Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה עם מייל מטריד (אולי פישינג)


train
שימו לב! השרשור הזה בן 2239 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

 

קיבלתי הודעת מייל ממקדונלד'ס - אישור הזמנה.

 

אני לא הזמנתי כלום ממקדונלדס לא היום וגם האמת מעולם לא בעבר.

 

המייל עצמו נראה אותנטי לגמרי וגם אין בו קישורים ללחוץ וכו'.

 

כשהתקשרתי לסניף הרלוונטי אמרו לי שאין להם הזמנה כזו.

 

בחברת האשראי לא תמיד רואים חיובים באופן מיידי, לפעמים זה לוקח עד יומיים.

בינתיים לא רואים חיוב.

 

חשבתי שאולי שלחו לי בטעות אבל מוזר שאין להם הזמנה כזו.

 

מה כדאי לעשות ?

(אני לא נוטה להיכנס לפאניקה ולחסום מייד את כל הכרטיסים וכו')

 

דבר נוסף ששמתי לב אליו הוא שכתוב שהמייל נשלח דרך inmanage.com

(חיפשתי בגוגל וראיתי שיש חברת בניית אתרים inmanage.co.il)

עריכה אחרונה על ידי train
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשלח מייל אישור מיד עם ביצוע ההזמנה מהכתובת - [email protected]

אם זו כתובת אחרת, ככל הנראה פישינג. אם לא, מישהו השיג את הפרטים שלך וביצע הזמנה (ככל הנראה) בעבליקציה של מקדונלד'ס (שכנראה כן נרשמת אליה בעבר, מתישהו).

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשלח מייל אישור מיד עם ביצוע ההזמנה מהכתובת - [email protected]

אם זו כתובת אחרת, ככל הנראה פישינג. אם לא, מישהו השיג את הפרטים שלך וביצע הזמנה (ככל הנראה) בעבליקציה של מקדונלד'ס (שכנראה כן נרשמת אליה בעבר, מתישהו).

בודאות מעולם לא נרשמתי לאתר או לאפליקציה שלהם.

יותר הגיוני שמישהו הזמין ובטעות נתן את כתובת המייל שלי.

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא אמור להיות אפשרי מאחר וההרשמה/לוגין דורשת את כתובת המייל כשם משתמש. מה שאתה יכול לנסות הוא להתקין את העבליקציה, לנסות לבצע לוגין עם המייל שלך ודרכו איפוס ססמא באמצעות "שכחתי ססמא" או מה שזה לא יהיה. אם תצליח תוכל לגשת לאיזור האישי ולראות בהיסטוריית ההזמנות אם אכן נעשתה הזמנה והאם נלקחה.

 

עכשיו כשאני חושב על זה אולי הדבר כן אפשרי אם בוצע דרך האתר של מקדונלד'ס ולא העבליקציה. בכל מקרה שווה לשלול את העניין שציינתי באמצעות נסיון איפוס הססמא, כך שאם כן בוצעה הרשמה שלא על ידך, תוכל למנוע את הישנות המקרה ע"י החלפת הססמא.

 

Sent from my OnePlus 6

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר נוסף ששמתי לב אליו הוא שכתוב שהמייל נשלח דרך inmanage.com

(חיפשתי בגוגל וראיתי שיש חברת בניית אתרים inmanage.co.il)

 

InManage זו חברת התוכנה שעושה למקדונלדס ישראל את האפליקציה (ואני חושב שגם את האתר, אבל לא סגור על זה) - יושבים בדרום ת"א היכנשהו אם אני זוכר נכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...