Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהחלט יש עדכון והוא טוב

 

שלושה ימים אחרי הטעות שעשיתי (ניתוק מצבר כשהרכב מונע)

המשכתי למדוד מתח ביומיים האחרונים, ואתמול המתח כבר נראה נורמלי - 14.1V כשהרכב מונע

ו-13.6V פחות או יותר כאשר צרכנים עובדים - מזגן, אורות גבוהים וכו'.

אז יכול באמת להיות שהמחשב של הרכב סידר את המצב או שמשהו אחר הסתדר או הסתגל למצבר חדש.

מה שלא השתנה זה - כשאני מעלה טורים, אני לא רואה שינוי במתח כלפי מעלה, בעבר זכור לי שמכת גז קטנה

היתה מקפיצה את המתח בלפחות 0.5V. לא ממש יודע למה.

 

בינתיים, לכל צרה שלא תבוא, הזמנתי בוסטר התנעה קטן, ככה אהיה שקט במידה ואתקע באיזה מקום בלי חשמל.

 

 

תודה מרק, ותודה לכולם

 

 

אחזור ואמשיך לעדכן.

פורסם

עדכון, 10 ימים אחר כך:

הרכב מניע מצויין, המתח בנסיעה תקין 13.6-14.

אז כרגע הכל בסדר.

 

הבוסטר התנעה מאמזון נתקע בדרך, יומיים אחרי ההזמנה קיבלתי הודעה שהוא אבד בדרך - Lost in Transit.

הבנתי בדיעבד שכבר לא ממש שולחים לישראל או לכל מקום אחר בעולם סוללות בקיבולת גדולה

בגלל סכנת שריפה.

אז כנראה זו הסיבה האמיתית שעומדת מאחורי זה.

×
×
  • תוכן חדש...