Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עושים עם חברת פרטנר שמקפידה לחייב אותי כל חודש בניגוד למה שהובטח ?


nepet
שימו לב! השרשור הזה בן 2210 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הסיפור פשוט ,

אני לקוח פרטנר בסיבים האופטים ובטלפון הקווי .

כשהצטרפתי לשירות של הסיבים הובטח לי חודש ראשון חינם ומחיר שכירת נתב ב 10 ש"ח לחודש .

בפועל לא היה ממש חודש חינם ועל הנתב חוייבתי ב 22 ש"ח (מחירון מלא) .

טלפונים לשירות הלקוחות איכשהוא החזירו את המצב לקדמותו וקיבלתי זיכוי בחשבונית הבאה .

 

עכשיו הסיפור הבעייתי , בהחלטה פזיזה החלטתי להתחבר לפרטנר TV כדי לבדוק איך התכנים ואז אחרי שראיתי שאין אפשרות להתקין את האפליקציה על סטרימרים התנתקתי כ 15 דקות . הכל באתר האינטרנט של החברה .

 

יום למחרת כבר התחילו להגיע הודעות SMS "תודה שהצטרפת לשירות" , שיחה למוקד השירות העלתה שזה עניין טכני ואת המנוי לוקח 3 ימים לסגור , אמרתי להם "אבל הוא לא נפתח מראש , אפילו משתמש וסיסמא לא קיבלתי " , ככה זה עובד אצלהם . הגדילו לעשות ושלחו אחרי יום שליח (חבל שאשתי היתה בבית לפתוח את הדלת) עם הממיר , כמובן שלא הסכמתי לקבל אותו וביקשתי ממנה לא לחתום על כלום .

בסוף אותו חודש כבר היה חיוב "יחסי" עבור אותם 3 ימים ש "הייתי מחובר " לשירות פרטנר TV .

אחרי טלפונים למוקד גם את זה החזירו .

 

הלאה , כמה ימים אחר כך התחילו להגיע הודעות SMS חדשות , במערכת רשום שיש לך ציוד שקיבלת לצורך הצפיה בשירות פרטנר TV ואם לא תחזיר יגיע חיוב . שוב טלפונים ושוב הבטחות , זה עניין טכני המנוי סגור ואין לך חובות כלפינו . בטפשותי לא הקלטתי את השיחה .

הודעות ה SMS הבאות כבר הגיעו כשהייתי בחו"ל בלי יכולת להתקשר אליהם (יצאתי רק עם חבילת גלישה מהארץ ) , אז שלחתי צ'אט לנציג השירות לשאול על מה החיוב אם אין לי ציוד , חזרו ואמרו שזה עניין טכני ואין מה להתייחס להודעה . אבל אחרי יומיים שוב הגיעה הודעת SMS לא החזרת את הציוד ונחייב ובלה בלה בלה ...

שוב צ'אט , שוב הבטחות וחשבתי שזהו , העניין נסגר . (את הצ'אט הקפדתי לתעד , יש צילומי מסך) .

 

היום כשחזרתי לארץ נכנסתי לאיזור האישי באתר של פרטנר לבדוק מצב חשבון קיים , מפתיע או לא , יש חיוב על סך 700 ש"ח (לא זוכר אם לפני או אחרי מעמ) עבור הממיר ש "לא החזרתי" .

 

החשבונית נסגרת ב 31/8 .

ברור לי שביום ראשון שוב אדבר איתם , אבל השאלה היא כזו , האם מבחינה חוקדית אני יכול לבטל את הוראת הקבע שיש לי בכרטיס האשראי ? אני רוצה שמעכשיו הם ירדפו אחרי . אם הם לא מבטלים את החיוב עבור הממיר אז אני לא מעוניין לשלם את החשבונית הזו ולרדוף אחריהם כדי לקבל את הזיכוי .

מבחינתי שיישלחו לי חשבון הביתה כמו בשנות ה 80 , יגיע חשבון ואני אלך לדואר לשלם עד שאראה שהעניינים איתם התסדרו ואפשר לסמוך על זה שהחיובים הם קבועים , 100 שח אינטרנט , 20 שח טלפון , 10 שח שכירת מודם.

 

אני אפילו שוקל בצער רב (כי אין לי אופציה אחרת לתשתית של 1GB בבניין) להתנתק מהם למרות המחיר הזול .

הטלפון הקווי שלהם עולה לי 20 שח ואני לא מנצל את כל יתרת הדקות ומהירות הורדה של 850M והעלאה של 100M זה משהו מטורף .

עריכה אחרונה על ידי nepet

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב להידחף (מחילה) ולספר סיפור מקביל של חברת סלקום.

התחברנו לפני כשנה לקוואטרו שזה TV סלולארי טלפון בייתי ואינטרנט.

האינטרנט עובד על תשתית בזק אז מאחר ולא קיבלנו מעל 40 מגה עברנו להוט, מאחר ומדובר בחבילה כוללת, פירוק החבילה (ניתוק מהאינטרנט) מעלה את המחיר של שאר הרכיבים וזה לא נחשב יותר חבילה. מטוב ליבם והבנה שזה באשמת בזק האי יכולת לספק 100 מגה, הם הסכימו להוזיל את החבילה בצורה כזאת שהתשלום לאחר חיבור להוט ישאר באופן כולל אותו הדבר - פה אין תלונות.

