Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי חברים,

 

יש ברשותי כ5 זוגות משקפי ראיה אשר רכשתי בשנתיים האחרונות מ Zenni Optical.

עם הזמן התחלתי לשים לב שהראיה דרכם הפכה עכורה ונוסף אפקט "הילה" סביב עצמים שפולטים אור.

אתן מספר דוגמאות:

- בצפיה בטלויזיה, במיוחד כשהסביבה חשוכה, נראית הילה סביב הטלויזיה בין האיזור שפולט אור לאיזור החשוך.

- אייקונים במסך מחשב אשר מאחוריהם רגע כהה פולטים הילה.

- צבעים שחורים הפכו עכורים.

כשאני מסיר לרגע את המשקפיים על מנת לקבל פרופורציה ההילות נעלמות מיד ובנוסף ניתן להבחין שהשחורים הופכים לשחורים בעוד שעם המשקפיים השחורים כבר נראים עכורים, כאילו אני תמיד מסתכל דרך ערפל דק או שכבת שומן דקיקה.

בעצם הדרך הטובה ביותר לתאר את התופעה היא שהמשקפיים נראות כאילו הן מלוכלכות תמיד, כאילו נגעו בהם באצבעות שמנוניות.

 

לא מדובר במשקפיים מלוכלכות, לא משנה כמה אנקה אותם האפקט ישאר. גם לאחר ניקוי עם אלכוהול, חומץ, אותו הדבר.

 

במקרה, היה לי זוג נוסף שנקנה מ Zenni אשר לא השתמשתי בו כמעט בכלל מאחר ולא כל כך התאים לי, כשבדקתי אותם אתמול הם היו מושלמות, אין הילות, אין ערפול, הכל חד מאוד.

אני רק מניח שה"דפקט" מתרחש לאחר תקופה של שימוש ו\או ניקוי המשקפיים.

 

מחיפושים הצלחתי לדעתי לאבחן שהנושא קשור לציפוי (AR (anti reflective coating אשר הוספתי למרשם כשרכשתי את המשקפיים, שעם הזמן מאבד את האופי שלו. המליצו לנסות להסיר אותו בעזרת כל מיני שיטות, אנסה זאת הערב על זוג אחד.

 

האם תוכלו להוסיף לי מעט אינפורמציה? אני לא רוצה לצאת ולרכוש סתם עוד זוג שהתופעה בו תחזור על עצמה, ובמיוחד לא רוצה לרכוש משקפי ראיה בארץ במחיר מופקע..

פורסם

לדעתי אכן מדובר בציפוי, בשילוב שריטות קטנטנות שמצטברות לאורך תקופת השימוש.

אני לא מצליח להחזיק זוג משקפי ראיה למשך יותר משנתיים בגלל אותה תופעה שתיארת. בחלק מהמקרים אפשר ממש לראות שינוי בגוון העדשה.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

לאורך השנים האיכות והשירות שלהם הדרדרו. הציפוי AR מעולם לא היה מוצלח במיוחד.

יש בארץ חנויות עם מחירים הוגנים.

פורסם
לדעתי אכן מדובר בציפוי, בשילוב שריטות קטנטנות שמצטברות לאורך תקופת השימוש.

אני לא מצליח להחזיק זוג משקפי ראיה למשך יותר משנתיים בגלל אותה תופעה שתיארת. בחלק מהמקרים אפשר ממש לראות שינוי בגוון העדשה.

אצלי זוג המשקפיים הנבדק נקנה בדיוק לפני שנה, והתופעה התחילה לפני כמה חודשים.. אני חושב שזוג משקפיים אצלי מחזיק חצי שנה עד שהתופעה מתחילה להציק.

 

לאורך השנים האיכות והשירות שלהם הדרדרו. הציפוי AR מעולם לא היה מוצלח במיוחד.

יש בארץ חנויות עם מחירים הוגנים.

יש לי זוגות משקפיים בני קצת פחות משנה וזוגות בני שנתיים +, בכולם אותה התופעה (מלבד הזוג אשר לא היה בשימוש והוא כמו חדש ללא התופעה.)

 

אני חושב שארכוש זוג נוסף מ Zenni ללא הציפוי כדי לבדוק האם זאת הבעיה.

פורסם

נשמע על פניו כמו תופעה קלאסית של ציפוי שהשתפשף.

יכול להיות שאתה מנקה יותר מדי באגרסיביות את המשקפיים, למשל עם נייר.

 

התופעה המעצבנת של ציפויים משתפשפים שמקצרים את חיי המשקפיים

גרמה לי לעבור לעדשות זכוכית לפני אי-אילו שנים. כבדות יותר, יש חשש תמידי לשבר,

אבל אין ציפויים והעדשה בהירה וצלולה כמו ביום הקנייה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אמורה להיות אחריות למשך שנה על הציפוי.כנראה ינסו להתנער אבל אתה מוזמן לנסות.

לא מבין למה להתפשר על נוחיות ולהזמין דווקא משם.

פורסם (נערך)

האאמממ כמו כול דבר, בגלל מחיר?

 

הפערים במשקפיים בין זניאופטיקל לבין חנויות בארץ יכול להגיע גם ליותר אלף שקל, תלוי במספר שלך.

