Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, קיבלתי דוח תנועה היום בסך של 250 שקל מכוון שכשפניתי ימינה מצומת עין המפרץ לכיוון חיפה, השתלבתי לתנועה בסוף נתיב ההשתלבות שלי, שהוא גם נתיב פנייה ימינה. השוטר שהיה עם אופנוע טען שהייתי צריך להשתלב מוקדם יותר , ולא "לעקוף" את כל הפקק (הכביש היה מאוד עמוס, היה קשה להשתלב בתחילת הנתיב ), אך אני חושב שמותר לי להשתלב עד סוף נתיב ההשתלבות שלי (ובכלל לא ידעתי שמדובר בנתיב שאפשר לפנות בו ימינה). יש לי מצלמה באוטו שאני יכול להוכיח שהגעתי מכוון עכו (ולא סתם לקחתי את הנתיב הזה) ניסיתי לקרא את מה שנכתב בדוח , ואני לא הצלחתי להבין את הכתב הלא ברור של השוט. אין לי היסטוריה של עבירות תנועה. מה מומלץ לי לעשות?

פורסם

אם יש לך 7 שנות רשיון ו5 אחרונות ללא רישום תעבורתי, פנה למפנ"א (פרטים בגב הטופס) ובקש להמיר לאזהרה.

העברה שבצעת לכאורה מוגדרת כ "עבירת בריונות"

בהצלחה

פורסם

תעלה את הדו"ח לכאן נפענח את מה שכתבו בו

 

תעלה לינק מגוגל רחובות למקום בו נתפסת נראה מה קורה שם

 

הטוב ביותר את הסרט מהמצלמה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

ישה, העליתי פעם צילום המקום. חפש במפות 8510 ימינה ל-4. אכן יש שם השתלבות קצת מבלבלת כי צריך לחצות שני נתיבים. הנתיב הבעייתי הוא השני מימין.

 

את השוטר צריך לשלוח להשתלמות בגרמניה, כדי שיבין כיצד משתלבים אחרי האצה עם הפרעה מינימלית לתנועה שבנתיב הימני.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נותן לפות"ש את הכבוד להתאמץ קצת

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

https://www.google.co.il/maps/@32.9046326,35.0901259,3a,75y,217.88h,91.3t/data=!3m6!1e1!3m4!1szKsKn2_FkIAC-MTsMoGgFw!2e0!7i13312!8i6656

 

משום מה גוגל לא צילמו את הקטע הזה :-)

 

 

לי זה נשמע שפות"ש הגיע מאיפה שהג'יפ הלבן עם העגלה מופיע, והמשיך בנתיב השתלבות (יש גם תחנת אוטובוס),

וכנראה הנתיב ממשיך כך עד שהוא הופך להיות נתיב פניה ימינה.

כנראה רק הסרט מהמצלמה יוכל לשפוך אור על המקרה, כי בכל דבר יש מידתיות.

פורסם

הנתיב הימני הופך נתיב פניה לתחנת "דור אלון" ואזור התעשיה.

 

הנתיב השני מימין משתלב לתוך השלישי ליצירת מסלול דו נתיבי. לכך כיוונתי בכך שיש שם משהו מבלבל.

 

כיון שהצומת גדול והתנועה מהירה לפעמים קשה לאמוד נכון את זמן הגעת כלי רכב מכיוון נהריה ואת משך ההאצה עד ההשתלבות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בקיצור, "חתכת" כנראה פקק כי אין לך סבלנות לחכות כמו כולם בתור.. תקן אותי אם אני טועה. דו"ח ראוי ומצויין- כל הכבוד לשוטר!!

פורסם
בקיצור, "חתכת" כנראה פקק כי אין לך סבלנות לחכות כמו כולם בתור.. תקן אותי אם אני טועה. דו"ח ראוי ומצויין- כל הכבוד לשוטר!!

לפי מה החלטת את זה?

