Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עובד מוסך יצא לסידורים עם הרכב שלכם, איך הייתם פועלים?


R'n'B
שימו לב! השרשור הזה בן 2324 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

^תודה באמת!

 

צריך להיות חתיכת חוצפן ובעל תחושה ״שהכל מגיע״ כדי לקחת כלי רכב לא שלך.

מן הסתם לא כל טעות צריכה לגרור פיטורין, אבל לפעמים צריך להיות קצת אחריות אישית, ואם הפרנסה באמת חשובה אז יש דברים שלא עושים.!

דבר כזה מבחינתי פוגע בעסק ולכן כן מצריך פיטורין.(בהנחה ונעשה מתחת לאף, אם בעל העסק כן ידע זה כן מצריך חתיכת שיימינג, להזהיר, שאף לקוח לא ימצא את הרכב שלו בתור רכב שליחויות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לטעמי זו גניבה לכל דבר ועניין - דלק, קילומטראג' (ששוה שחיקת הרכב, כלומר כסף). אולי "שימוש ברכב ללא רשות בעליו" שזו הגדרת גניבת רכב. אם החייל שגנב תפוח בחברון נדון לשלושה שבועות מחבוש (ובצדק) גם העובדים האלה ראויים לעונש.

 

לא מדובר בשיימינג. מדובר בפרסום ארוע מתועד.

 

לפרסום כזה יהיה אפקט הרתעתי לא רק כלפי המוסך האמור אלא כלפי כלל המוסכים.

 

יש גם אפשרות להתלונן באיגוד המוסכים או למי שאחראי עליהם במשרד התחבורה, ספק אם ישיג את האפקט הנדרש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עבדתי בעבר במוסך, לצערי אני יכול שזה לא דבר חדש.

הרבה פעמים משתמשים ברכבים של לקוחות בכדי לעשות שליחות, למשל הביא אוכל.

 

מעבר לכך בנופך אישי, יכול לספר על כך שהיה לנו במשפחה רכב ששהה במוסך מורשה של חברה כלשהי.

במהלך השהות שלו במוסך, הרכב גמע כמעט 300 קילומטר.

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זלזול ברכושם של אחרים זה לא דבר חדש בישראל, ולמעשה די נפוץ.

מספיק לראות אנשים שיצאו מהקניון עם הילדים שהחליטו שלא בא להם על הסנדוויץ' והשאירו לך אותו על הגג של האוטו, או אנשים שפותחים דלתות ומשאירים לך סימן.

אז על אחת כמה וכמה כאשר אתה משאיר את מפתחות הרכב שלך אצל אנשים כאלה. בוודאי שיעשו סיבוב.

 

תאר לעצמך מה היה קורה אם היית משאיר אצלם רכב מעניין במיוחד (ספורטיבי/כזה שנותן לאנשים מסוימים תחושת פוזה)

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מבין שמדובר פה בפרנסה של לא בנאדם אחד אלה כמה.

עשו טעות שבסופו של דבר לא גרמה נזק לאיש. זלזלו ברכושו של אדם, ולא סתם אדם לקוח שלהם.

זו לא סיבה לנקוט בפעולה שעלולה לגרום לפגיעה רחבה בפרנסה שלהם.

 

זה קרה בגלל גישה סלחנית כמו שלך. אם היו מוגשות בעבר תביעות/תלונות על דברים כאלו, העובדים לא היו מעזים לנסוע סתם ברכב. אין שום סיבה להשתמש ברכוש של מישהו אחר סתם כך.

 

במקרה הזה לא קרה דבר אבל במקרים בעתיד עלול להיגרם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רוצה לתבוע את המוסך על העניין הזה? בבקשה אתה מוזמן לעשות זאת לגיטימי אם כי לא מועיל.

אף אחד לא אמר לא להגיש תלונה. תגיש תלונה לבעל המוסך תראה איך הוא מטפל בעניין. תגיש תלונה לגוף שמפקח על מוסכים. לגיטימי לגמרי.

