Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן CX5 -3008 2017


lishaina
שימו לב! השרשור הזה בן 2391 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נקודת המוצא של כל כתבי הרכב שבוחנים את המושב האחורי של רכבים, היא משום מה שמבוגרים יושבים במושב האחורי. מתי בפעם האחרונה ראיתם מבוגרים יושבים במושב האחורי?

 

בחלק המכריע של הרכבים המאוכלסים, מדובר על זוג הורים מקדימה וילדים מאחורה. מבוגרים לא יושבים מאחורה- למבוגרים יש רכבים משלהם בהם הם יושבים כאמור מקדימה. נכון שחלק מהרכבים הללו מאוכלסים מאחור בבני נוער שגובהם דומה למבוגרים, אבל מדובר בחלק הקטן יותר.

 

לכן ההערות על מרווח ראש בעייתי במרבית המקרים לא רלבנטיות, כמו גם הערות על כריות מושב אחורי קצרות מדי לא רלבנטיות, להיפך כריות המושב צריכות להיות קצרות אפילו עוד יותר כדי שיתאימו לילדים, ראיתם פעם תנוחת ישיבה של ילדים, הירך שלהם קצרה יותר מעומק כרית המושב ולכן הם אינם יכולים להצמיד את הגב למשענת המושב, דבר שמביא לתנוחת ישיבה מאד לא נוחה ולא בריאה לגב, מעין שכיבה לאחור או תנוחת ישיבה בה הם נצמדים למשענת הגב אבל אז הרגליים שלהם ישרות ולא מקופלות מאחר והם לא יכולים לקפל אותם במפרק הברך כלפי מטה מאחר והברך נמצאת על כרית המושב ולא לפניו, או שהם מקפלים את הרגליים ויושבים עם כפות הרגליים על המושב עצמו (כך זה גם בכסאות רגילים שלא ברכב).

 

לגופו של עניין, מרווח הראש הנמוך ב- 5008 יחסית ל- 3008, בשילוב עם הריצפה השטוחה ותאי האכסון בריצפה, מצביעים על כך שהשורה האחורית מוצבת גבוה יותר מה- 3008 ולכן מספקת שדה ראיה טוב יותר ליושבים מאחור, שזאת אחת הבעיות של ה- 3008.

 

כמו כן לאור בסיס הגלגלים הענק של ה- 5008, שורת המושבים האחורית מוצבת לפני הציר האחורי, ואז אין הפרעה של בתי הגלגלים וכל רוחב המושב מנוצל ונוצר רוחב אפקטיבי גדול מאד (ומתאים לשלושה ילדים). המרווח לרגליים בציר האורך גם ענק (בהחלט הייתי רוצה רכב עם מרווח רגליים כזה).

 

לאלון- שווה לחכות לדעתי אם תהיה וודאות שה- 5008 ייובא לישראל, לא תקבל את זה באף רכב אחר (מלבד בפיקאסו שאתה לא רוצה).

גם את נפח הבאגאז' אנחנו לא צריכים לעיתים מזומנות ועדיין יש לו משקל לא זניח בשיקולי הקונים, כך גם מושב אחורי גבוה באופן המגביל ישיבת מבוגרים בו הוא ענין בעל משמעות, גם אם לא לדעתך, אז וכפי שאני מעז לנחש, כנראה לדעתו של החבר המתלבט אלון שדווקא התייחס לכך ארוכות בביקורתו על ה 3008.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מודה שהופתעתי. הסתכלתי לפני מספר חודשים על הפיקאסו (הקצר יותר - לא הגראנד) ופסלתי אותו בשל המחסור במערכות הבטיחות. אף אחד בסוכנות לא טרח להגיד שלגראנד יש מערכות כאלה. מוזרה הבחירה של לובינסקי לא להביא את המערכות לפיקאסו.

בכל מקרה הגראנד עם המערכות יקר מהג'יפונים המדוברים, ארוך מהם וכאמור מכוער מהם.

בנוסף - מישהו יודע אם מערכת בקרת הסטייה מנתיב היא אקטיבית או פאסיבית?

 

הפיקאסו הארוך (אקסקלוסיב, כמובן) עולה 178,900 לפי המחירון באתר לגרסת הבנזין, וכ-10,000 ש"ח יותר לדיזל. אני לא יודע אם יש הנחות, אבל יש לי הרגשה שיש סיכוי לא רע שיהיו. זה לא מאוד רחוק מהדגמים המדוברים של ה-3008 וה-cx5.

