Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שתי שאלות בירוקרטיות לגבי טפסי מיסוי.

 

עזבתי מקום עבודה, וקיבלתי במייל טופס 106 ו-161.

האם זה תקין או שהם חייבים לשלוח לי את המקור בדואר?

 

שאלה נוספת, בטופס 161 יש תיקון בכתב של אחד הסעיפים בנוגע לפטור ממס (במקום סכום 0 מחקו וכתבו ביד ״בהתאם לחוק״). האם התיקון בכתב יד עלול להיות בעייתי?

 

תודה לעונים.

פורסם

אפשר לשלוח 106 במייל חתום בחתימה דיגיטלית

 

בנוגע ל-161 חשבת שכר לא רצתה לחשב את הפטור הסכום הפטור אז היא זרקה את הכדור אליך.

פורסם

תודה, אבל עדיין לא ברור לי האם זה תקין:

1. זה לא חתימה דיגיטלית, זו סריקה של טופס עם חתימה ידנית.

2. השאלה האם התיקון הידני תקין.

פורסם

התשובה לשאלות היא חיובית.

 

יחזרו אליך ממס הכנסה שזה לא תקין תבקשי מקור ותגישי את המקור.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה תרשה לי להתעלק פה במקום לפתוח טופיק.

אשתי פוטרה לפני כמה שנים וקבלה (כנראה) את טופס ה 106

אבל לא משכנו הכספים.

כרגע הכספים נמצאים בקרן וניתנים למשיכה אבל המעסיק משום מה

לא יכול להמציא או לשחזר את הטופס שאבד לנו.

מה עושים?

פורסם

לא מדובר בטופס 106 אלא בטופס 161

 

מה זה לא יכול לשחזר?

 

עצלות גרידא של חשב השכר.

 

יודעת מתי התחילה לעבוד ? יודעת מתי סיימה לעבוד? יודעת מה השכר ברוטו האחרון שלה?

 

יודעים איפוא הכסף הופקר? מבקשים מהם מצב חשבון ליום הפיטורין.

 

דוגמת הטופס עם הסברים למילוי

 

https://www.prisha.co.il/UserFiles/File/pdf/161NEW2.pdf

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא מדובר בטופס 106 אלא בטופס 161

 

נכון. טופס 161

כן הכל ידוע וגם הוצאתי את טופס ההפקדות.

אפנה אלהם שנית עם הטופס.

 

תודה ישה.

×
×
  • תוכן חדש...