Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן CX5 -3008 2017


lishaina
שימו לב! השרשור הזה בן 2391 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

^^^

אלון שלום,

בכל השוואה שלך לרכב/ג׳יפון שאתה בוחן יוצא שהקאמרי שלך יוצאת כשידה על העליונה.

אז באמת בכוונה טובה, אם כל הכבוד לרצון האישה, ממליץ לך להישאר בסגמנט המנהלים, יש מבחר רב ואיכותי שיענה על כל דרישותכם למעט הגובה.

מאזדה 6

סונטה

סופרב

אופטימה

קאמרי

אם איני טועה הזכרת גם ירידה בשנתון לרכב יוקרתי כגון ב.מ.וו x3 באותה מידה תוכל לחפש סדרה 5 או אאודי a6.

זה נשמע שהלב שלך נמצא בסגמנט הזה.

 

הבעיה עם רכבי המנהלים היא שהם נמכרים בישראל בתצורת סדאן לא שימושית מבחינת תא המטען ומחדירה שמש לשורת המושבים השניה (תצורת הסדאן היא עקב בחירת היבואנים בישראל או עקב כך שהם לא מיוצרים בגירסת סטיישן).

 

מעבר לכך ירידת הערך של רכבי המנהלים גבוהה יותר משל הג'יפונים, למעשה זה הסגמנט בעל ירידת הערך הגבוהה ביותר.

 

סדרה 5 ואאודי a6 סובלים מאותם הבעיות ומבחינת ירידת הערך ועלויות אחזקה המספרים גדולים יותר.

 

ספיציפית לגבי ה- x3 אני בדקתי אותו ואת ה- x1 לאחרונה באולם התצוגה, מה להגיד לכם ה- x1 עדיף בכל פרמטר, הוא איכותי יותר, מעוצב מודרנית יותר, המרחב הפנימי דומה אם לא גדול יותר, שורת המושבים האחורית גבוהה יותר משמעותית, ב- x3 היא נמוכה כמו בצוללת.

 

העיצוב החיצוני ב- x1 לא משהו לטעמי וכאן ה- x3 מוביל.

 

פערי הגיל והבדלי ההנעה (קדמית מול אחורית) משחקים לטובת ה- x1. ה- x3 הוחלף גם לדגם חדש בחו"ל וה- x1 הוא דגם די חדש.

 

אבל ירידת הערך של ה- x1 לא נראית טוב בשלב זה והמחירים שלו עדיין גבוהים, גם של רכבים משומשים.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

^^^

מסכים איתך לגבי התצורה של סגמנט המנהלים, סטיישן יותר עדיפה.

אבל אם איני טועה בחלק מהדגמים הזכוכית של השמשה האחורית מתרוממת עם הבגאז', או לדוגמא יש את ה-6 סטיישן.

אין ספק שהג'יפונים הם כח עולה וניכר בשוק, והיה כאן גם שרשור בעד או נגד ג'יפונים, אבל לדעתי כל אחד צריך לעשות שיקול של מה הכי מתאים לו.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^^

אלון שלום,

בכל השוואה שלך לרכב/ג׳יפון שאתה בוחן יוצא שהקאמרי שלך יוצאת כשידה על העליונה.

אז באמת בכוונה טובה, אם כל הכבוד לרצון האישה, ממליץ לך להישאר בסגמנט המנהלים, יש מבחר רב ואיכותי שיענה על כל דרישותכם למעט הגובה.

מאזדה 6

סונטה

סופרב

אופטימה

קאמרי

אם איני טועה הזכרת גם ירידה בשנתון לרכב יוקרתי כגון ב.מ.וו x3 באותה מידה תוכל לחפש סדרה 5 או אאודי a6.

זה נשמע שהלב שלך נמצא בסגמנט הזה.