לפי מה שהוא תיאר הוא פנה ימינה והמשיך בנתיב ההשתלבות שלו שזאת זכותו. במיוחד אם הכביש עמוס ואין דרך להשתלב בקלות.

העיקר "כל הכבוד לשוטר", נו באמת...

פורסם

יש שם התכנסות מארבעה נתיבים לשניים (בתוספת נתיב היציאה), כך שההשתלבות לא תמיד קלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
https://www.google.co.il/maps/@32.9046326,35.0901259,3a,75y,217.88h,91.3t/data=!3m6!1e1!3m4!1szKsKn2_FkIAC-MTsMoGgFw!2e0!7i13312!8i6656

 

משום מה גוגל לא צילמו את הקטע הזה :-)

 

 

לי זה נשמע שפות"ש הגיע מאיפה שהג'יפ הלבן עם העגלה מופיע, והמשיך בנתיב השתלבות (יש גם תחנת אוטובוס),

וכנראה הנתיב ממשיך כך עד שהוא הופך להיות נתיב פניה ימינה.

כנראה רק הסרט מהמצלמה יוכל לשפוך אור על המקרה, כי בכל דבר יש מידתיות.

 

 

זה בידיוק מה שעשיתי, כרגע יש לי קצת בעיה עם הצילום של הוידאו אני מנסה לסדר את העיניין

פורסם
לפי מה החלטת את זה?

לפי מה שהוא תיאר הוא פנה ימינה והמשיך בנתיב ההשתלבות שלו שזאת זכותו. במיוחד אם הכביש עמוס ואין דרך להשתלב בקלות.

העיקר "כל הכבוד לשוטר", נו באמת...

מה שהוא אמר, למה לי להשתלב לכביש עמוס מוקדם כשאני נמצא בנתיב השתלבות ויש עומס בכל הניתיבים בכביש הראשי? כדי להשתלב מוקדם צריך להמתין על כביש ההשתלבות ל "Opening" יותר הגיוני להמשיך בכביש ולקוות שבהמשך ניתן יהיה להשתלב בקלות

פורסם

שלום

אני עובר בצומת פעמיים כל יום (פעם מדרום ופעם מצפון).

יש נתיב השתלבות ארוך למגיעים מעכו דרום, שהופך בהמשך לפניה ימינה לתוך אזור התעשיה/דור אלון/רמי לוי.

מאד דומה לנתיבי ההשתלבות באיילון.

הכביש הנ"ל מאד עמוס בשעות הבוקר (פקק קבוע) דרומה ובשעות הערב צפונה (אני נגד הפקק :lol:)

אני אבדוק היום אם יש סימן מתי הנתיב הופך לפניה (מבחינתי סימון חץ ימינה על הכביש מעיד שמדובר בנתיב פניה)

אדווח בערב.

אין החותם מעיד על גיסתו

פורסם

יצא לי לנסוע היום לספק באזור תעשיה עכו דרום בדיוק בנתיב המדובר (רק שפניתי בסופו ימינה...)

בכל מקרה רק כ 50 מטר לפני הפניה יש סימון של חץ על הנתיב (20 מטר מהפניה חץ שני).

לטעמי, אם ההשתלבות בוצעה לפני החץ - תקין, אם אחריו - לא תקין.

אין החותם מעיד על גיסתו

פורסם

גם אני נוסע שם קבוע כל בוקר, יכול להעיד שאכן הנתיב הזה הופך לפניה ממש ממש בסופו ולמעשה אני רואה הרבה נהגים לפעמים שכמו שזה נראה הם לא מהאזור ולא מכירים ופתאום מופתעים ברגע האחרון שזה הופך לנתיב פניה ומשתלבים בסופו, מה שאגב גם מעצים את הפקק.

 

בכלליות, אחד הצמתים המעצבנים. מלבד בשעות לילה מאוד מאוחרות לא זכור לי שיצא לי לנסוע בו בלי להיתקע לפחות קצת.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

×
×
  • תוכן חדש...