Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן CX5 -3008 2017


lishaina
שימו לב! השרשור הזה בן 2391 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שכחת משהו מאוד חשוב, אצל אודי ובמוו המחיר שהם רוצים הוא רק למשא ומתן. X1 נסגר על 205 על הכביש Q3 ב200. עכשיו תחשב מחדש את הירידת ערך שלהם.

 

אני מסכים שבאוודי ובבמוו נותנים הנחות יפות שמקזזות את ירידת הערך, לא יודע אם מגיעים למספרים שלך.

 

בימי מכירות אחרונים של צ'מפיון בחודש ספטמבר הייתי בסוכנות אוודי, הציעו 12 אחוז הנחה על ה- q3, דהיינו 210 אלף(בפועל זה הגיע ל- 219 אלף ₪ על הכביש).

 

את ה- q2 מנוע 1.4 הציעו ב- 12.5 אחוז במסגרת הנחה אחרת שניתנה לאחרונה ב- 175 אלף במקום 200 אלף ₪.

 

את ה- q3 ניתן היה להשיג עד לאחרונה גם ביד ראשונה אפס ק"מ מליסיניג (לא מהיבואן) במחיר של 189 אלף ₪ ואת הבמוו x1 במחיר של 195 אלף.

 

הבעיה היא שבהמשך הדרך (או בתחילת הדרך למי שרוכש את הרכבים האלו כמשומשים) ירידת הערך ממשיכה להיות גבוהה.

 

מי שמצליח לרכוש את הרכבים האלה משומשים במחיר נמוך משמעותית ממחיר המחירון זה יכול לקזז את ירידת הערך גם כאן.

 

צריך לבדוק את כדאיות העיסקה לגופו של עניין (למי שזה חשוב לו כמובן).

 

בפיז'ו וסיטרואן יש גם הנחות יפות על כל הדגמים אבל חוץ מהפיז'ו 3008, בלובינסקי לדעתי החליטו על אסטרטגיה של מחיר נמוך ואי מתן הנחה להבדיל מניפוח המחירון ומתן הנחות.

 

השאלה מה יהיה המשך ירידת הערך של ה- 3008 זה עדיין סימן שאלה.

 

בינתיים ירידת הערך טובה, אבל זאת תקופה קצרה מכדי להסיק מסקנות לטווח הארוך יותר.

 

ה- cx5 לא מעניינת אותי, היא לא מחדשת מספיק, לא מאובזרת מספיק, פרווה מדי. לי זה לא מספיק.

 

ה- 3008 הרבה יותר טובה לדעתי כחבילה כוללת, אבל גם אליה לא התחברתי בסופו של דבר בעיקר ההגה נוראי לדעתי וגם לעיצוב החיצוני לא התחברתי למרות שניסיתי. סימן השאלה לגבי ירידת הערך העתידית גרם להתלבטויות אצלי ולווטו על ידי אישתי ולכן היא ירדה מהפרק. למרות שסימן שאלה זה יכול להתברר בסופו של דבר כלא נכון לא רצינו להיכנס לזה.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

 

שיעור ירידת המחיר של ה- 3008 החדשה בינתיים נמוך יותר משמעותית מהנ״ל, ירידה של 13.5 אחוז בלבד בעשרה חודשים (פרימיום דיזל חדשה 2017: 165 אלף ₪, משומשת שנת 2017: 143) השאלה מה יהיה בהמשך, אבל נראה טוב הפעם, נראה שבאמת יש שינוי לטובה.

QUOTE]

 

הדיזל פרימיום הראשונות הגיעו לארץ באמצע יולי (זו גרסא שלא שווקה לפני כן) כך שמדובר בירידה של 13.5% בפחות משלושה חודשים.

יש לי הזמנה פתוחה על כזו והאמת שהמידע הזה דיי מפחיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחירון הוא של חודש 01/2017 אפילו שהדגם התחיל להימכר מאוחר יותר השנה, כלומר המחירון נמוך יותר מלאכותית ממה שהוא צריך להיות ועל המחיר הזה צריך להוסיף תוספת חודשי עליה על הכביש, שאף אחד לא מוסיף כמעט, זאת הבעיה בשיטת המחירונים בישראל.

