Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני מעוניין לקנות נוזל קירור ליונדאי I30 מודל 2008, 1.6 INSPIRE.

הבעייה שלאט לאט המיכל עיבוי מתרוקן ובביקור במוסך מורשה נאמר לי שלא נמצאה שום נזילה ושהכי טוב כל פעם להוסיף קצת.

זה המק"ט שאני צריך - 0894024000

משהו יודע היכן ניתן לרכוש זאת? ומה התכונה / השם המקצועי של הנוזל שאוכל לרכוש אותו באוטו דיפו או חנות חלקי חילוף כלשהי (באיזור חיפה והצפון)?

פורסם

אם לא מצאו שום נזילה, ואתה רק צריך להוסיף טיפה, זה לא נורא

אתה צריך נוזל שמבוסס על אתילן גליקול

לא צריך משהו מיוחד

אתה יכול לקנות נוזל מוכן 50/50 באוטודיפו והום סנטר בכ50 שקלים של חברת PEAK הם מוכרים כרגע הוא בסדר גמור

פורסם

איך אני יכול לדעת מה הנוזל המתאים לרכב הספציפי שלי?

הבנתי שישנם סוגים רבים של נוזלים ואם אוסיף נוזל לא נכון עלול להיגרם נזק למערכת הקירור.

פורסם

רוצה למלא את מיכל העיבוי שכבר נשאר כמעט ללא נוזל קירור. האם עדיף למלא מים ירוקים או מים רגילים / מזוקקים?

×
×
  • תוכן חדש...