במיוחד כשהתחום הזה כול כך פרוץ שאני לא אתפלא אם היצרנים בארץ קונים מאותם ספקים סיניים ומוכרים לך ב-1000 אחוז יותר.

 

לפותח השרשור, עוד חודש המשקפיים שהזמנתי מזני חוגגות אצלי שנתיים, ואין לי תופעות כמו שאמרת. מה שכן, אני רואה בקצוות שהציפוי כבר מתחיל להתקלף, ואולי בעתיד הקרוב יהיה צורך להחליף.

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
פורסם
נשמע על פניו כמו תופעה קלאסית של ציפוי שהשתפשף.

יכול להיות שאתה מנקה יותר מדי באגרסיביות את המשקפיים, למשל עם נייר.

 

התופעה המעצבנת של ציפויים משתפשפים שמקצרים את חיי המשקפיים

גרמה לי לעבור לעדשות זכוכית לפני אי-אילו שנים. כבדות יותר, יש חשש תמידי לשבר,

אבל אין ציפויים והעדשה בהירה וצלולה כמו ביום הקנייה.

מנקה אך ורק עם מיקרו פייבר אבל אני די פסיכי בנוגע ללכלוך אז יתכן ואני מנקה יותר מידי.

חשבתי גם כבר על מעבר למשקפי זכוכית בדיוק מהסיבה הזאת.

אמורה להיות אחריות למשך שנה על הציפוי.כנראה ינסו להתנער אבל אתה מוזמן לנסות.

לא מבין למה להתפשר על נוחיות ולהזמין דווקא משם.

לא מדובר רק על נוחיות, המחיר הוא מנצח, במחיר של 10 זוגות משקפיים שיספיקו לי ל10 שנים (לצורך העניין) אדם מן הישוב יכול לרכוש בארץ זוג אחד, והתופעות הן זהות, זה לא דפקט של Zenni אלא של כל חברה שמשתמשת בציפויים באיכות בסיסית.

האאמממ כמו כול דבר, בגלל מחיר?

הפערים במשקפיים בין זניאופטיקל לבין חנויות בארץ יכול להגיע גם ליותר אלף שקל, תלוי במספר שלך.

במיוחד כשהתחום הזה כול כך פרוץ שאני לא אתפלא אם היצרנים בארץ קונים מאותם ספקים סיניים ומוכרים לך ב-1000 אחוז יותר.

^בדיוק. קצת מביש שסופרפארם מפרסמים "מבצע" על 2 זוגות משקפיים ב1500 שקל (!!) כשאני רוכש את אותם הזוגות באותה האיכות בפחות מעשירית המחיר.

פורסם

כן ותמורת המחיר ה"זול" אתה מקבל AR וציפויים ירודים, שרות גרוע ואחריות עלובה. היה לי יותר מזוג 1 מהם, משנה לשנה הם הורידו את האיכות.

 

לא מייצרים עדשות בסיסיות או מסגרות בארץ, אבל כן מוסיפים ציפויים. אפשר למצוא אופטומטריסטים הגונים או לקנות בסופר פארם במחירים סבירים.

פורסם (נערך)
מנקה אך ורק עם מיקרו פייבר אבל אני די פסיכי בנוגע ללכלוך אז יתכן ואני מנקה יותר מידי.

חשבתי גם כבר על מעבר למשקפי זכוכית בדיוק מהסיבה הזאת.

 

לא מדובר רק על נוחיות, המחיר הוא מנצח, במחיר של 10 זוגות משקפיים שיספיקו לי ל10 שנים (לצורך העניין) אדם מן הישוב יכול לרכוש בארץ זוג אחד, והתופעות הן זהות, זה לא דפקט של Zenni אלא של כל חברה שמשתמשת בציפויים באיכות בסיסית.

 

^בדיוק. קצת מביש שסופרפארם מפרסמים "מבצע" על 2 זוגות משקפיים ב1500 שקל (!!) כשאני רוכש את אותם הזוגות באותה האיכות בפחות מעשירית המחיר.

במבצעים המחיר בסופר פארם עומד על 150 ש"ח לזוג כולל בדיקת ראייה.

הציפויים של זני באיכות ירודה. אתה מעדיף לקנות יותר זוגות כדי לפצות על זה? בבקשה. אני מעדיף לקנות פחות זגות ולהשתמש בעדשות של HOYA עם ציפוי נורמאלי,במקום לוותר על AR.

שילמתי על הזוג האחרון כ 200ש"ח לפני משלוח, עם עדשות 1.67.

https://www.jins.com/us/pricing-chart

 

1500 ש"ח זה למולטיפוקל,תשווה תפוחים לתפוחים ותזכור שלמולטיפוקל צריך בדיקה מקצועית.

עריכה אחרונה על ידי shake
פורסם
מנקה אך ורק עם מיקרו פייבר אבל אני די פסיכי בנוגע ללכלוך אז יתכן ואני מנקה יותר מידי.

פה קבור הכלב.

ציפויים יותר איכותיים אולי יחזיקו מעמד קצת יותר (לא יודע מי נותן ציפויים יותר או פחות איכותיים פה היום)

אבל זאת רק דחייה של הקץ הבלתי נמנע.

בקיצור, תעבור לזכוכית ותודה לי אחר כך. :-)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...