שזו רמאות כי מצד אחד השמן הזה יקר, והוא מיובא רק על ידי אותו יבואן, ובפורומים בקונגו הוא קרא שמשתמשים בשמן במפרט VBN. עכשיו מה אמור היבואן לעשות? לרשום לגולשים שמטעים אותם? זו בדיוק הסיבה בגלל בעלי מקצוע מעולים לא נכנסים לפורום לתת תשובות טכניות. הם מייד יואשמו בקונספירציה ורצון 'לתקוע' לקוחות.

עכשיו יש לכם, לכל מי שהשתתף בדיון אפשרות להגיע ליבואן ולשמוע ממידע ראשוני, לא דרך איזו ילדה שעונה בפייסבוק או בפורום ללקוחות היבואן, אלא ישירות ממנהלים טכניים על הסוגייה שמטרידה אתכם. אפילו לא במליאה כולה, לתפוס את האנשים ולדבר איתם בגובה העיניים ב'אחד על אחד'.

אבל, כרגיל בפורום, אנשים מעדיפים לשבת בבית מול המקלדת ולא לצאת החוצה. העיקר שיהיה על מה להתלונן.

  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

רוב האנשים קונים רכב שישרת אותם ולא ההפך. את רוב אנשים לא מעניין שמן כזה או אחר. מה שכן מעניין אותם זה שלא יהיה להם נזק כספי בגלל ליקוי בתכנון או בהנחיות תחזוקה או בפרשנות המקומית של היבואן להוראות היצרן. (אלה רק דוגמאות, אני לא אומר שאף אחד מהדברים האלה נכון).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל, כרגיל בפורום, אנשים מעדיפים לשבת בבית מול המקלדת ולא לצאת החוצה. העיקר שיהיה על מה להתלונן.

פיספסת את כל הנקודה לגמרי.

 

קודם כל, לא חושב ש(רוב ה)אנשים מתלוננים פה. יש חשש לתקלה גורפת לכאורה בצורה כזו או אחרת במנוע שמניע כמעט את כל ליין הדגמים של psa (לפחות בישראל). ליצרן וליבואן יש אינטרס עסקי עצום להפריך את החשש הזה. האינטרס הזה הרבה (הרבה) יותר מהותי מאשר האינטרס האישי של כל אחד פה בנפרד. ואתה מספר לי שהיבואן והיצרן יודעים שאין שום בעיה, או לפחות לא אחת גורפת, ולא מגיבים פה כי wildlands יבכה על מחיר השמן? סירייסלי???

 

מעבר לאנשים שנמצאים פה באופן קבוע, יש הרבה מבקרים מזדמנים (גם כאלו שסתם הגיעו מגוגל) שבסה"כ מחפשים (או יחפשו בעתיד, הרבה אחרי יום שישי) רכב משפחתי בזול, וה-308 יושבת להם לא רע על המשבצת הזו. לא כולם חובבי רכב אדוקים שחייבים לנהוג בכל דגם שמגיע לארץ. ליבואן יש פה כלי לא רע, וגם חתיכת מוטיבציה ענקית להשתמש בו כדי לשפוך אור על נושא השרשור הזה, והוא בוחר באופן מודע שלא להשתמש בו. אז כל מי שקורא פה יסיק את המסקנות שלו מהשתיקה הרועמת הזו.

 

איך זה קשור ללהגיע או לא, אין לי מושג. ואם אתה שואל אותי, אחוז די גדול מהלקוחות הפוטנציאליים של לובינסקי לא יגיעו ביום שישי לתפוס את האיש הטכני לאחד על אחד צפוף כדי לשמוע ממנו מה הוא יודע לא לציטוט. הם פשוט ילכו ויקנו קיה פורטה במקום.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יואב, אני אגיע לשורק , לא בשביל נסיעת מבחן, אלא כדי לשמוע כמה רצועות הותקנו/ יצאו מהמחסן המרכזי . זה בדרך כלל נתון סודי . האם יהיה לו את המספרים מהמרלו"ג ?

למעשה זה סך הרצועות שהוזמנו בין 2015 ל 2019 (כי בודדים הגיעו ל 180Kkm )

זה מספר שיכול להרגיע את השרשור (או הפוך)

 

אם הוא יגדיל ראש ויתן את הנתון בשילוב של ק'מ ההחלפה יהיה אפשרי לחשב את החציון , הממוצע וסטיית התקן כי כמות המנועים שנמכרו דיי ידועה .אבל זה באמת נראה לי כבר תואר ראשון ולכן מחוץ לשאלה...

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיספסת את כל הנקודה לגמרי.

 

קודם כל, לא חושב ש(רוב ה)אנשים מתלוננים פה. יש חשש לתקלה גורפת לכאורה בצורה כזו או אחרת במנוע שמניע כמעט את כל ליין הדגמים של psa (לפחות בישראל). ליצרן וליבואן יש אינטרס עסקי עצום להפריך את החשש הזה. האינטרס הזה הרבה (הרבה) יותר מהותי מאשר האינטרס האישי של כל אחד פה בנפרד. ואתה מספר לי שהיבואן והיצרן יודעים שאין שום בעיה, או לפחות לא אחת גורפת, ולא מגיבים פה כי wildlands יבכה על מחיר השמן? סירייסלי???