עברה שנה, מקבלים SMS שבו מפורט שבגלל שאנחנו כבר לא בקוואטרו או כל חבילה אחרת, המחיר של הסלולארי יעלה מ39 שקלים ל65.

במקביל אחרי כשעה מתקשר נציג לאבא שלי ומציע לנו 3 שעונים חכמים (עלותם כ400 שקלי בארץ) על מנת להיכנס למבצע ולהשאיר את המחיר של הסלולאריים 39 (סה"כ 4 קווים), הובהר לאבא שלי שזה לגמרי בחינם ולא יחייבו אותם בחשבונית עליהם.. שזה נכון מה שלא נאמר לו שאם יתנתק מסלקום ישלם על כל אחד 10 שקל לחודש למשך 36 חודשים.

הגעתי לבקר את ההורים ואחרי מבט חטוף על השעונים שלחתי את אבא שלי למחרת להחזיר אותם לסלקום כי אין לנו שום שימוש בהם, שעונים פח.

אבא שלי הגיע, טען שהשעונים לא טובים והוא מעוניין להחזיר אותם, הנציג שישב מולו הסכים מיד וישר הציע משהו חלופי, אמרתי לאבא שלי שלא משנה מה מציעים לו, לחייג אלי לפני. מקבל שיחה מאבא, מבין על מה מדובר ומבקש לדבר עם הנציג. הוא טוען שעל מנת לשמר את החבילות הסלולאריות יש להצטרף למבצע ומציע לקחת 2 מכשירים מסוג REDMI NOTE 5 בעלות חד פעמית של 200 ש"ח ללא חיוב חודשי, כמובן שהוא לא ציין את הקטע של חיוב אסטרונומי לאחר התנתקות.

אמרתי לנציג שאנחנו לא מעוניינים בכלום, רק להחזיר את השעונים, בתגובה אמר לי שזה יחזיר עלות כל קו ל65 שקלים, ציינתי בפניו שאין לי שום בעיה לעבור ל012 במחיר של 29 שקלים ו50 ג'יגה גלישה (20 ג'יגה יותר ממה שקיבלנו מסלקום). הנציג הבין שאני בקיא קצת ואמר לי "טוב הבנתי, אל תדאג נטפל בכם". אני בתמימותי הבנתי שהנציג ישמר לנו את המחירים על מנת שלא נתנתק..

אבא מגיע לבית:2 מכשירים של שיאומי, 2 סטרימרים אפל טיוי ועוד איזה 2 ג'אג'דטים לא שימושיים.

מה מסתבר? הנציג אמר לאבא שלי שהוא הגיע איתי להבנה והסכמתי להצטרף למבצע ולקחת את המוצרים כדי לשמר את המחיר.

מתקשר לשירות לקוחות זועם ורותח, מדבר עם נציגה שמבינה לליבי.. מה מסתבר? בנוסף להכל רצו להביא לאבא שלי גם מצלמת אבטחה אבל לא היה במלאי, אבל זה לא מנע מהם לרשום במערכת שהוא קיבל את זה! אבא שלי נסע שוב לנקודת מכירה והחזיר הכל, וכששמע על המצלמה שדרשו שיחזיר גם שבפועל לא קיבל, עשה את הפרצוף הרוסי העצבני שלו וזה הסתדר.

 

לסיכום של דבר, אנחנו מאוד נהנים מהתכנים של סלקום בטלוויזיה, ממש צר לי שזאת החווית שירות שקיבלנו וגרמה לנו למחוק כל מחשבה חיובית עליהם.. בעיקר לי.

אני מקווה שזאת הייתה מחווה חד פעמית..

 

בנוגע לפתרון, במידה ולא הגעת להסדר איתם:

 

http://www.consumers.org.il/category/complaint-form

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לשניכם על התזכורת כמה חארות הן חברות האפ"ס.

פרסו אצלי בבניין את תשתית הסיבים של פרטנר ושל סלקום והציעו תנאים מצוינים להצטרפות לאינטרנט של 200 מגה או של ג'יגה (וגם חבילות טריפלים וכו'). מכיוון שאני מניח שבעוד שנה יקפוץ המחיר ויהיה צריך לריב עם הנציגים המעצבנים כדי להשאיר מחיר סביר, החלטתי להשאר באקספון. שיחת טלפון פעם בשנה לחידוש חבילת ה-40 מגה ב-69₪. בלי ויכוחים ובלי הפתעות.

דרך אגב בהתחלה לקחתי את ה-100 מגה שלהם, אבל בפועל קיבלתי 60, אז החלטתי שמספיק לי ה-40 וחוסך לי כמה שקלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך דת להכליל.

יש לי סלקום tv מעל שנה בלי שום הפתעות בחשבון. כל חודש יורדים 99 שח. בלי שום צורך בטריפל שלהם .