 

אבל זהו קצב ירידת הערך במהלך עשרה חודשים ראשונים תיאורטיים והוא טוב למדי.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם ירידת הערך היא של 13% בשלושה חודשים, זה נשמע לי סביר ביותר. הרי את המכה הראשונית הכבדה הרכב חוטף ברגע שהוא יורד לכביש וזה ככה בכל העולם (באירופה זה הרבה יותר גרוע מפה), וזה גם הגיוני.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תתחדש ותהנה מהמזדה, סה"כ באמת שהוא אחלה רכב.

כמה דברים שלא מסתדרים לי:

1- ה 3008 הרגיש לך עצל ? אף על פי שיש לו מנוע טורבו ובעל 5 קגם יותר ? ועם זה לא מספיק אז הכוח הזה מגיע הרבה הרבה יותר מוקדם מהמזדה.

2 - 3008 רועש לך ? ואללה לא יודע, בתקופה שעשיתי עליו נסיעת מבחן עוד הייתה לי סופרב (2016 L&K), ויצאתי ברושם ממש חיובי.

3 - למה בכלל ללכת על בנזין ברכב הנ"ל , הדיזל חסכוני יותר, חזק יותר, ונעים יותר.

4 - תא נוסעים לא איכותי כמו במזדה ? כמובן שזה סוביקטיבי אבל אני ורוב הסקירות שראיתי מעידות אחרת.

כמו שכבר ציינו פה, נראה שזה היה מכור מראש.

שלא תבין לא נכון זה בסדר להעדיף רכב אחד על אחר, זה מאוד אינדיבידואלי, הבעיה היחידה שלי היא שאתה יוצא בהצהרה שנשמעת מאוד חד משמעית כאשר במציאות היא ממש לא.

עריכה אחרונה על ידי Jeka.E

2017 Type R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאחר ועשיתי גם כן נסיעות מבחן בשני הרכבים הנ"ל (3008 אקטיב דיזל, CX5 הבסיסית) אנסה לתרום קצת מניסיוני.

ה-3008 רכב מאוד נחמד והמנוע סוחב סבבה, אך הוא ממש לא הרגיש לי חזק או זריז במיוחד, ממש לא.

ההשוואה שלי היא לרכב שהוא אמור להחליף, קאמרי 2008 קשישה, והקאמרי מרגישה הרבה יותר זריזה בכל מצב.

גם הפיאסטה 2014 של אישתי מרגישה זריזה יותר.

ואם נמשיך בהשוואה אז גם ה-3008 2011 של אבי מרגישה זריזה יותר.

כך שבאמת אני לא מבין על מה כל הרעש והצילצולים, הדיזל סבבה וכנראה בעיקר בהשוואה לדיזלים אחרים, אך ביחס למתחרות אני לא חושב שהוא זריז או חזק במיוחד וזה בסדר גמור, הוא לא אמור להיות כזה.

הוא אמור להיות חסכוני ואת זה הוא כנראה עושה (הממוצע ברכב המבחן היה 1:15).

גם מבחינת רעש קצת התאכזבתי, לא בגלל שהוא רועש במיוחד, אלא בגלל שבאתי עם ציפיות גבוהות מאוד לאחר קריאת מבחני רכב וחוות דעת (גם כאן בפורום).

בפועל המנוע שקט בנסיעה רגועה אך ברגע שלוחצים בהחלט שומעים אותו וברעש דיזלי אופייני.

אולי אני צריך לעשות נסיעת מבחן חוזרת (המבחן היה בסוף 2016) אך כך לפחות אני התרשמתי.

מבחינת רעשי כביש הוא בסדר, אך שוב הוא לא ממש שקט כפי שפיתחתי ציפיות ואני יכול להעיד שהקאמרי שקטה ממנו משמעותית.

מבחינת תא הנוסעים הוא מעוצב יפה מאוד ודיי אהבתי.