אף אחד לא זילזל בתופעה המכוערת הזו.

 

שימינג לפי התאור והנתונים שיש לנו (יותר נכון אין כי פותח השרשור אפילו לא בטוח שמדובר בעובדים של המוסך) הוא לא לגיטימי עדיין לדעתי.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Taipan

 

אתה מבין שמדובר פה בפרנסה של לא בנאדם אחד אלה כמה.

עשו טעות שבסופו של דבר לא גרמה נזק לאיש. זילזלו ברכושו של אדם, ולא סתם אדם לקוח שלהם.

זו לא סיבה לנקוט בפעולה שעלולה לגרום לפגיעה רחבה בפרנסה שלהם.

שיחה עם בעל המוסך שמבהירה לו שאתה כועס מאוד ומודיע לו שלא תגיע אליו יותר לטיפול נראית לי הרבה יותר לגיטימית אם רוצים ללכת רחוק. גם העברת מסר וגם הוא יודע שזה עלה לו בלקוח. מכאן שיבחר איך לפעול.

 

סך הכל נשמע שעשו שם עבודה טובה על הרכב והם אולי צריכים לתקן את הנהלים שלהם או ליישר את העובדים, אבל לא כל דבר צריך להדליק שיימינג או חרמות.

 

קל להבליג כשלא מדובר ברכוש שלך.

להזכירך כשסוכנות רכב עשתה טעות עם נסיעת מבחן לאבא שלך לא היית כל כך סלחן ודווקא בחרת בדרך השיימינג.

המקרה הנ"ל לדעתי חמור יותר.

זו לא טעות, זו לא אי הבנה, זה שימוש ברכוש של לקוח לצרכים אישיים.

אני בספק שבעל המוסך לא מודע לזה והאמת שאם העובדים שלו מרשים את זה לעצמם מתחת לאף שלו זה חמור לא פחות.

 

אני חושבת שאין להבליג על זה, כי גם אם בעל המקום יספר סיפורים על כמה המקרה חריג, אין לך דרך לדעת אם זה באמת כך ואם משהו ישתנה.

לפני 5 שנים סיבוב כזה של מוסכניק עלה לנו ברכב, הוא אומנם היה שווה כמה גרושים, אבל בתור שני סטודנטים, ערב לפני שהיינו צריכים לאסוף אותו מתיקון קיבלנו הודעה שאין מה לאסוף יותר. אז נגרם נזק כלכלי כי בשביל לרכוש משהו אחר היה צורך בתוספת מכובדת וגם אי הנוחות בחיפושים אחר רכב "חדש".

עגמת הנפש הפוטנציאלית של פות"ש גובהה יותר, כי גם אם חללה יקבל מחירון עבור רכבו, לא פשוט למצוא רכב בגיל כזה ובמצב שהוא מתאר.

בשורה התחתונה, הייתי שמחה שיזהירו אותי ממקום כזה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך בדיוק שני המקרים קשורים?

במקרה שהזכרת היה נסיון לדבר עם המנהל במקום שהיה אטום לחלוטין. בנוסף אני לא מבין איך את יכולה לקרוא לביקורת על חווית שירות באולם תצוגה בפורום רכב שיימינג. יש שם פרטים לא מדוייקים? לא!

את יכולה להתווכח אם מותר להתעצבן או אסור, אבל הפרטים שם היו מדוייקים לחלוטין.

איך את יכולה להשוות פלטפורמה כמו הפורום הזה למקומות שבהם עושים שיימינג (פייסבוק וכו')?

המקרה פורסם פה גם כדי להציג את חווית השירות וגם בואי לא ניהיה תמימים להשתמש בכוח של הפורום הזה.

עובדה שלאחר פרסום המקרה נמצא פתרון, פתרון שמנהל אולם תצוגה מעט יותר אינטיליגנט ועם תודעת שירות מעט יותר גבוהה היה מוצא בעצמו.