יש להם אחלה תכנים לכל המשפחה והכל טוב. הבעיה שלי זה רק עם ״המערכת״ של פרטנר. זו שהכל הופך בגללה להיות עניין טכני.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי יש סלקום טי וי. התכנים בסדר הבעיה זו ההתנהלות שלהם. עוד לפני שהיה טכנאי חייבו אותי על השירות, אחכ טכנאי הבריז. שעתיים על הקו שירות לקוחות

נשארו כמו לפני עשור עם רמת שירות. זה כנראה בdna

פשוט לסרב להכל מהם

עריכה אחרונה על ידי vogel
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת גלשנו מנושא הדיון , אבל מי שלא צריך טכנאי ורק מתקין אפליקציה על סטרימר או מכשיר סלולר / אייפד לא ייתקל בשירות שלהם (שאני מסכים לגבי מה שאמרת לגביו , בפעם היחידה שהייתי צריך אותם ההמתנה היתה נצח ובסוף הנציג דיקלם מאיזו חוברת שבדיעבד אם הייתי עושה גוגל הייתי מוצא את התשובה לבד)

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו המחלת לב שמקבלים בכל החברות האלו.

התנתקתי מסלקום פיבר, הגיע שליח עם רשימת ציוד שעלי להחזיר שהיא כוללת כבלי רשת וספק כח, ממש הכל מפורט.

קיבל הציוד, חתמנו והלך לדרכו.

 

אחרי חודש אני מקבל חשבון 370 שח על זה שלא החזרתי את ה mesh.

המש הזה לא הופיע ברשימה, אפילו לא ידעתי שיש לי אותו ומסתבר שהמתקין השאיר אותו מאחורי המקרר כשהוא אפילו לא מחובר לחשמל או לרשת.

 

מתקשר לסלקום לבשר להם שנמצאה האבידה, אך אצלהם לא מופיע שיש לי בכלל מש.

 

טוב אז תבטלו את החיוב?

 

מה נבטל, אין לך מש.

 

אבל חייבתם ושלחתם מכתב.

 

טוב, אני מוציא פקודת עבודה לבירור.

 

וזה כמובן יקח נצח אך העיקר שחייבו.

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוזר רגע לנושא הדיון , האם מבחינה חוקית אני יכול לבטל את הוראת הקבע בחברת האשראי ולבקש מהם לשלוח לי חשבון בדואר ?

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם הברדק בחברות האלה לא הייתי מעיז.

 

כמעט הגעתי להוצל"פ לפני שנה בגלל חוב של איזה 3 ש"ח, כיון ש-012 ההיסטורית לא עדכנו את הכתובת שלי (שהיתה מעודכנת בחברת האם -פרטנר), ושלחו חשבונית על שיחה אחת לחו"ל לכתובת שעזבתי למעלה מ-4 שנים קודם, במקום לחייב את החשבון הסלולרי שלי. אני בטוח שהעו"ד שלהם היה מוצא את הכתובת המעודכנת תוך 30 שניות. עליתי על זה באופן מקרי לגמרי אחרי שלא הצלחיתי לבצע שיחות לחו,ל מהקו שלי (אך כן מזה של אשתי, שמחובר לאותו חשבון) ואחרי כמה סיבובים מול שירות הלקוחות של פרטנר, שבסופו של דבר עלו על הבעיה של 012.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ענית לי על השאלה . תודה .

נתמודד איתם בדרכים המקובלות ונקווה לטוב

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוזר רגע לנושא הדיון , האם מבחינה חוקית אני יכול לבטל את הוראת הקבע בחברת האשראי ולבקש מהם לשלוח לי חשבון בדואר ?

חוקית כן, אני גם מקפיד לבטל הוראות קבע אחרי שסיימתי את השרות מכל החברות. אם הן ינסו לפתוח תיקי הוצל״פ יש דרכים להתמודד עם זה.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מפנה אותך לחוק הגנת הצרכן

https://www.nevo.co.il/law_html/Law01/089_001.htm

 

סעיף 13.ד.1

וסעיף 31 א

 

שלח להם פקס / מייל עם כל טענותיך ודרישה לעבוד לפי החוק.

באם הם לא יגיבו תוך פרק הזמן הנקוב בחוק, תוכל להגיש תביעה קטנה על סך 10,000 ש״ח ללא צורך בהוכחת נזק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני רואה שההשכרה היא 22 שקל למרות שהתחייבו בפני שזה רק 10 שקלים, בחשבונית הראשונה שקיבלתי השבוע כן קיבלתי את הזיכוי על ההתקנה שאמור ה ליהיות בחינם ועל החודש הראשון ובסה"כ רק חייבו אותי על ההשכרה כ19 שקלים חיוב יחסי.

ובתחילת החשבונית מצווין שתוכנית התערכיפים תיתעדכן ל79 לאינטרנט ו22 לנתב.

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי עוד שיחה עם השירות הובטח שזהו . השורה עם החיוב נמחקה ולא תופיע בחשבונית . ניתן לזה 24 שעות ונראה באתר מה יצא . תודה לכולם

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי יהיה עליך להמתין לחשבונית. באתר הם מראים נתונים גולמיים לא שלמים, ולעתים קרובות לא תראה זיכויים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...