גם אני חושב שסיגמנט המשפחתיות גדולות (או ״מנהלים״ בארץ) נותן יותר, ואחרי שכבר התייאשתי מהג׳יפונים אישתי אמרה לי ״קדימה בוא נבדוק את הסונטה שאתה מקשקש לי עליה כל הזמן״.

אז בדרך חזרה מהסוכנות של פיג׳ו (הפעם נסענו עד כרמיאל עקב היחס המבזה שקיבלנו בחיפה) עצרנו ביונדאי לבדוק איך הסונטה ובעיקר את המושב האחורי.

במילה אחת, אכזבה.

המושב האחורי מתוכנן לשני נוסעים מבוגרים עם אופציה לנוסע שלישי, שזה אומר שיש בו שקעים ברורים מאוד לשני ישבנים ובליטה באמצע.

אני לא מבין מה הקטע של התכנון המטומטם הזה, כאילו הנוסעים מאחור צריכים תמיכה צידית, עוד מעט יתקינו מושב באקט ויסגרו עיניין..

עקב כך, מושב הבטיחות יושב יחסית רחוק מהדלת ומתבזבז המון מקום.

בסופו של דבר, כאשר מיקמתי מושב בטיחות + בוסטר גב (לא גדול) נשאר מקום צפוף בניהם לילדה הגדולה (בת 7.5) וכמובן שלא ניתן לשים גם לה בוסטר כך שהחגורה יושבת לה על הצוואר (לא תקין).

ניסיון לשים שני בוסטרים נכשל, גם אם מושב הבטיחות באמצע, בעיקר בגלל שלא ניתן להגיע לאבזמי החגורות כי הם יושבים עמוק מידי בתוך המושב.

בקיצור, תכנון לקוי של מושב אחורי שממש לא ידידותי למשפחות ״מרובות ילדים״.

ממש מבאס.

והאמת שהם לא לבד, רוב הרכבים מתוכננים לקוי לדעתי.

בקאמרי המושב האחורי דיי שטוח ואבזמי החגורות בעלי רצועה קצרה כך שניתן למשוך אותם מעט למעלה/לצדדים, וזה מה שמאפשר לי גמישות גדולה במיקום מושבי בטיחות/בוסטרים.

זה אומנם לא סקסי, וכנראה שגם לא יהיה נוח לנוסעים מאחור במסלול המרוצים, אך זה הכי מתאים להובלה של שלושה נוסעים מאחור.

אבל היי, מי בכלל צריך להוביל נוסעים מאחור ברכב משפחתי, הרי זה לא הייעוד שלו... אה רגע..

 

לגבי רכישת קאמרי חדשה (מבחינה עקרונית האישה מסכימה, אפילו שהיא לא ג׳יפון, ורק בגלל שאנחנו כל כך מרוצים מהנוכחית), היא עדיין לא הגיעה לארץ אך אני מניח שכאשר תגיע היא תעלה מעל 200k₪ וזה כבר יותר מידי לדעתי.

מאזדה 6 לא מרווחת יותר מה-CX5 (בדקנו) והאישה לא אהבה.

סופרב האישה לא מוכנה וכאשר בדקתי אותה גיליתי מושב אחורי צר יחסית כך שגם לא בא בחשבון.

את האופטימה לא אהבתי כלל כך שאפילו לא בדקתי.

המקסימה נראית מעולה אך יקרה מידי.

לאאודי אני לא מתקרב כמשומשת.

על סידרה 5 לא חשבתי, אני אבדוק, אך שוב אני מאמין שגם שם תכנון המושב האחורי מתאים בעיקר להובלת נוסעים ברינג.

 

בכל מקרה, בסופו של דבר ככל הנראה אני ארכוש ג׳יפון כי חשוב לי שהאישה גם תהיה מרוצה, השאלה איזה.

חבל שלא מייבאים את ה-5008, לובינסקי תתעוררו!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון זאת משימה לא פשוטה למצוא ג׳יפון חדש :-)

 

מה שנשאר על הפרק זה הג׳יפונים החדשים שצריכים להגיע לישראל בחודשים הקרובים.

