Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פותח שוב שרשור כי אני לא מצליח להבין מה יכול לגרום לכך:

סובארו b3 1.5 אוט' 2008 עם 140 אלף קילומטר.

טיפול אחרון בנובמבר. מאז הרכב עבר כ-6 אלף קילומטר. הוחלפו צלחות קדמיות, רפידות ונוזל בלמים.

לפני כמה ימים התחיל שוב רעש של חריקה מהבלמים הקדמיים בעת בלימה במהירות איטית.

במהירות גבוהה מעל 100 קמ"ש בעת בלימה יש רעידות בהגה.

כל זה קרה לי כבר פעמייםוחשבתי שצלחות, רפידות, נוזל בלמים אשמים ולכן הכל הוחלף.

פעם אחרונה הכל הוחלף למקורי של סובארו.

למרות זאת, כמו בעבר, לאחר כ-5 אלף קילומטר הבעיה חוזרת על עצמה.

אציין שהרכב בולם מצויין חוץ מהרעידות בהגה ממהירות גבוהה.

בעבר טענו שאולי אבן חדרה בין הדיסק לרפידה אבל לא הגיוני שכל פעם זה קורה אחרי 5-6 אלף קילומטר.

 

להחליף בלמים שוב יידחה מבחינתי את הבעיה ב-5 אלף קילומטר ולא יפתור. עובדה, עשיתי זאת בעבר והבעיה חזרה למרות שהכל הורכב מקורי.

 

מישהו נתקל בזה ? השיקוץ הזה אופייני לסובארו (לא הגיוני) ?

 

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Veni Vidi Vici

פורסם

אהלן,

החלפת צלחות מקוריות?

ובעת בלימה אתה מרגיש את דוושת הבלם יורדת ועולה?

רעידות יכולות גם להיווצר מצמיגים

משאבת בלם לא תקינה - נדיר

איזון גלגלים

 

אלו סיבות עיקריות...אם תרצה דבר איתי בפרטי אשמח לעזור .

בהצלחה

נמצא בפסילה האמת כבר 7 חודשים מתוך 3 :roll:

פורסם

צלחות בלימה מקוריות וגם הרפידות.

דוושת הבלם יורדת ברמזור לפעמים במיוחד עם מזגן דולק

צמיגים לא סביר - קונטי בני שנה וחצי שעברו 15 אלף.

איזון גם לא סביר כי עובדה שכל פעם אין חריקות ב5 אלף קילומטר הראשונים

 

רעידות בהגה יש רק בעת בלימה. הרכב לא מושך לא ימינה ולא שמאלה בעת בלימה.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Veni Vidi Vici

×
×
  • תוכן חדש...