Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ליסינג פרטי


motorishta
שימו לב! השרשור הזה בן 2413 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מבחינת רוחב מושב זה לא ממש מעניין כי אף רכב לי נוכל להכניס 3 מושבים בישיבה "סבבה"

מעניין אותי המרווח רגליים יותר.

ישבתי בסופרב, יש לו מרווח מטורף.

כמה נראה לך יתמחרו את ה5008?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זה לא נכון שאי אפשר להכניס 3 מושבי בטיחות בשום רכב בסבבה.

תסתכל לכיוון מיני וואנים ולא ג'יפונים. למשל, סיטרואן פיקאסו או גרנד פיקאסו, אפשר בליסינג פרטי אם אין חשק להחזיק רכב צרפתי פרטי ( בגלל ירידת ערך ).

https://www.carcost.co.il/deals/deal/1478

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת רוחב מושב זה לא ממש מעניין כי אף רכב לי נוכל להכניס 3 מושבים בישיבה "סבבה"

מעניין אותי המרווח רגליים יותר.

ישבתי בסופרב, יש לו מרווח מטורף.

כמה נראה לך יתמכרו את ה5008?

התשובה שלך קצת תמוהה..

נתחיל בזה שלא ציינת כמה מושבים באמת אתה צריך לאכלס בשורה האחורית אבל מהתשובה שלך אני מבין שזה לא יותר מ-2?

אם זה נכון, ויש לך שני ילדים במושבי בטיחות, אז למה לכל הרוחות מעניין אותך מרווח ברכיים לילד שיושב במושב בטיחות, זה הכי לא רלוונטי שיש.

מצד שני, אם אכן יש לך צורך בשלושה מושבים גם במקרה זה התשובה שלך ממש לא הגיונית.

אתה בעצם טוען שבכל מקרה המושב האחורי יהיה צפוף ולא תוכל למקם בו שלושה כיסאות ״בסבבה״ אז זה לא משנה לך כמה הוא יהיה מרווח?!

אם זה המצב, אז אין לך מושג כמה שאתה טועה.

קודם כל כי בהחלט ניתן למקם שלושה מושבים ב״סבבה״ זה רק תלוי ברכב, בקאמרי מודל 2009 למשל ניתן גם ניתן.

דבר שני, גם אם ניתן לדחוס שלושה מושבים לרכב צר יותר (נניח סופרב) לחגור את הילדים יהיה אתגר בכל פעם מחדש, לפעמים גם שני ס״מ יעשו את ההבדל בין להצליח להשחיל את היד לאבזם החגורה לבין לקלל את האמא של הרכב...

 

אגב, אם מדובר על שני תינוקות אז אני מניח שבהתחלה לפחות אישתך תרצה לשבת עם הילדים מאחור, גם כאן השיקול של מושב רחב הוא משמעותי מאוד.

זה מה שגרם לי לקנות קאמרי מלכתחילה, אישתי ישבה בנוחות יחסית בין מושב בטיחות לסל-קל.

כאשר הצטרפה עוד ילדה נייתי שמח לגלות שהמושב מאכלס בקלות את כל כיסאות הבטיחות שנזקקתי להם.

 

לגבי הסופרב, המרווח שלו הוא בעיקר לברכיים ופחות לרוחב (שכאמור זה לא מעניין אותך..)

תשב בטיגואן ותקבל את אותו מרווח הברכיים אך עם רוחב ספסל עדיף, ישיבה גבוהה יותר (ונוחה יותר) ועיצוב נאה יותר של תא הנוסעים (לדעתי).

אם לא משנה לך רוחב הספסל אז יש גם את הקודיאק עם מרווח ברכיים טוב אך לדעתי עם עיצוב פנים לא משהו.

לסונטה גם מרווח ברכיים טוב מאוד (אם זכור לי נכון אז לא פחות מסופרב) ולי אישית היא הרגישה יותר איכותית/מרשימה מסופרב.

 

לגבי ה-5008, ניחוש שלי שלובינסקי ינסו לתמחר אותה לא הרבה מעל ה-3008, בתקווה שלא יותר מ-10,000₪ הפרש.

יכול מאוד להיות שזה מה שמונע מהם לייבא אותה עד עכשיו, מנהל אולם כרמיאל מסר לי שהיבואן לא הצליח להשיג אותה במחיר אטרקטיבי.

עריכה אחרונה על ידי alonjp
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, יש 2 ילדים, כיסא בטיחות וסל קל, אשתי נדחה אולי פעמיים 9 חודשים האחרונים בין 2 הכיסאות של הילדים, ככה שזה לא רלוונטי שהיא תשב מאחורה.

 

כרגע אני עם המאזדה 3, כשנוסעים כל המשפחה ברכב אשתי נאלצת לקחת את הכסא שלה הכי קדימה עד שהברכיים שלה כמעט נוגעות בדשבורד (ממש לא נוח כאשר הסל קל מאחוריה) אני לא יכול להעביר את הסל קל מאחורי כי אז הישיבה שלי בכלל לא תהיה נוחה לנהיגה.