קצת פחות אהבתי שלא ניתן לשלוט במזגן אלא רק דרך מסך המגע.

גם הישיבה בו לא הרגישה לי גבוהה מספיק, אולי בגלל קו חלונות גבוה ואולי הוא פשוט נמוך, בפועל הרגיש לי לא מספיק "ג'יפון" וזה קצת מציק לי אישית.

סה"כ התרשמתי לחיוב מהרכב אך לא כפי שציפיתי, לא ואוו ולא הפיל אותי לריצפה, ובטח ובטח שלא הרגיש לי "זריז" או "פרימיום" כפי שהוכנתי מראש.

אולי שווה לעשות נסיעת מבחן חוזרת על דגם הפרימיום?..

 

ל-CX5 הגעתי גם כן עם ציפיות גבוהות מידי (תודות למבחני רכב) וגם שם התאכזבתי פה ושם, אך פחות מאשר ב-3008.

נתחיל במנוע, הוא דווקא עלה על הציפיות שלי עם פעולה חלקה ושקטה (הרבה יותר מה-3008 דיזל אגב) והגיר עובד מעולה בניגוד לדגם הקודם. הזינוק לעומת זאת עדיין מאכזב קצת ביחס לקאמרי אך עדיין מספק (ובכל מקרה מרגיש זריז יותר מה-3008, גם בעליות לאוניברסיטה).

ובכלל הרכב שקט מאוד עד 120 קמ"ש, ללא רעשי רוח וכביש. מעל 120 קמ"ש זכור לי המהום מעצבן שנראה לי שבא מכיוון המנוע, נסבל אך מפר את השקט הכללי שממש טוב.

מבחינת איכות תא נוסכים, הרכב מרגיש טוב יותר מה-3008 ובהפרש ניכר (גם לדעת אישתי שלא כל כך אכפת לה "משטויות" כאלו).

כאן שוב אני מסייג כי ההשוואה הנכונה היא מול הפרימיום שעליה לא נהגתי (לא הייתה זמינה לנסיעות מבחן).

ועדיין, הרכב הרגיש טוב מאוד ואיכותי, לומר שזה מרגיש "פרימיום" לא נראה לי, גם לא בהשוואה ל-X1 (שראיתי מספר ביקורות בחו"ל שציינו שהאיכות טובה יותר מ-X1 ו-Q3), ומכאן שוב קצת התאכזבתי.

ובכלל, תא הנוסעים אומנם איכותי אך שוב לא עשה לי וואוו, אולי בגלל חוסר אבזור פה ושם.

מבחינת נוחות, הרכב מרגיש נוח מאוד ולדעתי קצת יותר מה-3008 (שנוחה בפני עצמה) אך קצת קשה להשוות לאחר כל כך הרבה זמן.

ושוב, הקאמרי יותר נוחה... (מעצבן אבל נכון)

גם הישיבה ב-CX5 הרגישה לי גבוהה ושולטת יותר מאשר ב-3008 ובכלל נעים מאוד לנהוג ולשבת ב-CX5, גם מאחור ובעיקר מקדימה.

בסופו של דבר ה-CX5 השאירה עלינו רושם טוב יותר מה-3008 אך בהחלט מפריע לי חוסר באבזור ובייחוד אבזור בטיחות אשר ככל הנראה היה גורם לי לשלוף את פינקס הצ'קים הרבה יותר מהר.

בינתיים אני עדיין מתנדנד בין בחירת הג'יפון שיחליף את הקאמרי ובאמת שכל רכב מצליח לאכזב אותי מכיוון קצת אחר.

 

זה נשמע כאילו הקאמרי רכב מושלם, איזו מכונית פרימיום מינימום סידרה 5, לא היא לא, פשוט היא הרבה יותר נוחה, שקטה, זריזה ומרווחת משאר הג'יפונים שבדקתי במחירים של עד-170K ש"ח.

