Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסבה לגז


Gavrik
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לחוות דעת של אנשים שיש להם ניסיון ולא שמועות.

חיפשתי המון באינטרנט, אבל כול מה שמצאתי הוא בן 3 שנים לפחות.

אני מאמין שדברים השתנו מאז,

יש ברשותי פורד מונדאו 2009 2300 מנוע SEBA קמ 160 נסיעה של 20 אלף קמ שנתי.

כבר כמה חודשים שאני חושב להסב אותה לגז,

ביררתי עם חברת גז חסכן שנמצאת בקריית מלאכי, שם הציאו לי מערכת מסוג landi renzo עם וסת טורבו.

(מישהוא עשה אצליהם? מכיר את המערכת ממליץ?\ממליץ להתרחק? בבקשה רק מניסיון ).

כאשר שאלתי על משמנת אמרו לי חד משמעית שלא צריך לדגם הנל משמנת מה שנשמע לי מוזר מישהוא יכול להעיד שבאמת לא צריך ?

האם באמת זה משתלם ? משפיע על ביטוח? על הטסט?

אשמח להמלצות בעד ונגד

וחוות דעת על המקום עצמו .

פורסם (נערך)
בנסועה כזו לא מצדיק את ההשקעה [6000-8000ש"ח] והסיכון [בלאי מוגבר]

בטעות הגבתי עם משתמש אחר .

למה?

לפי החישוב שלי 5800 התקנה של המערכת כולל רישום ברשיון רכב ובדיקת מהנדס,

טיפול כל 15 אלף עלות ממוצעת 250 (קטן 150 גדול 350).

לפי חישוב של 1500 קמ בחודש יוצא הפרש של בערך 500 שח לחודש לפי חישוב מהיר אני אמור בעיקרון להחזיר את ההשקעה תוך שנה , תקנו אותי אם אני טועה.

עריכה אחרונה על ידי andreyp
פורסם

עוקב

 

גם אני מתעניין, בהסבת אאוטבק לגז. אני חי באיזור ללא מע''מ, הופך את הגז לזול יותר. קיבלתי הצעת מחיר (כללית ולא מפורטת באמצעות הטלפון) של סדר גודל 5-8 אלף. תלוי אם צריך מערכת הגנה על המנוע. (תלוי בנסועה? - מישהו יודע מה זו מערכת ההגנה הזו?)

 

ממשיך לעקוב אחרי התגובות

פורסם

ברכב הקודם עשיתי הסבה לגז, שברולט אפיקה 2.5. עשית אצל אחד רוסי (מורשה מטעם משרד התחבורה) בנצרת שבאו אליו הרבה אנשים שאני מכיר והכל חלק גם אחרי כמה שנים וקילומטרים. המנוע שלי היה 6 בוכנות אז עלה משהו כמו 6500 כולל משמנת (חובה בכל מנוע). הבלאי למנוע הוא קטן עד לא מורגש, עדיף תמיד שיהיה לפחות רבע טנק בנזין כי עדיף בכמה דקות ראשונות נוסעים על בנזין ועדיף שיהיה כמה שיותר "טרי".

פורסם (נערך)

החסכון בגז הוא בסביבות 35-40% מהבנזין.

 

צור קשר גם עם ערן וייס לגבי התקנת מערכת ברכבך ושאל אותו אם צריך משמנת.

 

אצלי ברכב (סיטרואן) אין משמנת ונסעתי כבר כ-50,000 ק"מ על גז.

עריכה אחרונה על ידי TomerLL
פורסם
החסכון בגז הוא בסביבות 35-40% מהבנזין.

 

צור קשר גם עם ערן וייס לגבי התקנת מערכת ברכבך ושאל אותו אם צריך משמנת.

 

אצלי ברכב (סיטרואן) אין משמנת ונסעתי כבר כ-50,000 ק"מ על גז.

מי זה ערן וייס ? ואיך אפשר למצוא אותו?

פורסם

30 אחוז מהבנזין אבל מה עם עלות הגז.

וזה עוד מערכת שדורשת טיפול..

ומה עם הוצאות בלתי צפויות?

בשביל נסיעה כמו שלך לא יודע אם זה הכי משתלם.

 

אני נוסע בדיוק 35k בשנה.

מאמין שלי בניגוד אליך זה יותר עדיף

אך אצלי זה רכב חברה והוא דיזל

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

JDM its my life,Subaru b3 Sport

פורסם

אין אומנם נסיון עם גז, אבל בימינו נראה לי מיותר, לא יותר פשוט להחליף לרכב מודרני וחסכוני ?