בקיצור קשקוש מוחלט.

 

פותח השרשור אפילו לא יודע אם אלו עובדים של המוסך.

בכל מקרה אם הוא רוצה לפרסם את המקרה עם שמות ועובדות זה לחלוטין לגיטימי. יש הבדל בין לפרסם חווית שירות לבין לבצע שיימינג.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם אלה אינם עובדי המוסך הארוע התרחש כאשר הרכב היה בידי המוסך. אם המוסך משתמש בשירותי חוץ - זו עדיין אחריותו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו אמר שלא? מישהו רמז שלא?

ברור שזו אחריותו, וברור שזה לא מוריד מחומרת העניין.

יש מצב טוב מאוד שאם הייתי במקום פותח השרשור הייתי מפרסם פה את כל הפרטים. מה שכן לטעמי לגיטימי לתת לבעל המוסך לפחות אפשרות להגיב גם אם הסיכוי שהוא לא יודע מזה בכלל הוא נמוך.

 

במקביל רץ פה שרשור על מוסך אחר שעשה תקלה. שם הייתי מפרסם את המקרה בכל מדיה אפשרית, אבל שם גם נעשתה פניה לבעל המוסך וגם אפשר להבין טוב טוב עם מי יש לך עסק.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרסמת חוויה חד צדדית וסובייקטיבית, לפות"ש יש עובדות מצולמות.

הרכב היה באחריות המוסך, לא משנה בכלל אם אלו היו הבנים של הבעלים, המכונאים, העובדים מהשטיפה ממול או עוברי אורח שראו מפתחות בסוויץ' ועשו סיבוב.

זה מעבר ל"חווית שרות" או ניסיון לסחוט יבואן כלשהו בשביל נסיעת מבחן, זו ממש רשלנות ופגיעה ברכוש מצד בעל עסק = נותן שרות.

פרסום ברשת זה פרסום, לא חסר אנשים שהחשיפה שלהם בפורום דווקא יותר גבוהה מהפייסבוק. השרשור שלך זכה לכ7500 צפיות. לא בטוחה שהיה זוכה למספר שקרוב לזה אם היה מפורסם בתור פוסט בפייסבוק.

 

המקרה שונה, חומרת המקרה גבוהה יותר. ע"ע הדוגמא האישית שלי.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגידי מה עובר עליך?

למה בדיוק המרכאות משמשים ב"חווית שירות"?

למה בדיוק התאור חוויה סובייקטיביות מתייחס?

איך הביטוי לסחוט נסיעת מבחן מיבואן (בדאצ'יה!!!) מחובר למציאות?

 

נקבעה נסיעת מבחן בטלפון באולם תצוגה ע"י אדם עסוק שפינה מזמנו ונסע מחדרה לפתח תקווה.

כשהגיע ולאחר שחיכה שעתיים קיבל תשובה של "הרכב לא פה תחזור הביתה".

עכשיו תסבירי לי מה בדיוק פה לא מתקשר לחווית שירות, מה פה בדיוק סוביקטיבי ומאיפה בדיוק הגעת למסקנה שמישהו פה ניסה לסחוט נסיעת מבחן על דאצ'יה? כי הפתרון היה שהגיעו עם אותה דאצ'יה אל הלקוח? זו סחיטה? או שזו בקשה לגיטימית לאור השתלשלות האירועים.

 

לא מבין מה את מנסה להציג כשאת מנסה להשוות בין המקרים על סולם של מי יותר חמור. אם זה יעשה לך טוב אז כן המקרה שלו חמור יותר So What? איך זה משנה בדיוק?

לא ברור מה את מנסה להשיג בכך שאת מנסה לעקור את הלגיטימציה מאותה חווית שירות רעה. זה מרגיש כבר יותר רדיפה אישית, ולכן גם הגבתי בהתאם.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור, תעשה שיימינג לכל בנאדם שעובד שלו/דוד שלו/אח שלו עשה משהו לא בסדר בלי לברר את הפרטים.

