Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השכרת רכב בדרום איטליה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

2 מבוגרים ו 3 ילדים (גדול 8 וקטן בן 1)

מה עדיף:

1. Bmw series 2 grand tourer swmr

2. Open insiginia IFAR (Intermidate SUV)

 

הראשון ידני, השני אוטומט , מחירים דמי דומים.

 

תודה !

 

 

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נראה לך שאפשר באמת לבחור רכב מראש? אתה תקבל מה שיש, עדיף לך כמה שיותר גדול, לכן יש להעדיף מנהלים ולא קומפקטיות.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם

מה שיש, במסגרת הקבוצה שהזמנת. אם תזמין SUV תקבלת SUV, אם כי לא ברור בדיוק איזה.

עם ילדים קטנים עדיף SUV על סטיישן. יותר נוח.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

נסה לבדוק במייל מול חברת ההשכרה מהן האופציות בכל רמה. אני שאלתי וקיבלתי תשובה באותו יום. זה יכול לעזור לך להחליט.

 

Sent from my ONEPLUS A3000 using Tapatalk

פורסם
.

עם ילדים קטנים עדיף SUV על סטיישן. יותר נוח.

 

ממש לא חד משמעי לדעתי ותלוי לגמרי בדגם הרכב.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

סטיישן זה לא SUV...

בכל אופן יש אינסגניה רגילה ויש אינסיגניה סטיישן. אין אינסיגניה סוג של סטיישן... ;)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
אינסיגניה זה לא SUV.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אני יודע אבל זה מועתק מאתר חברת ההשכרה . (תמונה של הסטיישן) . מצד שני הקבוצה היא IFAR ו F זה לא וואגון ...

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

פורסם
נסה לבדוק במייל מול חברת ההשכרה מהן האופציות בכל רמה. אני שאלתי וקיבלתי תשובה באותו יום. זה יכול לעזור לך להחליט.

 

Sent from my ONEPLUS A3000 using Tapatalk

 

רעיון טוב ! תודה.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

פורסם

תלוי לכמה מושבי בטיחות אתה זקוק. בכל מקרה - כמינימום הזמן ואן 7 מקומות, כדי שתוכל לקפל את המושבים האחוריים עבור המזוודות. אם אתה זקוק לשני מושבי בטיחות גם זה יהיה צפוף אלא אם תזמין רכב עוד יותר גדול שיש לו תא מטען משמעותי מאחורי השורה השלישית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
על איזו חברה מדובר, ומאיפה אתם אוספים את הרכב?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

מנאפולי . הבמוו הוא מסיקסט והאופל מהרץ.

2 בוסטרים + סלקל.

 

הבמוו 2 גרנד טורר הוא 7 מקומות.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

פורסם (נערך)

כמה מזוודות אתה לוקח?

 

דומני שרשיון B מספיק לרכב 1+8 נוסעים, וזה מה שאתה צריך. או רכב 1+6 עם תא מטען גדול. אני מביא בחשבון עגלה ולפחות 3 מזוודות, יתכן שיותר.

 

לפני שנה וחצי נסעתי עם המשפחה (5 מבוגרים) ו-5 מזוודות, רנו אספאס הספיק בקושי (ישבנו בשתי שורות והשורה השלישית קופלה לטובת המזוודות). השנה באותו הרכב אבל 3 מזוודות הסתדרנו עם אוקטביה סטיישן. אבל אצלך הסיפור שונה - 3 מושבי בטיחות שתופסים יותר מקום מישבן של מבוגר, ולכן תזקק ל-3 שורות נוסעים, ובנוסף מקום למטען תביא בחשבון שרכבי ה-1+6 (או 1+5) משאירים בדרך כלל תא כפפות בין השורה האחורית לדלת ,אם המושבים אינם מקופלים. המזוודות, ואני מניח שגם עגלה, מצריכות הרבה מקום.

 

חשוב לי להדגיש שרכב צפוף יכול לקלקל את הטיול. אתם תשבו ברכב הרבה שעות, כדאי מאד לכור רכב מרווח, גם אם זה על חשבון עלויות ו"הנאה מנהיגה" (שלא תהיה לך עם כל המשפחה).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
סטיישן זה לא SUV...

בכל אופן יש אינסגניה רגילה ויש אינסיגניה סטיישן. אין אינסיגניה סוג של סטיישן... ;)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

יש. אני שכרתי בסלובניה אינסיגניה 2000 דיזל שהיתה דומה לסטיישן אבל הדלת האחורית היתה בצורה של suv

×
×
  • תוכן חדש...