Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי רנו 19 שנת 93 ידני.

לאחרונה ניתקלתי בבעיה שהאוטו לא סוחב, כאשר אני לוחץ על הגז האוטו לא מאיץ והאוטו מתחיל לקפוץ קדימה ואחורה למרות שהסל"ד על 1000.

כאשר אני מוציא את הצ'וק האוט נוסע חלק (זה כבר אחרי שהמנוע חם) והסל"ד מגיעה 2000.

לפעמים גם כאשר אני מנסה להתניע האוטו לא מניע על הפעם הראשונה אלה אם אני מנסה כמה פעמים

ולוחץ הרבה פעמים על דוושת הגז. במה יכולה להיות הבעיה???

פורסם

ככל הנראה הקרבורטור ברכבך זקוק לניקוי/שיפוץ.

גש למכון קרבורטורים ע"מ לתקן הבעיה.

היכן אתה מתגורר בארץ?

 

שבת שלום,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם
ברשותי רנו 19 שנת 93 ידני.

לאחרונה ניתקלתי בבעיה שהאוטו לא סוחב, כאשר אני לוחץ על הגז האוטו לא מאיץ והאוטו מתחיל לקפוץ קדימה ואחורה למרות שהסל"ד על 1000.

כאשר אני מוציא את הצ'וק האוט נוסע חלק (זה כבר אחרי שהמנוע חם) והסל"ד מגיעה 2000.

לפעמים גם כאשר אני מנסה להתניע האוטו לא מניע על הפעם הראשונה אלה אם אני מנסה כמה פעמים

ולוחץ הרבה פעמים על דוושת הגז. במה יכולה להיות הבעיה???

אם שואלים אותה שאלה פעמים באותו שבוע, ומקבלים אותה תשובה, זה הבעייה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

כאשר האוטו לא מניע ואני לוחץ הרבה פעמים על דוושת הגז

ורק אחרי זה הוא מניע אולי זאת בעיה במשאבת הדלק.

איך אני יכול לדעת האם זה הקרבורטור או משאבת דלק?

פורסם

אתה לא יכול לדעת אלא מקצוען יכול לדעת כי הוא מסוגל למדוד את לחץ מש' הדלק, לשמוע ולהרגיש את הקרבורטור. ענו לך גם מקצוענים וגם גולשים בעלי נסיון ואתה עדיין מפקפק בתשובותיהם?.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
כאשר האוטו לא מניע ואני לוחץ הרבה פעמים על דוושת הגז

ורק אחרי זה הוא מניע אולי זאת בעיה במשאבת הדלק.

איך אני יכול לדעת האם זה הקרבורטור או משאבת דלק?

לחיצה על דוושת הגז, מפעילה משאבת תאוצה בקרבורטור, משאבת תאוצה תקולה בקרבורטור תגרום להתנעה קשה ,ואין קשר בין התנעה קשה בבוקר,

לבין משאבת דלק, אבל אולי יש קשר לחתול של השכן ממול, אז לכן גש לחתול?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מצטרף לשאלה: אצלנו באונו 70 דור ראשון גם כן לפעמים קורית התופעה הנ"ל. לפעמים (הפעם האחרונה הייתה שלשום, אבל לפני זה זה קרה לפני כחודשיים, וסה"כ זה נמשך כבר כשנה) האוטו מתחיל להשתנק, ויש סחיבה גרועה, וברגע שמפעילים צוק האוטו נוסע בסדר, או במקרה ומכבים ומתניעים את האוטו לשניה אז הבעיה מסתדרת. יש לציין שהבעיה באה לעיתים רחוקות מאוד, וברגע שרוצים לקחת אתהאוטו לטיפול הבעייה פשוט נפסקת. (מישהו אמר חוקי מרפי? :|). עוד רואי לציין שאין בעיות הנעה בבקרים, והאוטו מניע בסדר גמור.

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם
מצטרף לשאלה: אצלנו באונו 70 דור ראשון גם כן לפעמים קורית התופעה הנ"ל. לפעמים (הפעם האחרונה הייתה שלשום, אבל לפני זה זה קרה לפני כחודשיים, וסה"כ זה נמשך כבר כשנה) האוטו מתחיל להשתנק, ויש סחיבה גרועה, וברגע שמפעילים צוק האוטו נוסע בסדר, או במקרה ומכבים ומתניעים את האוטו לשניה אז הבעיה מסתדרת. יש לציין שהבעיה באה לעיתים רחוקות מאוד, וברגע שרוצים לקחת אתהאוטו לטיפול הבעייה פשוט נפסקת. (מישהו אמר חוקי מרפי? :|). עוד רואי לציין שאין בעיות הנעה בבקרים, והאוטו מניע בסדר גמור.

