Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ליסינג חדש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

לאחר שלוש שנים הגיע הזמן להחליף את רכב הליסינג מהעבודה

 

הכיוון הוא היברדי בגלל ההטבה של ה- 500 ש"ח שמעניקה המדינה (מישהו יודע אם ההטבה הזו צפויה להסתיים בקרוב?)

רוצים רכב קרוסאובר אז על הפרק טויוטה CHR

אשמח לשמוע איך הרכב מבעלי ניסיון או מי ששמע

 

הרכב הוא עם דלקן וטיפולים אז אין חשיבות לשום דבר מעבר לחווית הנהיגה / האבזור ברכב

 

 

 

פרטים טכניים:

ברכב יש בדרך כלל עד 2 נהגים (אז מבחינת תא מטען לא תהיה בעיה לכופף את המושבים מאחורה)

כ- 150 ק"מ נסיעה (הלוך חזור) לירושלים

 

אשמח לשמוע גם הצעות אחרות, אבל עד 120,000 ש"ח (במידה ולא היברידי) כי מיותר לשלם יותר מזה על שווי שימוש גבוה

 

 

תודה רבה

פורסם

תגדיר חווית נהיגה.

עוד אופציה היברידית היא הקיה נירו.

הטויוטה דיי מרווח ומאובזר, החסרון הגדול שלו הוא המושב האחורי, שהופך לקלסטורופובי בגלל החלונות הקטנים מאחור

פורסם

היי

חווית נהיגה הכוונה שנסיעה של 150 ק"מ ביום תהיה סבילה ולא בסגנון של 'מת לצאת מהרכב'

ראיתי את המושב האחורי בטויוטה וזו לא בעיה כלל כי 99% מהזמן אף אחד לא ישב שם

 

שמעתי על הטויוטה שהרכב נורא נורא איטי, לא יודע כמה זה נכון

אני לא צריך רכב שיגיע ל- 100 קמ"ש ב- 9 או 8 שניות, זה לא מעניין, שיהיה גם 15

העיקר שלא יחנק בנסיעות על 120 ושאפשר יהיה להאיץ בצורה הגיונית מהרמזור

 

איך הקיה נירו טובה מהטויטה? היא מאובזרת יותר? ראיתי שזה פחות או יותר אותו הדבר

פורסם

אז חווית נהיגה אצלך זו נוחות בנסיעות ארוכות.

אין לי מספיק ניסיון בשביל להגיד לך חד משמעית מה המצב בCHR או בנירו כי לא נהגתי בהם , רק שהמושב של הנירו לא היה לי נוח.

שניהם מאיצים למאה באזור ה11 שניות, אם אתה נהג רגוע לא אמור להפריע לך בכלל.

הנירו יותר נורמלית מהטויוטה, לטויוטה יש כמה רמות אבזור מול הנירו, אז אני לא יודע בין מה למה אתה משווה. פשוט תפתח את המפרטים של רמות הגימור שאתה משווה בינהן ותראה מה יותר מאובזר, וכמובן תבצע נסיעות מבחן לראות למה אתה מתחבר יותר.

פורסם
היי

לאחר שלוש שנים הגיע הזמן להחליף את רכב הליסינג מהעבודה

 

הכיוון הוא היברדי בגלל ההטבה של ה- 500 ש"ח שמעניקה המדינה (מישהו יודע אם ההטבה הזו צפויה להסתיים בקרוב?)

רוצים רכב קרוסאובר אז על הפרק טויוטה CHR

אשמח לשמוע איך הרכב מבעלי ניסיון או מי ששמע

 

הרכב הוא עם דלקן וטיפולים אז אין חשיבות לשום דבר מעבר לחווית הנהיגה / האבזור ברכב

 

 

 

פרטים טכניים:

ברכב יש בדרך כלל עד 2 נהגים (אז מבחינת תא מטען לא תהיה בעיה לכופף את המושבים מאחורה)

כ- 150 ק"מ נסיעה (הלוך חזור) לירושלים

 

אשמח לשמוע גם הצעות אחרות, אבל עד 120,000 ש"ח (במידה ולא היברידי) כי מיותר לשלם יותר מזה על שווי שימוש גבוה

 

 

תודה רבה

 

יש את ה- VAG -יות (רכבי קונצרן VAG) - סקודה פאביה/סיאט איביזה.

יש גם את הסיאט ארונה שהיא הגרסה המוגבהת של האיביזה - כנראה שעד 120 אלף תצליח למצוא (במיוחד במחירים שחברות הליסינג מקבלות).

 

קח בחשבון את הנטיה של הרכבים האלה לעלות מהר להילוך גבוה, ושם "קשים" יחסית על הכביש(שיכוך מהמורות).

את אלה מומלץ שתבדוק כשתיקח את הרכבים למבחן אישי (ואם אפשרי, שגם הנהג השני ישתתף).

 

חוץ מזה ייתכן שתצטרך להמתין מספר חודשים עד שיגיעו, כי יש עיכובים בהגעה של חלק מהדגמים, מסיבות שונות.

 

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...