Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטתי לרכוש אופניים חשמליים, בעיקר לרכיבה בסופי שבוע בשביל הFUN ומעט כושר.

הבעיה שיש המון סוגים ובניגוד לרכבים, אין לי מושג באופניים חשמליות לכן אני זקוק לעזרתכם.

התקציב שלי הוא כ 3000-3500 אלף שקל.

כיוון שאני גר בצפון אני רוצה להתמקד בחנויות באזור בשביל נסיעות המבחן.

 

דברים שקצת חקרתי:

1- יש שני סוגי סוללות, 36 ו 48 וולט, עד כמה ההבדל גדול מבחינת הכוח שלהם? והאם שווה להוסיף את הסכום ל48V?

2- יש הרבה חברות, יש באמת הבדל ביניהם? או שכולם די אופני מדבקה?

3- חנויות מומלצות? מכרמיאל/עכו/קריות/חיפה.

 

כמו כן אשמח לעוד דברים לשים לב אליהם ברכישה או בכלל דברים עושים את ההבדל בין סוגי האופניים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

אם אתה בעניין של כושר וfun, בתקציב שלך תוכל לרכוש אחלה של אופני זנב קשיח שיספקו לך הרבה יותר fun וכושר.

אופניים חשמליים זה נחמד בתור כלי תחבורה, אבל זה לא כזה fun ( במיוחד אלו החוקיות), ובטח שלא כושר.

 

ולגבי חנויות בצפון, אני ממליץ על מרכז האופניים ברמת ישי, מדובר בעסק משפחתי ותיק ואמין שקיים המון שנים ובד"כ יש להם גם מחירים טובים.

עריכה אחרונה על ידי zivk

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם

היה לי שיכוך מלא לסינגלים, לא התחברתי לזה.

לכן בגלל שאני גר באזור הררי אני חושב על חשמליות, מצד אחד ניתן לדווש ואם ממש קשה יש עזרה.

 

יש להם גם חשמליים?

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

יוליאן, אם אתה מחפש כושר, זה לא הולך עם אופניים חשמליות לעיר. אם מדובר על אופני הרים חשמליות (מנוע עזר) זה משהו אחר. אם כי גם פה יש רוכבים שיחלקו עלי בעניין הכושר.

ההבדל במחיר בין שני סוגי האופניים עצום.

 

מסקרן אותי מה לא חיבר אותך לאופני ש''מ?

 

(קליטים זו לא תשובה)

עריכה אחרונה על ידי Murik

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם
היה לי שיכוך מלא לסינגלים, לא התחברתי לזה.

לכן בגלל שאני גר באזור הררי אני חושב על חשמליות, מצד אחד ניתן לדווש ואם ממש קשה יש עזרה.

 

יש להם גם חשמליים?

 

 

אופני שיכוך מלא שמתאימים לסינגלים הם כבדים ומסורבלים לרכיבה עירונית.רכיבת סינגלים היא ספורט אחר לגמרי מרכיבה על אספלט.

 

הרבה יותר קלים (משקל וקושי דיווש) הם אופניים שנועדו לעיר (כביש או הייבריד, שזה באמצע, בין הרים לכביש, כלומר, עדינים מדי לשטח אבל מספיק חסונים לעלות ולרדת מדרכות).

אני לא כ"כ רואה איך בונים כושר עם אופניים חשמליים. בלי המנוע, הם כבדים, מסורבלים ולא מהירים בעליל (אין fun). עם המנוע, אתה לא עושה כושר...

 

לכושר בעיר הייתי קונה משהו כזה:

http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=1451&ArticleID=7682

ועם הזמן גם מתגבר על העליות (בהתחלה הולכים קצת ברגל, לא בושה).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מתעלק בשאלה.

מה כדאי מנוע אמצעי או אחורי בתוך בגלגל?

 

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

מנוע hub (בתוך הגלגל) לרוב עדיף.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם
יוליאן, אם אתה מחפש כושר, זה לא הולך עם אופניים חשמליות לעיר. אם מדובר על אופני הרים חשמליות (מנוע עזר) זה משהו אחר. אם כי גם פה יש רוכבים שיחלקו עלי בעניין הכושר.

ההבדל במחיר בין שני סוגי האופניים עצום.

 

מסקרן אותי מה לא חיבר אותך לאופני ש''מ?

 

(קליטים זו לא תשובה)

 

הרים עם מנוע עזר מאוד יקרות.

היה מבאס לקום מוקדם בבוקר, לנסוע חצי שעה ואז לעבוד מאוד קשה שעה וחצי.

 

כושר זה משהו מאוד משני בדרישה שלי אלא יותר fun, לצאת לנסוע קצת ולחזור הבייתה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אופניים חשמליים הם כלי פרקטי נטו.

לא כושר ולא נעליים.

לרכב על חשמליים 20 אינץ' ללא סוללה (יצא לי כמה פעמים) זו רכיבה קשה ומעצבנת.

48 וולט תביא אותך ל30 קמש בערך, בעוד ה36 מגיעה ל25 קמש.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

שוב, כושר הוא ממש לא המטרה.

אלא סתם לרכב בשביל הפאן.

בעליות יש הבדל בין 48 ל 36 או שזה נטו מהירות סופית?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

^ אני רחוק מלהיות מומחה בתחום האופניים החשמליים, אך למיטב ידיעתי הקביעה שלך איננה נכונה.

 

התקן מגביל יותר מ 48V, כך ש 48V חוקי.

 

להלן סימוכין לדבריי (מאתר מכון התקנים): https://portal.sii.org.il/heb/standardization/teken/?tid=e57185d6-fda8-4d18-811a-95f83bc92047

×
×
  • תוכן חדש...