Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השכרת רכב בדרום איטליה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
אני יודע אבל זה מועתק מאתר חברת ההשכרה . (תמונה של הסטיישן) . מצד שני הקבוצה היא IFAR ו F זה לא וואגון

אני דווקא לא רואה שכתוב SUV תחת הקבוצה , ולמרות שלא רשום שזו סטיישן כן כתוב שאפשר להכניס שלושה מזוודות גדולות פלוס שתיים קטנות מה שדי מתאר סטיישן . אגב מנסיון עם הרץ נתקלתי בעבר באיטליה בקבוצות רכב שהם סטיישן אבל זה לא מצוין. בכל אופן אתה יכול לוודאות מולם.

בסיקסט דווקא הסדרה 2 גראנד טורר לא יושבת בתוך קבוצת 7 מקומות כך שממש לא בטוח ש7 מקומות זה מה שתקבל.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש. אני שכרתי בסלובניה אינסיגניה 2000 דיזל שהיתה דומה לסטיישן אבל הדלת האחורית היתה בצורה של suv

לא ידידי אין.

בוא נעשה סדר. היתה לך או אינסיגניה 5 דלתות רגילה (האצ׳בק) או אינסיגניה סטיישן. הדלת האחורית נפתחת בצורה דומה בשניהם וגם בSUV לצורך העניין (בניגוד לסדאן). זה לא הופך אותה לSUV, ואין כאילו סטיישן.

פורסם

חשוב לי להדגיש שרכב צפוף יכול לקלקל את הטיול. אתם תשבו ברכב הרבה שעות, כדאי מאד לכור רכב מרווח, גם אם זה על חשבון עלויות ו"הנאה מנהיגה" (שלא תהיה לך עם כל

המשפחה).

כל כך מסכים. גם לפני הילד השלישי נהגתי לשכור רק מיניוואנים או SUVs גדולים בטיולים בחו״ל, אחרת זה מאבק אין סופי למקום למטען.

בטיול האחרון באיטליה זו היתה XC90, שהיתה יופי של בת לוויה לשבועיים.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
אני דווקא לא רואה שכתוב SUV תחת הקבוצה , ולמרות שלא רשום שזו סטיישן כן כתוב שאפשר להכניס שלושה מזוודות גדולות פלוס שתיים קטנות מה שדי מתאר סטיישן . אגב מנסיון עם הרץ נתקלתי בעבר באיטליה בקבוצות רכב שהם סטיישן אבל זה לא מצוין. בכל אופן אתה יכול לוודאות מולם.

בסיקסט דווקא הסדרה 2 גראנד טורר לא יושבת בתוך קבוצת 7 מקומות כך שממש לא בטוח ש7 מקומות זה מה שתקבל.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

הרשה לי להיות ציני - אבל מזוודה "גדולה" בציורים האלה היא כנראה טרולי של עליה למטוס, וקטנה תיק למצלמה. טוב, אני טיפה מגזים, רק טיפה, אבל האופטימיות בהצגת קבוצות הרכב גדולה, וגם הגדרת הרכבים בתוך הקבוצה יצירתית מאד. מסיבה זו אני תמיד בור ברכב שהוא 1-2 קבוצות מעל מה שנראה לי מתאים. היוצא מהכלל היחיד הוא כאשר אני נוסע עם אשתי לטיול קצר ונזקק למזוודה בודדת, אז מספיק סופרמיני. רק כדי לסבר את האוזן - לפני כ-3 שנים הזמנתי רכב משפחתי (מייצג גולף) לטיול של 8 ימים בדנמרק, קיבלתי קקטוס שאכזב אותי מאד, והבעיה הראשונה היתה תא מטען שהצריך תמרונים כדי להכניס לתוכו שתי מזוודות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני דווקא לא רואה שכתוב SUV תחת הקבוצה , ולמרות שלא רשום שזו סטיישן כן כתוב שאפשר להכניס שלושה מזוודות גדולות פלוס שתיים קטנות מה שדי מתאר סטיישן . אגב מנסיון עם הרץ נתקלתי בעבר באיטליה בקבוצות רכב שהם סטיישן אבל זה לא מצוין. בכל אופן אתה יכול לוודאות מולם.

בסיקסט דווקא הסדרה 2 גראנד טורר לא יושבת בתוך קבוצת 7 מקומות כך שממש לא בטוח ש7 מקומות זה מה שתקבל.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

נראה שלהרץ יש הרשימה באתר:

http://images.hertz.com/excels/itIT/Fleet_2017_ITA_AggiornamentoLUG.xlsx

 

רמה R יש ערבוב של סטיישן , SUV ו סדאן

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

פורסם

הייתי מחפש מהקבוצות של VW PASSAT SW (קבוצה מעל האינסיגניה) או פיג'ו 3008.