 

מעבר לאנשים שנמצאים פה באופן קבוע, יש הרבה מבקרים מזדמנים (גם כאלו שסתם הגיעו מגוגל) שבסה"כ מחפשים (או יחפשו בעתיד, הרבה אחרי יום שישי) רכב משפחתי בזול, וה-308 יושבת להם לא רע על המשבצת הזו. לא כולם חובבי רכב אדוקים שחייבים לנהוג בכל דגם שמגיע לארץ. ליבואן יש פה כלי לא רע, וגם חתיכת מוטיבציה ענקית להשתמש בו כדי לשפוך אור על נושא השרשור הזה, והוא בוחר באופן מודע שלא להשתמש בו. אז כל מי שקורא פה יסיק את המסקנות שלו מהשתיקה הרועמת הזו.

 

איך זה קשור ללהגיע או לא, אין לי מושג. ואם אתה שואל אותי, אחוז די גדול מהלקוחות הפוטנציאליים של לובינסקי לא יגיעו ביום שישי לתפוס את האיש הטכני לאחד על אחד צפוף כדי לשמוע ממנו מה הוא יודע לא לציטוט. הם פשוט ילכו ויקנו קיה פורטה במקום.

 

אני כבר לא בוכה :lol:

 

צודקים, מודה שהקצת הגזמתי, זה כולה הפרש של 100 ש"ח בשנה בערך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכל הסיפורים האלה, יש לי 208 2016 עם כ- 59,000 ק״מ. הרכב עבר טיפול 60,000 במוסך יורומוטורס בחדרה לפני שבועיים ואז גם נגמרה האחריות.

 

אני צופה שהרכב יעשה כ- 10,000-12,000 ק״מ בשנה. איך אתם ממליצים לי להמשיך בשגרת הטיפולים בהקשר של הרצועה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי מכוון להחלפה כל 5 שנים.

פעם ראשונה אולי במורשה יבואן (למי שמפחד)

בהמשך לא חייב במורשה יבואן. תקפיד גם על שימוש בשמן בתקן.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה - יש שני שמני מנוע מאושרים ע"פ לובינסקי למיטב ידיעתי ומה שכתוב אצלי -

5W30 B71 2297

0W30 B71 2302

 

אני רואה בהיסטוריה ששמו 0W30 B71 2312 בהתחלה. אחרי זה 5W30 B71 2297, אחרי זה שוב 0W30 B71 2312. האם יש הבדל בין -

0W30 B71 2312 לבין 0W30 B71 2302? אני רואה שמוכרים שמני 0W30 שעומד גם ב2302 וגם ב2312.

 

למי שיש היסטורית טיפולים - איזה שמנים שמו לכן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה - יש שני שמני מנוע מאושרים ע"פ לובינסקי למיטב ידיעתי ומה שכתוב אצלי -

5W30 B71 2297

0W30 B71 2302

 

אני רואה בהיסטוריה ששמו 0W30 B71 2312 בהתחלה. אחרי זה 5W30 B71 2297, אחרי זה שוב 0W30 B71 2312. האם יש הבדל בין -

0W30 B71 2312 לבין 0W30 B71 2302? אני רואה שמוכרים שמני 0W30 שעומד גם ב2302 וגם ב2312.

 

למי שיש היסטורית טיפולים - איזה שמנים שמו לכן?

 

ניתן להשתמש בשניהם, 2302 זה התקן העדכני שיצא לפני קצת יותר מחצי שנה והחליף את ה-2312.

על הגלון 0w30 של טוטל רשומים 2 התקנים אלה.

שמו לך לפי התקן. מותר את שניהם. אפשר להיות רגוע.

לדעתי 2302 טעות דפוס של המוסך. התכוון ל 2312 .

שוב, לא טעות דפוס, אלא תקן עדכני שמחליף את הקודם.

אני לא מכיר שמן בתקן 0W30 B71 2302.

התקן של PSA לשמני 0W30 הוא B71 2312

ראה למעלה ובטבלה שאני מצרף.

FB_IMG_1551786108005.jpg

DS 7 CROSSBACK 2019

2019 PEUGEOT 308 GTI

2006 PEUGEOT 307 XT

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניתן להשתמש בשניהם, 2302 זה התקן העדכני שיצא לפני קצת יותר מחצי שנה והחליף את ה-2312.

על הגלון 0w30 של טוטל רשומים 2 התקנים אלה.

 

שוב, לא טעות דפוס, אלא תקן עדכני שמחליף את הקודם.

 

ראה למעלה ובטבלה שאני מצרף.

[ATTACH=CONFIG]516878[/ATTACH]

 

אתה יכול בבקשה לעלות את כל הקובץ, שתהיה אפשרות לראות גם את העמוד השני עם המלצות לפי דגם מנוע?

 

תודה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...