Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עובד חצי משרה כל יום, ויתר העובדים הם על תקן משרת סטודנט ועובדים 2-3 פעמים בשבוע בשעות שאני לא נמצא.

נניח שאני רוצה לקחת יום חופש במהלך השבוע, או חופשה ארוכה אני צריך שיהיה כיסוי מלא של אותו היום או מישהו שיחליף אותי.

יש חשיבות מסוימת לתפקיד הזה, אבל הארגון בהחלט יוכל להסתדר גם כמה ימים בלעדיי.

בגלל שהעבודה יותר "סטודנטיאלית" , יוצא שהסטודנטים נעדרים דיי הרבה במשך תקופת הלימודים והבחינות וכד'.

כשטסתי לחו"ל לשבוע דוג' , אני חיכיתי כמה חודשים עד שסידור העבודה איפשר לי לעשות את זה.

אני מוצא שזה דיי בעייתי לקחת חופש בעבודה מהסוג הזה - שרוב אם לא כל העובדים הם סטודנטים.

 

לא בא לקטר, אלא לשמוע איך מצבכם למי שמוכן לשתף וכמה גמישים איתכם מבחינת לקיחת ימי חופש.

פורסם

אני לא רואה איך הסיפור של מי מאיתנו יעזור לך לשפר את מצבך אבל יאללה..

 

אין אצלנו בחברה חוקים ברורים לגבי לקיחת חופשים, אבל יש מוסכמות בלתי כתובות על טהרת יחסי אנוש תקינים בין עובד למנהל.

על חופש של יום בודד אפשר להתריע יום מראש או אפילו באותו יום אם אין איזה משהו נורא חשוב ביומן.

על חופש של שבוע לרוב מתריעים כמה שבועות לפני, על מנת שינקו לך את תוכנית העבודה מראש.

פעם אחרונה לקחתי חופש של 3 שבועות, התרעתי 3 חודשים מראש על מנת למנוע הפתעות ולתת זמן לידיעה לחלחל לכל דרגות הניהול.

לא נתקלתי במצב שמשהו ביקש לקחת חופש על חשבון ימי החופשה השנתית שלו ומשהו אמר לו לא.

יום טוב גם לך

פורסם

במקום העבודה הקודם שלי היה לי הסכם בלתי כתוב מול הבוס שעל כל יום חופש יש להודיע שבוע מראש.

על שבוע חופש ומעלה (שזה לרוב חופש שכלל נסיעה לחו"ל) יש להודיע לכל הפחות חודש וחצי מראש.

המצחיק הוא, שהוא כלל לא טרח לעדכן אותי שהוא לא נמצא (נכון, הוא הבוס ולא אני) ויצא כך שלעיתים הייתי יודע מעמיתים שלי שהוא נסע שבועיים לחו"ל...

מה שכן, כ"כ התעצבנתי עליו שהוא לא עונה אז שאלתי אותו אם הוא רוצה למצו# לי אז הוא ענה שהוא נעלב והוא לא מדבר איתי יותר, הזכיר לי את אישתי :lol:
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ככל שהחופשה יותר ארוכה, אני מודיע יותר זמן מראש.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כפי שאמרו אנשים, לא יודע מה תעזור לך הנורמה במקומות האחרים.

כל עוד הם עובדים לפי החוק הם מכוסים.

 

אצלי למשל כל עוד אין מישהו בחופש שאני צריך לחפות עליו, אני פשוט מודיע שאני בחופש וזהו.

אני אני יוצא לחודש זה דורש הערכות קצת יותר זמן מראש, אבל כבר שנים שלא הייתי בחופשה רצופה של יותר משבועיים.

×
×
  • תוכן חדש...