אולי תחסוך לעצמך את הזמן, פשוט פתח קבוצה בפייסבוק ״כולם פה חארות כולל אני״

 

מפתיע אותי לראות את הגישה הנ"ל (זו שקוראת לאנשים שמפרסמים את החוויה שלהם, אשר מגובה בעובדות, חרא) ממישהו שבעצמו רץ לרשת ברגע שמשהו הלך לא כשורה בדרכו. את הפעלת הכוח על היבואן אתה רשמת בעצמך, לא המצאתי.

המעשה של אולם תצוגה שלא יודע להתנהל בצורה 100% חלקה מול לקוחות יכול לעלות ביום עבודה ללקוח ובעסקה אחת פחות לאולם. אבל התנהלות כפי שתוארה כאן של המוסך שאתה מעודד להתייחס אליה בסלחנות וכפפות של משי יכולה להכניס בן אדם לברוך כלכלי חמור הרבה יותר, עגמת הנפש פה כבר זניחה מכדי להזכיר אותה בכלל.

 

עריכה, ראיתי שערכת תוך כדי התגובה שלי.

אני לא מנסה לשלול שום לגיטימציה מהמקרה שלך, תלונן כמה שאתה רוצה ועל מי שאתה רוצה. רק אל תשלול אותה מאחרים בזה שאתה משתמש בביטויים מרגשים כמו פרנסה, במיוחד כשאותו האדם עלול לגזול במעשיו הרבה יותר ממישהו שבעצם מפרנס אותו.

עריכה אחרונה על ידי Murzilka

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת הגזמת, לא התכוונתי שהפעלתי כוח על היבואן, התכוונתי שהשתמשתי בכוח של הפורום כדי להציף את הנושא הזה ושיגיע לגורמים שאולי יכולים לעזור, וזה לחלוטין לגיטימי.

אם מנהל אולם התצוגה שלו לא יודע להתנהל אז כן אולי צריך מישהו שיעיר אותו. אם הפיקו שם את הלקחים השרשור הזה עזר ליבואן לא פחות ממה שהוא עזר ללקוח.

 

מה? מי בדיוק קרא לאנשים שמפרסמים את החוויה שלהם חרא? כנראה שלא הבנת מה רשמתי, הגיוני, או ששוב את מנסה לחפש דברים שלא קיימים. הכוונה הייתה שכולם עושים טעויות השאלה איך מתייחסים אליהם, ואם נפתח קבוצה שתאגד אנשים שעשו טעות בלי לנסות לפתור את העניין לפני כנראה שכולנו חארות, (עושים טעויות) וכולנו נהיה בקבוצה.

 

מי בדיוק עודד להתייחס לעניין "בסלחנות ובכפפות של משי"? שוב את מדמיינת, את ממציאה.

 

אני טוען שלגיטימי לפחות לדבר עם בעל המוסך, לראות מה הוא אומר, איך הוא מסביר את זה, איך הוא מטפל בזה, ואולי הוא יפתיע ובאמת התייחס לזה ברצינות? גם אם הסיכוי נמוך הוא ראוי להזדמנות.

בנוסף גם אם בסופו של דבר פותח השרשור יפרסם פה את המקרה יהיה לו עוד מימד שהוא חשוב.

קחי את השרשור המקביל שרץ פה. התגובה של בעל המוסך שם מעידה יותר מכל על המוסך.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרקש, הפרנסה שלהם על הז' שלי, מי שדפוק ידפק ומי שהפרנסה שלו חשובה לו לא מזלזל בלקוחות של הבוס שלו.

פותח שרשור - פתרון סביר יהיה להודיע לבעל המוסך שעל שני הטיפולים הבאים אתה לא משלם לו, דמי שתיקה שכולם יוצאים מורווחים מהם.

תעשה את זה בטאקט כדי שלא ירגיש שאתה סוחט אותו וחלאס.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2324 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...