לדוגמא 208 דיזל היום עושה 1 ל 25 בערך בניסעה משולבת של 70-30 לטובת בין עירוני.

2017 Type R

פורסם
אין אומנם נסיון עם גז, אבל בימינו נראה לי מיותר, לא יותר פשוט להחליף לרכב מודרני וחסכוני ?

לדוגמא 208 דיזל היום עושה 1 ל 25 בערך בניסעה משולבת של 70-30 לטובת בין עירוני.

באמת השוות עכשיו 208 למונדאו?

אני לא מסכים שלא צריך להסב בשביל X קלומטר, אלא צריך להסתכל על כמה ליטרים של דלק הבחור מתדלק.

בנסועה כזו הוא חוסך 7000 בשנה, תורידו את עלויות הטיפולים ותחזוקה שוטפת או דברים שעלולים להתקלקל בגלל הגז, והגעתם נניח ל5500.

זהו חסכון גבוה וגם יכול להיות שיסע יותר בגלל שעכשיו פחות מוגבל כלכלית.

עלות המערכת 5500 שקל, תפנה לעידן הגז באזור (AZUR) , אל בחור בשם דודי פרץ.

לא שמעתי ביקורות טובות על המתקין ממלאכי.

הסבתי את הרכב שלי לגז ובכל חודש חסכתי 600-500 שח, והוא היה חסכוני גם ככה (1 ל14 בנזין 1 ל12 גז)

עלות פילטר מאיביי בקושי 20-40 שח.

אם תבצע טיפול במוסך גפמ יעלה לך 150 שח ולא 250.

פורסם

אני נוסע על מגאן מוסבת לגז כבר שנתיים, אחרי שנסעתי תקופה דומה במגאן דיזל ידנית.

בחישוב שעשיתי של טיפולים שוטפים+תדלוקים העלות יוצאת דומה עד זהה לעלויות שהיו לי בדיזל (ללא תוספת של עלויות של תקלות).

 

החסרונות הם הבלון גז שחוסם חצי בגאז (אצלי יש 90 ליטר בלון), צ'ק מנוע דולק קבוע עקב מחשב שונה (מראה תקלה בזיהום אוויר), יש חניונים תת קרקעיים שאליהם לא נותנים להכנס למרות שברשיון רשום מורשה תת קרקעי, תדלוק הגז מעצבן כי צריך ללחוץ על כפתור קבוע ותמיד בהוצאת הפיה היד שלך סופגת ניחוח של מדליק פחמים.

 

היתרון חוץ מחסכון בבנזין הוא כמובן השמירה על איכות הסביבה, גז לא מזהם.

 

עשיתי ניסוי בשביל הכיף, יצא לי שלמיכל בנזין בנסיעה שרובה עירונית (מנוע קר לרוב ועובד על בנזין בעיקר) יצא לי לנסוע 3000 ק"מ מפול טנק עד להדלקות הנורה. המיכל דלק אצלי 60 ליטר אם איני טועה.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אני גם הסבתי בעידן הגז ובדיוק חגגתי 15,000 ק"מ. ומאוד מרוצה.

הגעתי לעידן הגז דרך חבר שפעמיים התקין שם והיה מרוצה, הם גם נותנים שירות VIP ולוקחים ומחזירים לך את הרכב עבור ההתקנה. עלות סדר גודל של 5,000 ש"ח (הונדה סיויק - ללא משמנת).

 

EliC25 -

אשמח אם תוכל לשלוח לינק לפילטר. זה פילטר מקורי של BRC? יש גם מקורי?

 

 

באמת השוות עכשיו 208 למונדאו?

אני לא מסכים שלא צריך להסב בשביל X קלומטר, אלא צריך להסתכל על כמה ליטרים של דלק הבחור מתדלק.

בנסועה כזו הוא חוסך 7000 בשנה, תורידו את עלויות הטיפולים ותחזוקה שוטפת או דברים שעלולים להתקלקל בגלל הגז, והגעתם נניח ל5500.

זהו חסכון גבוה וגם יכול להיות שיסע יותר בגלל שעכשיו פחות מוגבל כלכלית.

עלות המערכת 5500 שקל, תפנה לעידן הגז באזור (AZUR) , אל בחור בשם דודי פרץ.

לא שמעתי ביקורות טובות על המתקין ממלאכי.

הסבתי את הרכב שלי לגז ובכל חודש חסכתי 600-500 שח, והוא היה חסכוני גם ככה (1 ל14 בנזין 1 ל12 גז)

עלות פילטר מאיביי בקושי 20-40 שח.

אם תבצע טיפול במוסך גפמ יעלה לך 150 שח ולא 250.

×
×
  • תוכן חדש...