Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתוך האתרים הרלוונטים:

 

סונול נחשבת לספקית מרכזית בישראל של שמנים ומוצרי סיכה מקצועים איכותיים, הן מתוצרתה והן מיבוא, לשימושים אוטומוטיביים, תעשיתיים, ימיים ואווירונאוטים. מרבית השמנים מיוצרים במתקני החברה בחיפה והתהליכים ליצורם מאושרים על פי תקן 9002 ISO.

 

במהלך השנים נולדו לדלק חברות בנות המספקות מענה לצרכים השונים של הלקוחות התעשיתיים והפרטיים של שוק הדלק בישראל ובעולם. מרכזי תדלוק, אמצעי שינוע, הובלה ומערכות לוגיסטיות וייצור שמנים, כמו גם שירותי ניפוק לאוניות בנמלים בארץ ובעולם – כל אלה הם רק חלק ממערך השירותים הכולל שמספקות חברות הבנות של דלק.

ובהמשך לנ"ל:

חברת “דלק תעשיות” או בשמה הקודם “דלק שמנים (דלקול)” נוסדה בשנת 1951, כחברה לייצור שמני סיכה על בסיס שמן מינראלי וסינתטי המיועדים לתחבורה ותעשייה, וכיום היא בין החברות המובילות בישראל בתחום.

פורסם

תודה רבה לכולם על המענה אבל יצאתי קצת מבולבל. כי חלק כאן אמרו שהסונול על הפנים ולקנות במקום מותג איכותי יותר, וחלק אמרו שהסונול גם בסדר גמור.

“Mastering others is strength. Mastering oneself makes you fearless.”

Lao tzu

פורסם

קודם כל תצלם את תווית עם התקן של השמן.

אחר כך תגיד לנו מה התקציב שלך.

ככה נדע אם בתקציב יש לך שמן יותר איכותי או לא.

 

מכיוון ששמן של סונול אפשר לקנות בדרך כלל רק בתחנת דלק ששם המחיר מנופח בכל מקרה אז אני לא באמת רואה.

לכן למה אתה צריך שמן מנוע כספייר למקרה שייגמר בין טיפולים או כשמן למלא בטיפול.

×
×
  • תוכן חדש...