 

סקודה קארוק, מיצובישי אקליפס קרוס, אופל גרנדלנד, אופל קרוסלנד x, סיטרואן c3 אייר קרוס, הונדה crv (טרם ידוע לי מתי בדיוק הוא יגיע).

 

למעשה חוץ מההונדה crv לא נראה לי שאף ג׳יפון מהנ״ל יתאים לך בצורה מיטבית מבחינת הגודל ל- 3 ילדים.

 

באופן אישי,

 

אופל גרנדלנד זאת אופציה שלא חשבתי עליה אבל לאחרונה בדקתי אותה, מדובר בג׳יפון שמתבסס על הפיז׳ו 3008, אבל הוא פותר בשבילי שתי בעיות שקיימות ב- 3008, העיצוב החיצוני טוב יותר לטעמי ואני מתחבר אליו יותר וההגה בגודל וצורה רגילה (מעניין אם גם רמת התגבור של ההגה פחותה).

 

הוא צפוי להגיע עם מנוע ה- 1.2 בנזין וייתכן שעם מערכות אבזור ובטיחות במחיר נוח יותר מגירסת הפרימיום של הפיז׳ו.

 

(אני מקווה שלפחות תהיה הפרדה בין רמת אבזור הנוחות לרמת אביזרי הבטיחות האקטיביים דבר שיאפשר רמת מחיר נמוכה יותר לרמת אביזרי הנוחות ואני מקווה שגג פנורמי לא יהיה ״בילט אין״ כחלק מחבילת האבזור. למעשה אביזרי הבטיחות האקטיביים פחות מעניינים אותי מאחר ואני צופה שהם יהיו אצלי במצב מבוטל בכל מקרה עקב צורת הנהיגה שלי. אל דאגה למעלה מעשרים שנה אני ללא תאונה אחת).

 

מבחינת המרחב הפנימי וגובה ספי הדלתות הוא נראה דומה ל- 3008 שזה עלול לפגוע (ספי הדלתות, המרחב סביר).

 

באופל אני חושב שהסחירות בעייתית (וכנראה גם שמירת הערך- לא בדקתי במחירון) אבל מנגד היבואן שלמה יוצא במבצעים טובים.

 

גם הסיטרואן c3 אייר קרוס מעניינת אותי, אני אוהב את העיצוב שלה בתמונות (גם כאן אותה בעיה של סחירות אבל מנגד יש מבצעים טובים) וגם האופל קרוסלנד x מעניינת אותי (מבוססת על הפיז׳ו 2008 מאחר ולי הגודל הקטן יותר יכול אולי להתאים (מצריך בדיקה).

 

אם יביאו גירסה מאובזרת יותר של הקיה נירו ייתכן שהיא גם תבוא בחשבון בעיקר בגלל החסכון בדלק (זה הרכב היחיד שלנו וזה פרמטר משמעותי, למרות שמבדיקה נוספת שעשיתי לאחרונה הפנים נראה לי פשוט ומשענות היד, המרכזית ועל הדלת, היו נמוכות מדי).

 

לא פשוט.

אמנון, זה כל כך נכון!

דיי מעצבן/מתסכל שכל כך קשה למצוא ג׳יפון חדש שיענה על כל הצרכים של משפחה עם שלושה ילדים קטנים בסכום של עד 170k.

ממש אבסורד מאחר ומדובר בקטגוריה הכי פופולרית כרגע.

אני סומך על מאיר שיתמחרו את ה-crv כך שהיא לא תבוא בחשבון בכלל.

כל השאר לא רלוונטים אלי.

בסופו של דבר אפשר להסתדר עם ג׳יפון סטייל ה-3008 או ה-CX5, פשוט צריך ללכת לחנות ולהתאים מושבים חדשים שיתאימו לרכב.