ואני מניח שכל משפחתית גדולה (סטייל מאזדה 6, סקודה סופרד, יונדאי סונטה, טויוטה קאמרי) תרגיש לי אותו הדבר, אך מה לעשות שהאישה רוצה "ג'יפון"...:roll:

אבל זה כבר לא שייך לשרשור :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח לראות ביקורות מחו״ל שטוענות שהCX5 איכותית מX1 או Q3.

אני לא נתקלתי בכאלה, אם כי קראתי ביקורות חיוביות על האיכות במאזדה עם הסתייגויות מסויימות לגבי איכות הפלסטיקים בחלק מתא הנוסעים.

שוב, אנחנו טוחנים מים, אבל לדעתי ה3008 לא נופלת במאומה מהCX5 מבחינה זו, ובעיצוב עולה עליה בכמה דרגות. הCX5 אולי איכותית למדי, אבל פשוט רגילה בכל הנוגע לעיצוב הפנימי שלה, וחסרה את אפקט הוואו שקיים בפיז׳ו ושכולם מדברים עליו.

אגב, אם זו האשה שרוצה ג׳יפון ואתה היית שמח עם מחליפה דומה לקמארי (המאוד פושרת לטעמי) מה הפריע לך בזה שהפיזו לא הרגישה לך מספיק

ג׳יפון?

בכל מקרה, אל תצפה לאיכויות הדינמיות שתקבל ברכב רגיל לאלו בג׳יפון, או שאתה תתאכזב פעם אחר פעם.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

[quote=robertf;5523098

חבר יקר , ביום שCX5 נולד הוא לא עשה לי כלום ! ויודע מה הוא היה אצלי אחרון ברשימה !

מהטוסון סבאתי ורציתי להתחדש במשהו מיוחד ומדליק ואיך שראיתי את ה3008 מיד נדלקתי ,אגב הרכב היה אמור להיות באדום בגרסת הפרימיום טורבו בנזין ולא היה אכפת לי לשלם את ה175 אם קצת החנה קלה לכיוון ה173 שככה נאמר לי .

 

לגבי הספורטז GT כפול מצמד לא באלי עליו ולא רוצה בעיות וככה גם לגבי כל רכבי הVAG שאם היה לי כסף מיותר בהחלט הייתי מרשה לעצמי סופרב או קודיאק ברמות איבזור גבוהות .

 

אחרי שהתבאסתי מה3008 חזרתי שוב למאזדה ,אני מזכיר שהיא היית אחרונה ברשימה כי יש לכולם כזו ואני רוצה להיות מיוחד.

בסוף אחרי הצלחתי להוציא נסיעת מבחן ברכב כבר באותו היום נסיע של עשר או 15 דקות מיד הבנתי שזה הרכב .

 

אף פעם לא הייתי מחובבי המאזדה אבל מסתבר שיש שם משהו ואני מאמין גם במנועי הטורי הרגיל .

ואני נאמן למה שאני אומר ולא בא לשקר אף אחד ובטח לא את עצמי .

 

שורה תחתונה ימים יגידו תזכרו מנוע ללא טורבו לא יראה צרות .

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תתחדש ותהנה מהמזדה, סה"כ באמת שהוא אחלה רכב.

כמה דברים שלא מסתדרים לי:

1- ה 3008 הרגיש לך עצל ? אף על פי שיש לו מנוע טורבו ובעל 5 קגם יותר ? ועם זה לא מספיק אז הכוח הזה מגיע הרבה הרבה יותר מוקדם מהמזדה.- כן היה עצל חד משמעי.

2 - 3008 רועש לך ? ואללה לא יודע, בתקופה שעשיתי עליו נסיעת מבחן עוד הייתה לי סופרב (2016 L&K), ויצאתי ברושם ממש חיובי. -נאמר רבות על הרכב שהוא שקט על גבול המושלם וזה לא שם (ובטח שהסופרב שקטה !!!! ) אם עיניין הגיר לא היה מטריד אותי ברור שהייתי קונה סופרב ב1000%.

