Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הייטי שלי למכירה.

 

סקירה מפורטת שלה ניתן למצוא כאן:

https://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/2801/%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%9D/%D7%A1%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9D-3-%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9D-%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%99%D7%99%D7%98%D7%99-1.2-%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%91%D7%95-(TSI)-%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%AA

 

וושרשור מעקב:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?630184-%D7%9E%D7%A1%D7%9B%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%A9-%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9D-%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%99%D7%99%D7%98%D7%99&highlight=%D7%A1%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9D+%D7%99%D7%99%D7%98%D7%99

 

אמלק:

- יד ראשונה, פרטית

- 65K ק"מ בלבד (שרובם ננהגו בדרכים מהירות מחוץ לעיר)

- נהג יחיד, לא מעשן

- ידנית, 6 הילוכים

- המכונית חונה בחנייה מקורה מיומה הראשון (בית + עבודה)

- 4 צמיגים חדשים (GoodYear Efficientgrip Performance)

- ספר טיפולים מלא ומסודר. כל הטיפולים בוצעו ברשת היבואן

- ללא תאונות, ללא תיקוני פחחות או צבע, מקורית לחלוטין

- נשטפת ידנית בלבד

- טסט עד מרץ 19'

 

אבזור מקורי:

- בקרת אקלים דו-אזורית,

- חיישני נסיעה לאחור מקוריים (שטוחים) עם תצוגה גראפית במסך מערכת הקול

- חיבור BT (שיחות בלבד)

- 2 מושבים אחוריים חיצוניים נעים על מסילה. כיוון זווית הטיה של גב המושבים האחוריים.

 

מחיר: 59K ש"ח

את המכונית אפשר לראות בד"כ בראשון לציון

 

טלפון: אפס-חמש-שלוש, 7708092

 

IMG_1670.jpgIMG_2229.jpgIMG_2231.jpgIMG_1982.jpgIMG_7093.jpgIMG_7094.jpgIMG_7095.jpgIMG_7096.jpg

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

×
×
  • תוכן חדש...