אך זה פשוט מרגיז שבקאמרי הם נכנסים כל כך בקלות וברכב חדש, שעולה פי-3, אני צריך להתחיל לג׳נגל פיתרון.

אגב בקאמרי נכנסו גם שני מושבי בטיחות (מאותו הדגם שעכשיו בדקתי בג׳יפונים) + סל קל גדול ללא כל בעיה..

כרגע נראה לי שהסורנטו הוא היחידי שיכול להכיל את כל זה, רק שהבעיה היא שבדגם הנוכחי (לפני מתיחת הפנים) אין כל מערכת בטיחות והדגם שלאחר מתיחת הפנים ככל הנראה יהיה מעל התקציב שהקצבנו לזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם ה-xv החדש צפוי להגיע בקרוב מאוד. בסמלת טוענים שהם יוסיפו מערכות בטיחות לרכבי סובארו עוד השנה.

מערכות הבטיחות של סובארו נחשבות למצויינות.

לדעתי יש סיכוי שבפורסטר ואולי אפילו ב-xv יכנסו שלושת המושבים.

מבאס שאין להם פתחי מיזוג מאחור ושסמלת מתמחרים גבוה מידי הרבה פעמים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנון, זה כל כך נכון!

דיי מעצבן/מתסכל שכל כך קשה למצוא ג׳יפון חדש שיענה על כל הצרכים של משפחה עם שלושה ילדים קטנים בסכום של עד 170k.

ממש אבסורד מאחר ומדובר בקטגוריה הכי פופולרית כרגע.

אני סומך על מאיר שיתמחרו את ה-crv כך שהיא לא תבוא בחשבון בכלל.

כל השאר לא רלוונטים אלי.

בסופו של דבר אפשר להסתדר עם ג׳יפון סטייל ה-3008 או ה-CX5, פשוט צריך ללכת לחנות ולהתאים מושבים חדשים שיתאימו לרכב.

אך זה פשוט מרגיז שבקאמרי הם נכנסים כל כך בקלות וברכב חדש, שעולה פי-3, אני צריך להתחיל לג׳נגל פיתרון.

אגב בקאמרי נכנסו גם שני מושבי בטיחות (מאותו הדגם שעכשיו בדקתי בג׳יפונים) + סל קל גדול ללא כל בעיה..

כרגע נראה לי שהסורנטו הוא היחידי שיכול להכיל את כל זה, רק שהבעיה היא שבדגם הנוכחי (לפני מתיחת הפנים) אין כל מערכת בטיחות והדגם שלאחר מתיחת הפנים ככל הנראה יהיה מעל התקציב שהקצבנו לזה.

 

אני בדילמה דומה. יש לי סופרב (בת 7) ושם הילדים יושבים די בנוחות על כסא בטיחות (בת שנתיים וחצי) , כסא בוסטר עם משענת (בן 6) ובאמצע (בת 9). הבאגז נפתח גם כארבע דלתות וגם כ 5 דלתות (מה שמאפשר הטענה מאד נוחה).

נסה לבדוק בכל זאת את הסופרב (נדמה לי 160,000 במבצעים) או את הקודיאק 5 מושבים ב 175,000.

 

אנחנו ככל הנראה נלך על 3008 דיזל בליסינג (בעיקר בשל הסיבה שהיא היחידה שנמצאת ברשימת הליסינג אצלנו ושיקולי הטבת שכר).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני חושב שסיגמנט המשפחתיות גדולות (או ״מנהלים״ בארץ) נותן יותר, ואחרי שכבר התייאשתי מהג׳יפונים אישתי אמרה לי ״קדימה בוא נבדוק את הסונטה שאתה מקשקש לי עליה כל הזמן״.

אז בדרך חזרה מהסוכנות של פיג׳ו (הפעם נסענו עד כרמיאל עקב היחס המבזה שקיבלנו בחיפה) עצרנו ביונדאי לבדוק איך הסונטה ובעיקר את המושב האחורי.

