Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הראשי שלנו הוא קיה נירו 2018

המשני אלטו ידנית 2010.

 

בקרוב בע״ה אשתי תלד ילד מספר 2.

ולכן האלטו כבר מתחילה להיות צפופה מדי.

אפילו אם זה רק להוציא מהגן.

 

מחפש רכב אמין (כמו האלטו),

חסכוני עד כמה שאפשר ואוטומט.

 

תודה.

כפיר הג'ינג'י

פורסם

אתה כנראה מחפש רכב בגזרת הסופר מיני, מיצובישי ספייסטאר יכולה להיות אופציה טובה, יונדאי i20 תהיה מרווחת יותר אך צמאה יותר בדומה לאחותה מבית קיה ריו.

8) ידני זה הכי אחי 8)
פורסם

אם רוצה רכב משפחתי, חדש יחסית, נוח, אמין, מרווח מאוד, בגאז' ענק שיספיק אפילו ל2 עגלות (מניסיון), קבוצת רישוי 1, עושה כ14 ק"מ לליטר, בקיצור מינימום עלויו, טוב לא להרביץ לי "כדאי לנסות את ה301 1.2 רובוטית" :arrow::?:roll:, אין מכות?!

 

אבל, לא לפני נסיעת מבחן, לא כל אחד יסתדר עם הרובוט, כך בחשבון שזה רכב שנוא מאוד על הנהג הישראלי, אין לו שוק בכלל , 3 כוכבי בטיחות, איכות חומרים ואיכות נסיעה נמוכה, לדעתי אפילו נמוכה יותר מזו שיש באלטו אם אני לא טועה, בקיצור צריך להתפשר על הרבה דברים כדי לקבת רכב משפחת מרווח נוח וזול.

 

בגדול הצעתי את הרכב הזה כי הוא מתאים לבקשות שלך במינימון עלויות ומקסימום תמורה, והוא באותו טווח מחירים של האלטו, השאלה היא אם התקציב שלך גדול יותר, אם כך, אפשר להציע לך אפילו רכבים מליגה אחרת, השאלה מה התקציב?

פורסם

לא ממליץ על הרובוטי של לובינסקי, זה מרגיש כמו רכיבה על גמל,

אתם זקוקים רק למרווח פנים משופר או גם תא מטען?

אם רק למרווח פנים לך על הסוזוקי ספלאש אמינה חסכונית להפליא ומרווחת - תא המטען זערורי.

אן לחילופין ניסן נוט שגם תא מטען מכובד יש לה.

פורסם

הספייס סטאר אופציה טובה, מרווחת יותר מאחור מאשר האלטו, זריזה יותר, בטיחותית יותר,תא מטען גדול יותר, מאובזרת יותר וחיסכונית.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני חושב שפות"ש יצטרך רכב גם לעגלה לא?

 

הספייס סטאר ובכלל רכבי סופר מיני יכולות להכיל עגלה בנוחות? אם בכלל?

פורסם

עגלה אם אמבטיה לא נכנסה אלי לתא המטען, השילדה בתא מטען ואת האמבטיה בסלון, אם שני הילדים יהיו מאחור בעייתי, לאחר שעברנו לטיולון קנינו כזה שיכנס לתא המטען.

כך שאם אתם מתכוונים להסיע את שני הילדים מאחור עם עגלה הספייס והקטגוריה שלה בעייתיות וכדאי לעבור לסופר מיני ואפילו משפחתית כדי שיהיה מקום בתא המטען אבל אז תוותרו על צריכת דלק כמו סוזוקי אלטו.

 

לכן זה תלוי איך אתם מתכוונים לעשות את החלוקה בין שני הרכבים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היי חברים, תודה על ההמלצות.

אפילו בטחון נכנסת עגלת בייבי גוגר. אז מאמין שייכנס בעוד מכוניות. בטח בסופר מיני (חוץ מהספלאש).

 

יש עוד המלצות לסופר מיני? משפחתית קטנה?

מה לגבי מזדה 2 4 דל?

כפיר הג'ינג'י

פורסם
אם רוצה רכב משפחתי, חדש יחסית, נוח, אמין, מרווח מאוד, בגאז' ענק שיספיק אפילו ל2 עגלות (מניסיון), קבוצת רישוי 1, עושה כ14 ק"מ לליטר, בקיצור מינימום עלויו, טוב לא להרביץ לי "כדאי לנסות את ה301 1.2 רובוטית" :arrow::?:roll:, אין מכות?!

 

אבל, לא לפני נסיעת מבחן, לא כל אחד יסתדר עם הרובוט, כך בחשבון שזה רכב שנוא מאוד על הנהג הישראלי, אין לו שוק בכלל , 3 כוכבי בטיחות, איכות חומרים ואיכות נסיעה נמוכה, לדעתי אפילו נמוכה יותר מזו שיש באלטו אם אני לא טועה, בקיצור צריך להתפשר על הרבה דברים כדי לקבת רכב משפחת מרווח נוח וזול.

 

בגדול הצעתי את הרכב הזה כי הוא מתאים לבקשות שלך במינימון עלויות ומקסימום תמורה, והוא באותו טווח מחירים של האלטו, השאלה היא אם התקציב שלך גדול יותר, אם כך, אפשר להציע לך אפילו רכבים מליגה אחרת, השאלה מה התקציב?

 

צרפתית? היא אמינה? מנסיון?

מה לגבי 301 עם מנוע 1600?

כפיר הג'ינג'י

פורסם

אני מאמין שגם ה1.6 תהיה אמינה, מדובר במנוע ותיק ומוכח, אך היא ההפך המוחלט מחסכונית, ההבדל בחסכון בין ה1.2 וה1.6 הוא שמים וארץ.

 

לנו יש ניסיון עם 2 פיג'ו 301 1.2, אחת 2014 1.2 72 כ"ס שהוחזרה בכ120K ק"מ, והנוכחית 2016 1.2 82כ"ס 52K ק"מ.

שתיהן אמינות מאוד, ממש 0 תקלות, אך לתיאום ציפיות איכות החומרים פשוטה מאוד, מה שכן, איכות ההרכבה הרבה יותר מרשימה,

מציע לך לנסות לחפש אחת פרטית או אפילו ליסינג שהיה רכב צמוד, כי יצא לי לנסוע באחת מהשכרה, ופשוט לא האמנתי עד כמה הרכב שבור,ממש מרגיש כמו טרקטור, אשר אצלי האוטו עבר רק נסיעות פרטיות רגועות, והוא עדיין נוסע כחדש כאילו אתמול יצא מהחנות, כך שאל תלך על כל הצעה שתמצא.

אם בסוף תתמקד ב1.2, עדיף ללכת על הדגם המשופר והחדש יותר מ2016 עם 82 כ"ס, כי היו כמה תלונות עם הדגם הישן על בעיות בממיר הקטליטי, בחדש אין את זה.

יש לך גם את האחות התאומה הC אליזה, שזה בעצם אותו רכב רק עם סמל אחר.

×
×
  • תוכן חדש...