 

לא בדקתי אורך של כל המתחרים שהוזכרו פה (יש לי גם עבודה לעשות מדי פעם), אבל הפיקאסו הארוך קצר בכמה מ"מ מ-4.6 מטר. זה לא כל כך ארוך, גם אם ג'יפונים אחרים יהיו קצרים בכמה ס"מ זה נראה לי שיקול שולי (בטח בהשוואה לקאמרי).

 

לגבי הכיעור, זה קצת עניין של טעם, אבל אני מסכים שהרבה מעבר לעיצוב, מדובר בתחושה. הפיקאסו לא נותן בשום צורה שהיא אפילו טיפה של שמץ של תחושת פרימיום, הג'יפונים המדוברים כן. הוא נותן תחושה של מוביל נוסעים מודרני, טכנולוגי, מרווח מאוד ונעים, אבל ממש, ממש לא קשור לפרימיום

בשום צורה שהיא.

 

להרגשתי, זה פוסל אותו אצל הרבה מאוד אנשים, כולל כמה שכאן. זה לגמרי בסדר, אנשים משלמים על תחושת פרימיום מאות אלפי שקלים, רק שקצת צורם להתעלם מזה ולחפש סיבות "אוביקטיביות" להעדפה מוחלטת של רכבים אחרים.

 

לגבי בחירות מוזרות של לובינסקי - איפה להתחיל? מה עם 208 ידנית עם 1.2 טורבו? למה דיזל כן וזה לא? מה עם מנועים אחרים ל-308? למה מגאן יכולה להצליח עם מנוע דיזל ו-308 לא? ואולי גם איזה גיר ידני, ככה על הדרך, לפחות בהזמנה מיוחדת? מה עם 508 דיזל? למה כן להביא 208 ידנית אבל לא C3 ידנית?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה הגראנד עם המערכות יקר מהג'יפונים המדוברים, ארוך מהם וכאמור מכוער מהם.

סתם להיות פדנט, אבל אי אפשר להגיד על עיצוב של רכב שהוא כאמור מכוער. כאמור אפשר להגיד על משהו עובדתי, לא משהו שהוא עניין של טעם.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם להיות פדנט, אבל אי אפשר להגיד על עיצוב של רכב שהוא כאמור מכוער. כאמור אפשר להגיד על משהו עובדתי, לא משהו שהוא עניין של טעם.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

זה נכון מצד אחד, אבל יש גם דברים שמוסכמים על רוב בני האדם. אחרת לא היתה אומנות, לא היו מלכות יופי ולא היו תחרויות עיצוב בתחומים רבים. יש גם הסכמות על דברים מכוערים - הסאנגיונג רודיוס לדוגמא. או דובי גל.

אני אופתע אם יותר מחמישה אחוז מהאנשים יחשבו שהגרנד פיקאסו יפה יותר מהמאזדה CX5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיפה הביטחון אם אפשר לשאול?

זכור לי שבסוף 2016 אמרו לי נציגי לובינסקי שהרכב יגיע בתחילת 2017.

בתחילת 2017 אמרו שיגיע בסוף רבעון ראשון של 2017.

בסוף הרבעון אמרו לי שיגיע במחצית השניה של 2017.

ובמחצית השניה אמרו לי שהרכב לא יגיע לישראל ב-2017 ככל הנראה..

האמת שכבר התייאשתי מלשאול כך שדיי הרבה זמן לא פניתי אליהם.

 

אין צורך להתלהם, השקת ה 5008 באירופה הייתה בעייתית מהתחלה, השיווק הרשמי אמור היה להתחיל בפברואר ונדחה

לקיץ בעיקר עקב ההצלחה הגדולה של ה 3008 ואי יכולת לעמוד בביקוש במועד ההשקה המקורי.

http://europe.autonews.com/article/20170209/ANE/170209809/peugeot-delays-5008-to-protect-hot-selling-3008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם את נפח הבאגאז' אנחנו לא צריכים לעיתים מזומנות ועדיין יש לו משקל לא זניח בשיקולי הקונים, כך גם מושב אחורי גבוה באופן המגביל ישיבת מבוגרים בו הוא ענין בעל משמעות, גם אם לא לדעתך, אז וכפי שאני מעז לנחש, כנראה לדעתו של החבר המתלבט אלון שדווקא התייחס לכך ארוכות בביקורתו על ה 3008.

 

אלוו ציין כי הוא יכל לשקול את ה-5008 למרות בעית מרחב הראש במושב האחורי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2391 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...