3 - למה בכלל ללכת על בנזין ברכב הנ"ל , הדיזל חסכוני יותר, חזק יותר, ונעים יותר. חשבתי על הדיזל אבל לא נוסעים הרבה אז חבל.

4 - תא נוסעים לא איכותי כמו במזדה ? כמובן שזה סוביקטיבי אבל אני ורוב הסקירות שראיתי מעידות אחרת.

כמו שכבר ציינו פה, נראה שזה היה מכור מראש. -לא אמרתי שלא איכותי , להפך הוא כן איכותי ויותר יפה מCX5 אבל חווית הנסיע פגמה לי .

שלא תבין לא נכון זה בסדר להעדיף רכב אחד על אחר, זה מאוד אינדיבידואלי, הבעיה היחידה שלי היא שאתה יוצא בהצהרה שנשמעת מאוד חד משמעית כאשר במציאות היא ממש לא.

כן רציתי מאוד את הרכב (מחובבי היפני) רציתי להיות מיוחד כי ממש נדלקתי עליה אבל היה אכזבה אתה עוד תשמע על זה . אגב יש כבר למכירה ביד 2 מי שרוצה מוזמן לקנות .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Sent from my iPhone using Tapatalk

בסדר גמור להעדיף את המזדה, יכול בהחלט להיות שאתה גם צודק והיא עדיפה, יכול להיות גם שהרמיזות שלך על האכזבה מהפז'ו שמריצות אותה לשוק המשומשות, גם הן עם טעם ועדיין הן מיותרות בהיותן לא בדיוק מבוססות אם להתבטא בעדינות. אם אתה רוצה להצטרף למחנה משמיצי המותג הצרפתי, יש ממי ללמוד כאן איך עושים את זה בצורה הגיונית ומסודרת, אין טעם רב באופן שבו אתה עושה את זה. ולא כל כך הבנתי מה הקשר בין טורבו וצרות, יותר נכון העדרן במנוע ללא טורבו, שהרי כמעט כל מנועי הדיזל המודרניים מצוידים בטורבו ועושים קילומטראז' שמנועי בנזין אטמוספריים לרוב רק יכולים לחלום עליו, וחוץ מזה יש עוד כמה חלקים במנוע ש"יודעים" לעשות צרות, אפילו אם הוא בתוך מזדה אטמוספרית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי5, אני לא בטוח שהוא רמז את מה שאתה הבנת..

לדעתי סתם רצה לשתף שיש אחת בלוח יד-2 כי יש פה הרבה מתעניינים ברכב.

אגב גם אני כבר הספקתי לראות אותה, מדובר על רכב דיי חדש בצבע לבן (לדעתי הכי יפה ל-3008 ) עם ריפודים לבנים (שוב, לדעתי הכי יפה בבהיר וזו הייתה ההעדפה שלי באם ארכוש רכב כזה), ועם מנוע הבנזין שלדעתי האישית עדיף.

המחיר שהוא מבקש הוא 160K (חיי בסרט), קצת מוגזם כאשר ניתן לרכוש חדשה ב-170K כך שלדעתי ניתן להוריד אותו ל-150K בכיף (אם הוא באמת רוצה למכור).

במחיר כזה זה נראה דיי אטרקטיבי, כך שמי שרוצה ומעוניין ב-3008 לכו על זה!

 

אגב מנועים, דיזל, 3008 ומה שבניהם, יש צפי למתי אמור להגיע הגיר 8 הילוכים החדש והמנוע 1.5 החדש?

נראה לי קצת יבאס אותי אם ארכוש את הרכב בתחילת 2018 ומתישהו במהלכה יגיע הדגם המחודש.

על פניו נראה כמו שיפור מהותי, לא?

https://www.motor1.com/news/144573/2018-peugeot-308-facelift-debut/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע וגיר החדשים באמת נראים מעניינים, וסביר להניח שימצאו את דרכן ל3008 מתישהו אבל ממה שראיתי אין שום מידע בעניין כרגע.

אגב, גרסת פלאג-אין היבריד צפויה ב2019 עם כ300 כ״ס.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2391 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...