Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים יש לי סיאט איביזה ידנית 2012, החלפתי מצבר לא מזמן.

יש לי בעיה עם המזגן, זה לא נדלק בכלל, לחצן AC וגם לחצן כיוון אוויר אינם מגיבים ללחיצה נשארים כבויים כל הזמן.

 

לפני שזה קרה, הרכב עמד 3 ימים, בהנעה הראשונה כנראה מהפיק החשמלי נשרף פיוז של התקן חיצוני שמחובר למצת, המצת עובד.

בדקתי את כל הפיוזים כולם תקינים.

 

מה יכולה להיות הבעיה ?

פורסם

שום דבר לא נשרף מהפיק אלא אם היה קצר או פירקת/חיברת את המצבר כאשר המנוע עובד.

 

האם בדקת את הפיוזים בתא המנוע ? האם הוצאת פיוז פיוז ובדקת אותו ? וכיצד בדקת את הפיוזים ?

איזה כייף לי :)

פורסם

לא הצאתי את הפיוזים.

לקחתי מד רציפות ,בדקתי על כל פיוז אם קיים רצף.

גם בפיוזים הנמצאים ליד המצבר.

פורסם (נערך)

שלום לכם,

את הפיוזים בדקתי ככה :

בעזרת רב מודד, העברתי למצב מד רציפות, שיצפצף במידה וקיים רציפות.

עברתי פיוז פיוז בדקתי אם קיים רציפות, מבלי להוציאם מהמקום.

 

תוציא פיוז פיוז ובדוק אותם כמו שצריך!

אני באמת חייב להוציא פיוז פיוז?

לבדוק אם קיים נתק על הפיוז גם אם מחובר זה לא מספיק?

אם זה לא מספיק, אני יעשה את זה.

 

דבר נוסף, יש לי כבל VAG עם תוכנה גירסה ישנה

אני מקבל הודעת שגיאה על יחידת המזגן

צרפתי קובץ עם תוצאת הבדיקה.

 

במידה ומודול המזגן הלך ויש צורך להחליפו, איפה הוא ממוקם ברכב, והיכן ניתן לרכוש אותו ?

 

האם הרכב מצוייד בבקרת אקלים אלקטרונית או ידנית ?

זה בקרה ידנית

Log-VSSZZZ6JZDR114315-51645.txt

עריכה אחרונה על ידי noam76
×
×
  • תוכן חדש...