Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

לפני קניית רכב משומש. התקציב: עד 45K.

מה שחשוב לי זה שיהיה מרווח, שקט ואמין. נסועה בערך 25000 בשנה, הכל בין עירוני. צריכת דלק קצת פחות רלוונטית.

חשבתי על מונדאו עד 2013, קאמרי עד 2010 או B4 עד 2012.

לאחר קריאה מעמיקה בפורום על סיפורי הזוועות של המונדאו (אוטומטיק1 עם הטורבו ועוד..) נראה לי שהוא יורד מהפרק. או אולי לא?

 

אשמח לשמוע דעות נוספות,

תודה

פורסם

זוועות זו מילה מוגזמת קצת, בכל זאת לאוטומטיק לא היה שום דבר במשך כמה שנים וקורה שהולך טורבו גם ברכבים עם מוניטין אמינות גבוה יותר.

 

לראש שקט ממש תיקח איזויפנית

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

סובארו B4 קח רק מאמצע 2011,שרצועת הטיימינג הוחלפה בשרשרת.

 

אחרי 3.5 שנים ו200 אלף ק"מ,אני יכול להגיד שנהניתי מהרכב והוא הפגין אמינות לא רעה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

ל-B4 עלויות טיפולים לא תמיד זולות (גם בגלל ה-4x4), תחפש בסיכום של Lanosforce.

 

אוונסיס יותר קטנה מקאמרי, אבל אולי תספיק. גם מאזדה 6 יכולה לבוא בחשבון.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

גם לדעתי כדאי לחפש אוונסיס או מאזדה 6 - רכבים אמינים מאוד, לא יקרים לתחזוקה, נמכרים במחירים קרובים לקורולה או מאזדה 3 משנתון זהה ועם צריכת דלק הגיונות ( במיוחד אוונסיס ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם תמצא סובארו אווטבאק זה גם יכול להיות מעניין, מרווחת ומפוארת עם יכולת שטח סבירה באריזה של פריבט.

גם כאן הטיפולים יהיו כנראה לא זולים.

פורסם
סובארו B4 קח רק מאמצע 2011,שרצועת הטיימינג הוחלפה בשרשרת.

 

אחרי 3.5 שנים ו200 אלף ק"מ,אני יכול להגיד שנהניתי מהרכב והוא הפגין אמינות לא רעה.

 

אחלה טיפ!

ידוע לך מה דגם מנוע עם השרשרת, למקרה שאפול על אחת מ 2011 עם רצועה?

תודה

פורסם

לא מחפש יכולת שטח מינימאלית אפילו... בשביל זה יש לי KTM..

הכי חשוב לי אוטו מרווח: אני 190 ס"מ, ורוב הנסיעות יהיו ארוכות בהרכב מלא של 5.

אבל אין ספק שהאוטבק נראית ובעלת יכולות פגז!

פורסם

ej זו הסדרה הישנה עם רצועה, fb עם שרשרת. יש גם פרסומים על בעיית אכילת שמן מופרזת,חשוב לבדוק.

פורסם
אחלה טיפ!

ידוע לך מה דגם מנוע עם השרשרת, למקרה שאפול על אחת מ 2011 עם רצועה?

תודה

 

ב45 אלף אפשר לרכוש אחת מ2012-2013 ולהיות בטוח.

אצלי ברכב לא הוחלף שום שמן מעבר לשמן מנוע,בדקו במוסך ואמרו שאין צורך להחליף(דיפ' וגיר),

גם אם תצטרך להחליף,זה החלפות שמבוצעות בתדירות מאוד נמוכה,וסביר להניח שלא תבצע החלפה יותר מפעם אחת.

מעבר לזה,טיפולים במוסך לא מורשה במחיר רגיל.

צמיגים צריך להחליף ברביעיות,אבל שוב,זה משהו שגם ככה עושים כל 3-4 שנים.

 

הסובארו יותר מרווחת מהמאזדה והאוונסיס במושב האחורי.

לרעתה,תעלת הינע שיכול להיות שאינה קיימת באחרות ונוצרת רצפה שטוחה מאחור.

 

אני 185,וישבו מאחורי בנוחות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

בינתיים ראיתי מונדאו עם מנוע 2.3 ליטר. נוח לי מאוד בכסא הנהג ונשאר עוד שפע של מקום. קראתי כאן שהמזגן לא מצנן מספיק מהר את האוטו אבל הופתעתי לטובה וזה היה ביום חם אפילו. קצת מעצבן לראות שכפתורי השליטה על הרדיו מתקלפים וגם שתא המטען ע-נ-ק אבל פתח ההטענה לא שימושי. אני מחפש גם גרסת 5 דלתות. נראה לי, לאחר הרבה קריאה כאן ובכלל שאם מונדאו אז ה 2.3 ליטר אטמוספרי ולא ה 2.0 טורבו. בכל מקרה יש הצע גדול לכל הגרסאות בלוחות.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם

אם אתה מחפש כח אז אתה לוקח את המונדאו טורבו , לראש יןתר שקט לוקחים דגם 2.3, שנמכר רק עד 2011,

ב45 אפשר להביא דגם טורבו 2013 רמת גימור טרנד.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

לא מחפש כוח ובכל מקרה ה 2.3 לא כזה חלשלוש... גם החלפות ההילוכים היו בסדר גמור. חשוב שיהיה מרווח ונוח ונעים לנסיעה. ואם לא יהיו הפתעות קשות אז זה בכלל טוב. מונדאו יותר יפה משתי האחרות, לטעמי האישי כמובן.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...