לגבי ידני או אוטומט - עדיף ידני כי הפרשי המחיר יכולים להיות מהותיים. רק תבדוק לפני כן שאתה לא הנהג היחידי שיש לו רישיון לידני. עדיף שתמיד יהיה נהג נוסף שיוכל להחליף אותך.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

אם כב אז 5008, ואני לא בטוח שנכנסים בו 3 מושבי הבטיחות.

 

חייב לומר ששכרתי פעם 5008 (סיפור שסופר כאן מספר פעמים) - אבל היינו 5 אנשים שהצעיר בהם היה בן 14, המכונית בדיוק הספיקה לנו. בגלל מושבי הבטיחות צריך רכב יותר גדול.

 

פות"ש - לפני שאתה סוגר את השכירות רד לסוכנויות הרכב והתרשם מהדגמים האמורים, תבין שאני צודק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מנאפולי . הבמוו הוא מסיקסט והאופל מהרץ.

2 בוסטרים + סלקל.

 

הבמוו 2 גרנד טורר הוא 7 מקומות.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

אל תזמין מסיקסט בנאפולי!,

 

הזמנתי משמה בינואר רכב - בפועל החברה המקומית היא winrent(כמו ששלמה היא הספק פה).

 

קיבלתי את הרכב בלי מים בווישרים ועם מד דלק מקולקל, אף אחד לא טרח לעדכן אותי על זה(כן זה היה רשום באחד מהדפים בחוזה ההשכרה, אבל ראבק שמישהו יטרח להגיד) - הנציגים גסים מאוד ושאמרתי שיש בעיה עם המים בווישרים עשו לי פרצוף ואף אחד בסוף לא בא למלא, נסעתי ככה.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
אל תזמין מסיקסט בנאפולי!,

 

הזמנתי משמה בינואר רכב - בפועל החברה המקומית היא winrent(כמו ששלמה היא הספק פה).

 

קיבלתי את הרכב בלי מים בווישרים ועם מד דלק מקולקל, אף אחד לא טרח לעדכן אותי על זה(כן זה היה רשום באחד מהדפים בחוזה ההשכרה, אבל ראבק שמישהו יטרח להגיד) - הנציגים גסים מאוד ושאמרתי שיש בעיה עם המים בווישרים עשו לי פרצוף ואף אחד בסוף לא בא למלא, נסעתי ככה.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

 

תודה על האזהרה !

 

לקחת את הרכב משדה התעופה ?

בלינק הבא , רשום שברכבת זה winrent (מופיע בסוגריים)

אבל לא רשום ככה תחת שדה התעופה.....

https://www.sixt.com/car-rental/italy/sorrento/sorrento

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

פורסם

בשדה תעופה כן, כל חברות ההשכרה יושבות באותו מתחם מרחק 5 דקות שאטל.

 

על השלט שלהם רשום שהם הנציג של סיקטס באיזור.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
בשדה תעופה כן, כל חברות ההשכרה יושבות באותו מתחם מרחק 5 דקות שאטל.

 

על השלט שלהם רשום שהם הנציג של סיקטס באיזור.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

 

תודה. ממה שהבנתי , הם נציגים בכל איטליה ... אני ימנע מהם.

נעבור להרץ ...

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

פורסם

שני דברים מאוד חשובים לגבי דרום איטליה:

 

1. שים לב שאין ביטוח מקיף כנגד גניבה באיזורים של קטאניה. אם הרכב ייגנב שם הביטוח לא מכסה את האיזורים הנ"ל. נכון להשכרה דרך חברת יורופקאר אפריל 2018.

 

2. כדאי לקבל הצעת מחיר מאופרן, פעמיים היינו באיטליה, פעמיים שכרנו דרכם, וקיבלנו שירות מצויין ורכבים מעולים כולל שדרוג בחינם.

התענוג שמוביל אותך

פורסם
שני דברים מאוד חשובים לגבי דרום איטליה:

 

1. שים לב שאין ביטוח מקיף כנגד גניבה באיזורים של קטאניה. אם הרכב ייגנב שם הביטוח לא מכסה את האיזורים הנ"ל. נכון להשכרה דרך חברת יורופקאר אפריל 2018.

 

2. כדאי לקבל הצעת מחיר מאופרן, פעמיים היינו באיטליה, פעמיים שכרנו דרכם, וקיבלנו שירות מצויין ורכבים מעולים כולל שדרוג בחינם.

 

תודה. מה שם חברת ההשכרה ?

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

פורסם

מספר פעמים השכרה עם אופרן שהיא בעצם חברה תיווך, אבל קיבלתי שרות מעולה בחו"ל ורכבים חדשים ותמיד משודרגים.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP


×
×
  • תוכן חדש...