Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

יש לי סקודה אוקטביה 1.2tsi מודל 2013 (צורה חדשה).

בזמן האחרון הרכב התחיל לזלול שמן בצורה חריגה, אז הכנסתי אותו למוסך לבדיקה.

 

במוסך ביצעו שקילת שמן, שיצאה כמובן לא תקינה, ובמקביל בדקו את המספר הסידורי שמוטבע על ראש המנוע.

נאמר לי במוסך שראש המנוע הוא מסדרה תקולה שיוצרה במשך כמה חודשים ב-2013, ובסדרה הזאת מעברי השמן לא תקינים, מה שגורם לשריפת שמן מוגברת ופיח שמצטבר על המצתים.

 

אחרי בדיקה של המוסך מול היבואן, הוצעה לי השתתפות של 70% בעלות החלקים לתיקון, מה שמשאיר אותי עם קנס של 6900 ש"ח (!!) לפחות (כתלות במה יצטרכו להחליף - ראש מנוע או יותר מזה :-().

 

אציין שהרכב טופל כל ימי חייו במוסכים רשמיים של צ'מפיון בלי לפספס טיפול, אז אין פה עניין של אחזקה לקויה.

 

נראה לי פסיכי לשלם כזה סכום על תקלה שהמקור שלה הוא לא בבלאי סביר או תחזוקה לקויה ברכב, אלא בייצור תקול של חלק במנוע. הייתי מצפה שיבואן/יצרן יכירו בתקלה הזאת ויקחו אחריות.

 

מישהו נתקל בבעיה הזאת ויש לו רעיונות מה ניתן לעשות?

אני קצת אובד עצות פה.

 

תודה אנשים.

פורסם

להתחיל מכתיבת מכתב ליבואן בצירוף הוכחת היסטורית טיפולים ובקשה לטיפול בתקלה אפילו לאחר תום האחריות (שיטת מצליח).

אם לא הצליח,לגשת למוסך רון בת"א ולבדוק עלויות תיקון (אולי אפילו שיפוץ חלקי של המנוע הזה).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

זה שזו תקלת ייצור לא מכריח אותם לתקן לו מעבר לתקופת האחריות -

לדעתי נסה להפעיל קצת קסם על המוסך המטפל, תהיה מופתע כמה כח יש להם כשהם רוצים לדאוג ללקוח.

פורסם

ניסיתי לדבר עם המוסך המטפל.

אחרי הפעלת לחץ מתון, עדיין נשארתי עם הצעה של כ-7000 ש"ח לתיקון. וזה בהנחה ורק ראש המנוע מוחלף.

זה מחיר פסיכי!!!

 

לא יודע מה הם מוכרחים או לא, אבל אני לא רוצה לספוג הוצאות מתקלה שלא נגרמה בגלל שום דבר שקשור אלי או לבלאי סביר של רכב. אם הרכיב יצא תקול מהמפעל וזו בעיה מוכרת, הייתי מצפה שייקחו אחריות.

במיוחד שכל הטיפולים היו במוסכים רשמיים של הרשת!

פורסם

אין ספק שיש פה בלאי לא סביר ובגלל שזה בעיית ייצור אולי כדאי שתתיעץ עם עורך דין בעניין. זה פשוט מגעיל שידוע שיש בעיית יצור סידרתית ומפילים את התיקון על הלקוח!

פורסם

לפחות הם רוצים פחות ממכטרוניק (₪8000) .אם אין רצון טוב אז הייתי פונה למוסך פרטי . זה נראה כמו שיטת מצליח . מה גם שבספר רכב כתוב שהמנוע עלול לשתות ליטר שמן ל 1000 ק"מ. היבואן יכול לישון בשקט.

פורסם

 

במוסך ביצעו שקילת שמן, שיצאה כמובן לא תקינה, ובמקביל בדקו את המספר הסידורי שמוטבע על ראש המנוע.

נאמר לי במוסך שראש המנוע הוא מסדרה תקולה שיוצרה במשך כמה חודשים ב-2013, ובסדרה הזאת מעברי השמן לא תקינים, מה שגורם לשריפת שמן מוגברת ופיח שמצטבר על המצתים.

 

 

אילו הן מילות המפתח של הודאה בכשל (בהנחה וזה אכן מה שנאמר לך).

עכשיו - שיסבירו לך במדוייק מדוע עליך לשלם בשל תקלת ייצור/יצרן שידועה מראש ? (ואת זה הם אמרו לך, כן ?)

לדעתי - להמשיך ולהפעיל קצת לחץ (בגבול הטוב + פנייה ליבואן) - והם יתעקמו.

alfa 156 2.5.

פורסם

עזוב לרגע את המוסך - ונסה דרך שרות הלקוחות של צ'מפיון מוטורס VAG.

 

יש בפורום מידי פעם נציגה של VAG אשר עוזרת.

נסה למצוא את שם המשתמש שלה, ולשלוח לה הודעה.

או אולי יש מישהו מהקוראים אשר ירשום, כיצד ליצור קשר עם שרות הלקוחות.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם (נערך)

אז עדכון...

 

אחרי לא מעט שיחות עם שירות הלקוחות של צ'מפיון ועם המוסך שלי, הציעו לי להוזיל את עלות הטיפול לכ-3000 ש"ח.

אמנם בהחלט שיפור מה-7000 ש"ח שרצו בהתחלה, אבל עדיין לא קרוב למה שאני ציפיתי מהיבואן.

 

כמובן שבשירות הלקוחות לא מודים בתקלה (לא ציפיתי אחרת) ומגלגלים את העניין חזרה אלי בטענה שנגמרה האחריות.

אחריות או לא, הייתי מצפה שתקלת ייצור תטופל במלואה ע"י היבואן.

אני מבחינתי עדיין לא מוכן לוותר. האם יש פה עוד אנשים שחוו תקלות דומות במנועי 1.2tsi שלהם? האם פניה ישירות ליצרן יכולה לעזור?

 

הרכב הזה כבר עלה לי יותר מדי בטיפולים ותיקונים מאז שקניתי אותו.

עד כה, מאוד מאוכזב מהקניה הזאת.

עריכה אחרונה על ידי SkeletonBoy
פורסם

שמעתי על סיפורים דומים מחברים לעבודה שלקחו את הרכב בליסינג ולהם הוחלפו מנועים. אבל זה בליסינג.

שמע, זה ידןע שאוקטביות לוקחים בליסינג. בפרטי זה יותר מידי מסוכן.

מה שיש לי לייעץ זה שתילחם ביבואן ותדרוש תיקון בחינם,

בהצלחה.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

×
×
  • תוכן חדש...