 

אני אקח את האופציה של של הקמרי, אולי כבר בערב חג אכנס לסוכנות טויוטה לבחון את ההצעה שלהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שהסל-קל ממוקם נגד כיוון הנסיעה?

עדיין נשמע לי הזוי שאישתך צריכה להזיז את המושב עד הסוף קדימה בכדי שיכנס סל-קל מאחור, זה לא סביר.

יכול להיות שהסל-קל בעייתי?

גם ברכב של אישתי לא הייתה שום בעיה למקם סל-קל מאחור, ומדובר בפיאסטה..

בכל מקרה, לדעתי כל רכב משפחתי ומעלה יכול להתאים לך, אך אם אתה רוצה רכבים באמת מרווחים (מבחינת מרווח ברכיים) אז תבדוק את המשפחתיות בגודל מלא (קאמרי, סונטה, פאסט, סופרב...)

אם אתה רוצה רכב גבוה (ג׳יפון) אז תבדוק את הטיגואן (מרווח ברכיים הכי גדול עד 165,000₪) או אפילו האטקה, לטוסון גם מרווח ברכיים טוב וזהו בערך (השאר לא משהו מבחינה זו).

במחיר של 180,000₪ ומעלה יש גם את הקודיאק וסורנטו.

לגבי קאמרי, קח בחשבון שמגיעה מחליפה בעוד מספר חודשים, אשר מרווחת יותר, מעוצבת יותר, מודרנית יותר ובעלת אבזור בטיחות מלא, השאלה רק מה יהיה המחיר..

כרגע הם מוכרים רק את מה שנשאר להם מהדגם הקודם וברוב אולמות התצוגה הוא בכלל לא נמצא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר 3.5 שנים עם אוקטביה שלה משמעותית מרווח הברכיים קצר מהסופרב, אני יכול לאמר בוודאות שאשתך תוכל להסיע את המושב הקדמי כמעט עד הסוף ועדיין יהיה לילדודס מרווח ליישר את הרגליים. הסופרב היא ליגה משל עצמה מבחינת מרווח רגליים. לדעתי:

קודיאק או טיגואן או סופרב. אתם תהנו מכל רגע.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושש שהבעיה שלו שונה: כסא תינוק נגד כיוון הנסיעה,חצי (או כמעט) שוכב , מאחורי המושב הקידמי. זה בהחלט אתגר , גם לסופרב. שווה לבדוק קודם.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון - אין בעיה עם אוקטביה. מכיסא תינוק הפוך ועד לבוסטר.

כשכסא התינוק היה הפוך אצלי, חבר שלי בגובה 1.85 ישב במושב הקדמי בצורה מרווחת מאוד עם רגליים כמעט ישרות.

כיסא הבטיחות אצלי מסוג BRITAX FIRST CLASS. זה דגם גדול מאוד ומרווח.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש אופציה לקבל את ה3008 פרימיום בליסינג פרטי ב2350 שח עם מקדמה של 7500 שח, אך בעסקה כלול טסט, אגרה ביטוח וטיפולים.

 

נשמע דיי טוב לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תנקה את עלויות הטיפולים, רישוי וביטוח (חובה) אז יוצא בערך 78,000₪ לשלוש שנים.

אני מניח שזו בערך ירידת הערך הצפויה של 3008, רק שבסוף התקופה אתה מחזיר את הרכב ולא צריך למכור אותו.

זה משתלם בארך כמו לקנות 3008 חדשה ולמכור אחרי 3 שנים.

אם אתה מוכן להוצאה כזו אז בהחלט עדיף מסלול של ליסינג.

היה וה-3008 תצליח לנפץ תרבות ומיתוסים של עשרות שנים וירידת הערך שלה תהיה נמוכה אז הפסדת..

 

אם אתה מחפש עסקה ״משתלמת״ אז תקנה CX5 או קשקאי וזהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתרון הגדול בעסקת ליסינג פרטי עם תחזוקה הוא שאתה יודע באופן מדויק כמה יעלה לך הרכב לאורך תקופת אחזקתו. האדם הממוצע קונה רכב כדי להשתמש בו ולכן בסוף תקופת השימוש הוא לא מרוויח או מפסיד - עסקת הליסינג מבטיחה אותו בפני ירידת ערך בלתי צפויה ויש לזה פרמיה מסוימת.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם חישוב גס, כולל טיפולים ביטוח וטסט זה יוצא אותו דבר, לכן כנראה שברכב הזה באמת משתלם לעשות עסקה כזאת.

הרכב עולה אם אני לא טועה 165 אלף? וכל חודש 2350 שח לעומת cx5 משלמים 2500 לא כולל כלום, סביר לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2413 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...