במילה אחת, אכזבה.

המושב האחורי מתוכנן לשני נוסעים מבוגרים עם אופציה לנוסע שלישי, שזה אומר שיש בו שקעים ברורים מאוד לשני ישבנים ובליטה באמצע.

אני לא מבין מה הקטע של התכנון המטומטם הזה, כאילו הנוסעים מאחור צריכים תמיכה צידית, עוד מעט יתקינו מושב באקט ויסגרו עיניין..

עקב כך, מושב הבטיחות יושב יחסית רחוק מהדלת ומתבזבז המון מקום.

בסופו של דבר, כאשר מיקמתי מושב בטיחות + בוסטר גב (לא גדול) נשאר מקום צפוף בניהם לילדה הגדולה (בת 7.5) וכמובן שלא ניתן לשים גם לה בוסטר כך שהחגורה יושבת לה על הצוואר (לא תקין).

ניסיון לשים שני בוסטרים נכשל, גם אם מושב הבטיחות באמצע, בעיקר בגלל שלא ניתן להגיע לאבזמי החגורות כי הם יושבים עמוק מידי בתוך המושב.

בקיצור, תכנון לקוי של מושב אחורי שממש לא ידידותי למשפחות ״מרובות ילדים״.

ממש מבאס.

והאמת שהם לא לבד, רוב הרכבים מתוכננים לקוי לדעתי.

בקאמרי המושב האחורי דיי שטוח ואבזמי החגורות בעלי רצועה קצרה כך שניתן למשוך אותם מעט למעלה/לצדדים, וזה מה שמאפשר לי גמישות גדולה במיקום מושבי בטיחות/בוסטרים.

זה אומנם לא סקסי, וכנראה שגם לא יהיה נוח לנוסעים מאחור במסלול המרוצים, אך זה הכי מתאים להובלה של שלושה נוסעים מאחור.

אבל היי, מי בכלל צריך להוביל נוסעים מאחור ברכב משפחתי, הרי זה לא הייעוד שלו... אה רגע..

 

לגבי רכישת קאמרי חדשה (מבחינה עקרונית האישה מסכימה, אפילו שהיא לא ג׳יפון, ורק בגלל שאנחנו כל כך מרוצים מהנוכחית), היא עדיין לא הגיעה לארץ אך אני מניח שכאשר תגיע היא תעלה מעל 200k₪ וזה כבר יותר מידי לדעתי.

מאזדה 6 לא מרווחת יותר מה-CX5 (בדקנו) והאישה לא אהבה.

סופרב האישה לא מוכנה וכאשר בדקתי אותה גיליתי מושב אחורי צר יחסית כך שגם לא בא בחשבון.

את האופטימה לא אהבתי כלל כך שאפילו לא בדקתי.

המקסימה נראית מעולה אך יקרה מידי.

לאאודי אני לא מתקרב כמשומשת.

על סידרה 5 לא חשבתי, אני אבדוק, אך שוב אני מאמין שגם שם תכנון המושב האחורי מתאים בעיקר להובלת נוסעים ברינג.

 

בכל מקרה, בסופו של דבר ככל הנראה אני ארכוש ג׳יפון כי חשוב לי שהאישה גם תהיה מרוצה, השאלה איזה.

חבל שלא מייבאים את ה-5008, לובינסקי תתעוררו!!!

 

אתה צריך אימפאלה חבר :)

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כנראה רק אני, אבל זה נשמע כאילו כולם פה צריכים משהו שפעם קראו לו "מיני-ואן", אבל ממש ממש רוצים "ג'יפון". כי זה הרבה יותר חשוב שהאישה תוכל להגיד שיש לה ג'יפ מאשר שיהיה מקום לשלושה ילדים מאחורה.

