Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

המשפחה גדלה בקרוב מאוד ומניסוי שערכתי לאחרונה מתברר שה-i30 cw 2011 צרה מלהכיל את מושב הבטיחות של בן השנתיים וחצי, הבוסטר של בן הארבע וחצי והסל קל, אפילו בלי הבסיס של הרך הבא עלינו לטובה.

 

כרגע, מתלבט בין שלוש אפשרויות קורצות - אשמח אם למישהו יש ניסיון איתן

 

1. סיטרואן פיקאסו - כנראה גרסת ה-5 מושבים - מאוד שימושית, שלושה מושבים נפרדים, אבל נטולת מערכות בטיחות מתקדמות.

2. ספורטאג' - בטוחה, מרווחת, אבל צמאה

3. נירו - מרווחת, בטוחה, חסכונית אבל בגאז' קטן.

 

נסועה - כ-33,000 בשנה

 

עדיין לא ברור אם בליסינג או פרטי

 

תודה :)

פורסם

לדעתי, הפיקאסו היא המשפחתית המושלמת למשפחה עם 3 ילדים.

נסיעת מבחן ובדיקת המושבים מאחור לא תשאיר מקום לספק לגבי המצויינות של הדגם הזה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)

33 אלף קילומטרים בשנה - תשקול ליסינג תפעולי ברצינות, אם לליסינג כזה התכוונת (מול הוצאות דלק וירידת ערך של רכב פרטי, אשר מושפעת גם מכמות הנסיעות ).

דבר שני - כאשר אתה כותב על רכבי קיה שהם מרווחים, נירו או ספורטאז', זה אולי יחסית למשפחתית כמו I30.

אי אפשר להשוות אותם לפיקאסו .

בקיצור, אם יש אופציה של פיקאסו בליסינג בתנאים נורמליים (תשלום חודשי סביר עבור הרכב, אשר מכסה הוצאות דלק במלואן ), עדיף לך פיקאסו מליסינג.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הספורטאז מתומחר יחסית בזול בליסינג פרטי - 2300 שקל בחודש למסלור ליסינג פרטי, במחיר מחושב טיפולים, ביטוחים, טסט, מקדמה, אך ל20,000 ק"מ בחודש, העלות ל33,000 עוד כמה מאות שקלים בחודש.

סיטרואן פיקאסו 5 מקומות בנזין עם כ100K בעוד כ3 שנים תחטוף בום ענק במכירה שמורה ככל שתהיה.

פורסם
33 אלף קילומטרים בשנה - תשקול ליסינג תפעולי ברצינות, אם לליסינג כזה התכוונת (מול הוצאות דלק וירידת ערך של רכב פרטי, אשר מושפעת גם מכמות הנסיעות ).

דבר שני - כאשר אתה כותב על רכבי קיה שהם מרווחים, נירו או ספורטאז', זה אולי יחסית למשפחתית כמו I30.

אי אפשר להשוות אותם לפיקאסו .

בקיצור, אם יש אופציה של פיקאסו בליסינג בתנאים נורמליים (תשלום חודשי סביר עבור הרכב, אשר מכסה הוצאות דלק במלואן ), עדיף לך פיקאסו מליסינג.

 

 

אכן, ליסינג תפעולי, אבל בעבודה תנאי הליסינג משתנים בימים אלה כך שצריך לחכות ולראות מה יהיו התנאים.

ברור שאני הולך לקבל חתיכת מכה עם 100,000 ק"מ אחרי 3 שנים במידה של קניה\ליסינג מימוני, מה גם שסיטרואן לא ממש ידועה בשמירת הערך שלה...

מישהו מכיר את הצריכה האמיתית של הפיקאסו?

פורסם

לאחי יש פיקאסו 5 מקומות כבר חצי שנה ו15 אלף קילומטר - באיזור ה1-11.5 ב70% נסועה עירונית, מהצריכת דלק הוא היה מאוכזב ביחס לC4 דיזל רובוטית שהייתה לו לפני כן.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

אם התנאים בליסינג תפעולי לא טובים, תחפש רכב דיזל / היברידי משומש.

זה יכול להיות פיקאסו דיזל או רנו גרנד סניק דיזל או טויוטה פריוס פלוס.

רכבים בני 3 כבר ספגו את המכה הראשונה של ירידת ערך, 30 אלף קילומטרים בשנה זה מצב רגיל לסוגי המכוניות האלה. הוצאות דלק יהיו כ 1000₪ בחודש.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תרשה לי להפתיע אותך , כל רכב עם 100K ק"מ לא יראה מחירון ואפילו לא קרוב לזה גם אם מדובר על קיה ואו סיטרואן.

בנסועה שלך דיזל זה האופציה היחידה , הייתי מחפש סניק דיזל, האלטרנטיבה האידיאלית למשפחה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אתם נוסעים לא מעט, אז הייתי מכוון על הנירו שהוא היברדי אך עדיין ג'יפון נוח ורחב וגם בטיחותי שזה חשוב לא פחות ברכב משפחתי. לך תבדוק אותו מקרוב ותראה אם הבאגז' באמת קטן, לא זכור לי שהוא קטן הרבה יותר מרכבים אחרים בקטגוריה

פורסם (נערך)

בנירו הבעיה לא כל כך בבגאז' (איתו אפשר להסתדר ) אלא ברוחב ובצורה של השורה השנייה בשביל 3 ילדים במושבי בטיחות.

היה כאן שרשור לא מזמן, בין היתר על נירו ל 3 ילדים קטנים, תראה תמונה בהודעה מספר 8:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?635650-נירו-או-אוקטביה-2-מושבי-בטיחות-ומבוגר-באמצע&highlight=%D7%A0%D7%99%D7%A8%D7%95+%D7%90%D7%95%D7%A7%D7%98%D7%91%D7%99%D7%94

וכאן באמת היתרון הגדול של פיקאסו.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תראה אם אתה אכן הולך לעשות כ-30 אלף ק"מ בשנה שזה לא מעט אולי באמת עדיף לך ללכת על כיוון של החסכוני בדלק כמו הנירו. שיש לה ביצועים מצוינים ומנוע היברידי חסכוני ביותר. היא טיפה פחות מרווחת מהספורטאז' שהיא ג'יפון כיפי לנהיגה, אבל תעשה את השיקולים שלך מה יותר חשוב לך.

×
×
  • תוכן חדש...