 

פליקס

פליקס מתי שפצת קרבורטור לאחרונה? באם משיכת צוק פותרת את הבעייה אפילו חלקית,

הבעייה טמונה במעברים , סתומים בקרבורטור, גש למכון קרבורטורים וחוק מרפי,

המוכר לי והמבקר אצלי יום יום יעלם!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
פליקס מתי שפצת קרבורטור לאחרונה? באם משיכת צוק פותרת את הבעייה אפילו חלקית,

הבעייה טמונה במעברים , סתומים בקרבורטור, גש למכון קרבורטורים וחוק מרפי,

המוכר לי והמבקר אצלי יום יום יעלם!

בברכה

צביקה

תודה צביקה, אין לי מושג מתי אבא עשה שיפוץ קרבורטור בפעם האחורנה. אני אגיד לחאפר הזה שילך וישפץ.

 

ד"א לשם הידע האישי שלי, למה הנעה וכיבוי הרכב מחדש פותרת את הבעיה?

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם
תודה צביקה, אין לי מושג מתי אבא עשה שיפוץ קרבורטור בפעם האחורנה. אני אגיד לחאפר הזה שילך וישפץ.

 

ד"א לשם הידע האישי שלי, למה הנעה וכיבוי הרכב מחדש פותרת את הבעיה?

 

פליקס

צרוף מקרים וחוק מרפי שחברו יחדיו!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אם המצוף בקרבורטור שלך נוטה להתפס לעיתים במצב סגור (כלומר מורם), המנוע ישתנק וידומם. הרעידה שהסטרטר מעביר לכל גוף המנוע בזמן תהליך ההתנעה עשויה לשחרר אותו, ואז הוא מתנהג כשורה. אבל יתכנו גם סיבות של דיאפרגמה חצי קרועה (כלומר בעלת חור או קרע זעיר), שחיקה הנוטה לתפוס ציר וכדומה. משיכת צ'וק היא פעולה גסה המעשירה מאד את התערובת ומאפשרת למנוע להתגבר על מצבים גבוליים. בכל מקרה, במקום לעסוק בספקולציות, עדיף לקנות שירות מבעל מיקצוע מיומן. קרבורטור הוא מערכת עדינה ומסובכת ויד לא רגישה ולא טכנית עלולה לחבל בו ולהחמיר את המצב.

לא מבין מדוע כל ישראלי שני בטוח שהוא יכול להחליף בעל מקצוע מיומן.

צביקה, אולי כדאי לך ללמוד להיות מוהל. בטוח שאז יהיו פחות אנשים שינסו להחליף אותך.

 

כל טוב, יוסי

פורסם
אם המצוף בקרבורטור שלך נוטה להתפס לעיתים במצב סגור (כלומר מורם), המנוע ישתנק וידומם. הרעידה שהסטרטר מעביר לכל גוף המנוע בזמן תהליך ההתנעה עשויה לשחרר אותו, ואז הוא מתנהג כשורה. אבל יתכנו גם סיבות של דיאפרגמה חצי קרועה (כלומר בעלת חור או קרע זעיר), שחיקה הנוטה לתפוס ציר וכדומה. משיכת צ'וק היא פעולה גסה המעשירה מאד את התערובת ומאפשרת למנוע להתגבר על מצבים גבוליים. בכל מקרה, במקום לעסוק בספקולציות, עדיף לקנות שירות מבעל מיקצוע מיומן. קרבורטור הוא מערכת עדינה ומסובכת ויד לא רגישה ולא טכנית עלולה לחבל בו ולהחמיר את המצב.

לא מבין מדוע כל ישראלי שני בטוח שהוא יכול להחליף בעל מקצוע מיומן.

צביקה, אולי כדאי לך ללמוד להיות מוהל. בטוח שאז יהיו פחות אנשים שינסו להחליף אותך.

 

כל טוב, יוסי

מוהל בעל 24 שנות וותק, מחפש ישראלי שיודע הכל יותר טוב מבעל המקצוע,

כל בעלי המקצוע גנבים,ויודעים רק להוציא כסף מלקוח ללא לתת תמורה,

מחפש מחליף לפרנסה קלה ללא שום מאמץ( מציצה בלבד)!

בברכה

צביקה המוהל!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה. אני מקווה שלא תנקה את האיבר של הרך הנולד עם ספריי קרבורטורים..ותזהר בעיקר מאבות ממוצא מזרחי ואמא עם ציפורנים ארוכות.

פורסם
צביקה. אני מקווה שלא תנקה את האיבר של הרך הנולד עם ספריי קרבורטורים..ותזהר בעיקר מאבות ממוצא מזרחי ואמא עם ציפורנים ארוכות.
מבטיח את האיבר אני אנקה עם הלשון, כמו שאני מנקה את הקרבורטורים!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...