 

ואפילו שההצע בסגמנט ממש לא משהו היום, ויש כאלו שלא יקנו פיקאסו גם אם יאיימו עליהם בנשק חם, תמיד אפשר למצוא איזה s-max טיטניום הכי חדש שיש ביד 2 ולצחוק כל הדרך לנס הרים, עם 3 ילדים מאחור, ובחצי מחיר.

 

אבל מה אני מבין...

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פו, בדיוק באתי להציע,

וורסו

פיקאסו

סניק

ודומיהן,

אלו כנראה התשובה שלך, אלון.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב ידיעתי אין בארץ אף מיניואן היום עם בקרת שיוט אדפטיבית ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב.

תסתכלו מה אנשים כותבים (ויתור על ה-cx5 בעיקר בגלל מחסור במערכות בטיחות) לפני שאתם מציעים את האפציות הנחותות בטיחותית והלא רלוונטיות האלה.

מה לעשות שהיצרנים והיבואנים מזניחים את תחןם המיניואנים היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז זהו, שלא.

 

להלן המפרט של האופציה ה"נחותה בטיחותית" הידועה גם כ-c4 פיקאסו. בגרסת אקסקלוסיב יש לך בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטח מת, בקרת סטיה מנתיב ובלימה אוטונומית (וגם חניה אוטומטית וקילס מלא, אם זה מעניין מישהו). משרד התחבורה נותן לה ציון 7 על מערכות הבטיחות האלו. בגרסת קומפורט יש אכן, באופן מצער, מובילאיי.

 

זה בסדר להעדיף ג'יפון, אף אחד לא אומר שלא, הוא יפה יותר, לא גורם לך להיראות כמו תושב רמת בית שמש בפוטנציה ודגמים מסוימים גם יהיו סחירים יותר. יש גם הרבה יותר מבחר.

 

רק בוא לא נשלה את עצמנו שבטיחות ילדינו היקרים עומדת מעל לכל.

http://cloud.tapatalk.com/s/59e28e3673115/BTL_Citroen_556556_C4_Grand_Picasso-for-web1.pdf

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים לגמרי לגבי הפיקאסו. מנסיון עם דגם הגראנד (2-3 שכירויות בחו״ל) הרכב נהדר. אלון, הייתי מציע לך בחום לקחת את סרט המדידה המפורסם שלך לאולם התצוגה של סיטרואן ולבדוק (אם טרם עשית זאת...).

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תא המטען נראה דיי קרוב בגודלו לזה של ה-CX5 אך לזה של ה-3008 אין בליטות של בתי הגלגלים מה שמשאיר חלל נקי, גדול ויעיל יותר.

תא המטען במאזדה קטן בכמעט 80 ליטר מזה שבפיזּו, אז לא ממש קרוב. מבחינתי אם יש שני דברים שאישית היה לי קשה לחיות איתם במאזדה זה תא המטען הקטן משמעותית מהמתחרות, והאיבזור ביחס למחיר.

מבחינת האיכות לא נראה לי שיש מנצחת ברורה לכאן או לכאן (אין ספק שבמאזדה העלו את הרף משמעותית ביחס לדגם הקודם), אבל מבחינת אפקט הוואו, הפיזּו לוקחת בגדול.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^^

אם איני טועה הזכרת גם ירידה בשנתון לרכב יוקרתי כגון ב.מ.וו x3 באותה מידה תוכל לחפש סדרה 5 או אאודי a6.

זה נשמע שהלב שלך נמצא בסגמנט הזה.

סדרה 5 שומרת על ערכה לא רע בכלל, ביחס לסגמנט, ואין למצוא מציאות כלכך לצערי. האאודי קצת פחות, ויגואר XF אפשר למצוא במחירים ״מצחיקים״.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הערות שוביניסטיות על העדפת נשים לג'יפונים לדעתי לא במקום. בפועל הסיגמנט הכי חם כיום זה ג'יפונים ואני בספק שמאחורי כל רוכש יש אישה מפונפנת.

סה"כ הרעיון של ג'יפון הוא נכון, רכב גבוה שקל להיכנס ולצאת ממנו, עם מבט טוב יותר על הכביש ותנוחת נהיגה נוחה (אישית אני יושב הכי גבוה שאני יכול בכל רכב שאני נוהג בו, זה נוח לי יותר).

גם להכניס ילדים למושב האחורי הגבוה הרבה יותר קל וידידותי לגב מאשר מושב נמוך.

ולבסוף, חלק גדול מבחירת רכב הוא העיצוב, כולנו (או לפחות רובנו) אוהבים לנסוע ברכב יפה אחרת לא היינו חובבי רכב (וזה נכון בעצם להרבה מוצרי צריכה). זו הסיבה העיקרית בגללה סיגמנט המיניוואנים גוסס, הם פשוט מכוערים!

אם ניתן לקבל את כל יתרונות המיניוואן ברכב מעוצב וצורת ג'יפון אז למה לא בעצם?

 

את ה-C4 פיקסו בדקתי בסוכנות (דגם ה-5 מושבים) עם מושב הבטיחות, המצב שם קצת יותר טוב מאשר ב-3008 אבל לא בהפרש כזה שיגרום לי לבלוע את הקיא ולרכוש אותה.

אם היו מעצבים אותה בקו קצת יותר קל לעיכול אז אולי..

אפילו הצרפתים הבינו שהם צריכים לעשות משהו בנוגע לעיצוב ותראו את הליין החדש שלהם, מעניין איך תראה הפיקסו הבאה, ניחוש שלי היא תראה ג'יפונית.

גם ה-5008 נראה כיום כמו ג'יפון, הרבה הרבה יותר טוב מקודמו, ואני מניח שהמספרים גם כן יהיו טובים יותר.

הייתי בכיף הולך על ה-5008 אם לובינסקי היות טורחים לייבא אותו!

אגב גם הגרנד סניק החדשה כבר נראית דיי טוב (לא ג'יפון אומנם אך מנסה להתחרות מבחינת העיצוב), אך היא עדיין לא הגיעה ולנו קצת נמאס לחכות, בתחילת 2018 ירכש רכב מהמבחר שיש בארץ וזה סופי (מספיק המתנתי ל-5008..)

לגבי שאר המיניוואנים, הם רובם ככולם לא הרשימו אותי במרווח הפנים שלהם, כמו גם בעיצוב החיצוני והפנימי ובאיכות החומרים.

כולם מיושנים ולא עדכניים, ורובם כלל לא מכילים מערכות בטיחות, אפילו לא בלימה אוטונומית.

בסופו של דבר הסיגמנט של המיניוואנים (שמוצעים כיום בישראל) פסולים בעיני, וכנראה שגם רוב הציבור חושב כך.

להשכיר בחו"ל הייתי שמח, בכיף, אבל לרכוש לתקופה ארוכה אין סיכוי..

אני אעדיף לרכוש מושבים חדשים לילדים לפני שאסכים לנסוע ברכבים בינוניים ומכוערים (לטעמי לפחות).

 

ראיתי שהזכירו כאן את הקודיאק, אז אכן בדקתי אותו בסוכנות (למרות שאני ממש לא רוצה להיגרר לסכום של 180K ש"ח) והופתעתי לגלות שהמצב שם בשורה השניה ממש לא משהו, הרכב צר ולא יכול להכיל מושב בטיחות ושני בוסטרים ואני בספק אם גם בוסטר אחד ונוסע ללא בוסטר יכנסו שם (בפועל הוא ברוחב של האאוטלנדר).

 

לגבי תא המטען של ה-CX5 מול ה-3008, אכן הנתונים על הנייר מחמיאים מאוד עם הפיג'ו ולא כל כך עם המאזדה.

בפועל, ולאחר שימוש בסרט המידה המפורסם שלי :) , אני יכול לומר שכל ההבדל הוא עקב בתי הגלגלים הבולטים במאזדה.

זה נכון שתא המטען של ה-3008 גדול יותר (לא בטוח שב-80 ליטר אבל זה כבר תלוי בצורת המדידה) ובטוח שהוא נוח יותר עקב מבנה קובייתי ללא בליטות בתי הגלגלים, אך זה לא עושה את תא המטען של ה-CX5 לקטן, ממש לא.

לתא המטען של ה-CX5 יש גם יתרון של וילון גלילה שעולה יחד עם הדלת וכאשר מורידים אותה הוא יכול להמתח ולהתאים את עצמו לגובה אם יש חפץ שבולט מעל הקו שלו, וזה נוח הרבה יותר ממדף קשיח.

אגב חלק מגודל תא המטען של ה-3008 הוא עקב אותו מדף קשיח אשר ממוקם גבוה מאוד, עד כדי כך גבוה שניתן לראות אותו מוגבה ב-5-10 ס"מ מעל קו המושבים האחוריים וקצת מסתיר את החלון האחורי ופוגם בראות לאחור.

זה לא קריטי, וזה שימושי מאוד לתא מטען גדול, אך זה כן מפריע קצת.

 

לגבי אפקט הוואו של ה-3008, כנראה שזה בעיני המתבונן. אחד הדברים שמפריעים לי ב-3008 זה שהיא פשוט נראית קטנה ולא מרשימה כלל. היא מעוצבת והכל, אבל פשוט לא מרשימה ונבלעת בכביש. לדעתי האישית דווקא ה-CX5 מרשימה הרבה יותר מבחוץ.

זה לא יגרום לי לרכוש אותה על פני ה-3008 או קשקאי או כל ג'יפון אחר, סה"כ כולם נאים, אך זה בהחלט יכול לעזור.

מבחינת תא הנוסעים, לדעתי חומרי הדיפון של ה-3008 טובים מאוד אך עדיין נחותים מאלו של ה-CX5, בעיקר המושבים אך גם לוח השעונים ודיפוני הדלתות.

חבל רק שב-CX5 מגיעים ריפודי העור על הדלתות רק בדגם ההכי מאובזר שמתומחר הרבה יותר מידי גבוה..

ואם כבר נגענו בנושא המחיר אז כן, אני בהחלט מסכים שהמאזדה מתומחר גבוה מידי לרמת האיבזור, אך זה לא חדש, גם הדגם הקודם היה יקר מידי.

עדיין, מבחינתי האישית רוב האבזור שם הוא בגדר nice to have ולכן זה לא מה שיגרום לי לוותר עליו, אך זה בהחלט משהו שמושך מאוד ב-3008 או בקשקאי ונותן להם הרבה נקודות זכות אשר מקשות על הבחירה ב-CX5 למשל.

 

לגבי פורסטר או XV,

ה-XV הנוכחי צפוף במושב האחורי בצורה משמעותית משאר הג'יפונים שבדקתי כך שהוא לא עולה על הפרק.

את הפורסטר גם בדקתי וגם שם המושב האחורי לא מרווח במיוחד ואף קצת צפוף יותר מהמתחרים אך לא בדקתי בפועל איך נכנסים בו המושבים. הרכב מאוד אכזב אותי מבחינת ההרגשה בתא הנוסעים, מרגיש כמו סובארו משנות ה-90 שדחפו לה מסך מגע, מאוד לא מרשים ולא לעיניין בשנת 2017 ומול התחרות. כן מושך אותי האפשרות לרדת לשטח כך שהיא מבצבצת לי בכל פעם מחדש אך אני לא חושב שאני יכול "לבלוע" את המראה שלה מבפנים.

אולי אני אקח כזו (של בן משפחה) לסופ"ש לבדוק אם אני מתחבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2391 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...