Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3218 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכל נכון -

יש פה ריח לא טוב של שחיתות.

יש יבואנים שראויים לכל גנאי על כך שהם מוותרים על מערכות מקוריות ומקבלים את אותו ציון בטיחות.

המערכת רק מתריעה ולא עושה כלום, ויש לה לא מעט התרעות שווא.

 

ובכל זאת -

צרכן נבון לא ירכוש רכב שמגיע עם צפצפה במקום מערכת מקורית. אין מה להאשים את היבואן אם הרכבים הכי נמכרים כאן מגיעים עם הקומבינה הזו.

מי שיש לו כבר רכב בלי מערכת מקורית, יש לחייב אותו להתקין מערכת התרעה כלשהי. מובילאיי, אייווקס, מובון, לא משנה איזה.

אני יודע שכאן בפורום כולם צדיקים שמעולם לא מורידים לשנייה את העיניים מהכביש, לא מחליפים תחנה ברדיו, לא משתמשים בווייז ומסיטים אליה את המבט לעיתים, לא מפנים מבט ליושבים איתם ברכב לרגע, לא מסתכלים מי כרגע התקשר לנייד ובטח שלא עונים לו.

 

אבל יש כאלה מחוץ לאוטופיית קארס פורום שכן עושים את זה. וזה לפני שהתחלנו לדבר על מי שמתעסק עם הטלפון שלו בנהיגה.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הכל נכון -

יש פה ריח לא טוב של שחיתות.

יש יבואנים שראויים לכל גנאי על כך שהם מוותרים על מערכות מקוריות ומקבלים את אותו ציון בטיחות.

המערכת רק מתריעה ולא עושה כלום, ויש לה לא מעט התרעות שווא.

 

ובכל זאת -

צרכן נבון לא ירכוש רכב שמגיע עם צפצפה במקום מערכת מקורית. אין מה להאשים את היבואן אם הרכבים הכי נמכרים כאן מגיעים עם הקומבינה הזו.

מי שיש לו כבר רכב בלי מערכת מקורית, יש לחייב אותו להתקין מערכת התרעה כלשהי. מובילאיי, אייווקס, מובון, לא משנה איזה.

אני יודע שכאן בפורום כולם צדיקים שמעולם לא מורידים לשנייה את העיניים מהכביש, לא מחליפים תחנה ברדיו, לא משתמשים בווייז ומסיטים אליה את המבט לעיתים, לא מפנים מבט ליושבים איתם ברכב לרגע, לא מסתכלים מי כרגע התקשר לנייד ובטח שלא עונים לו.

 

אבל יש כאלה מחוץ לאוטופיית קארס פורום שכן עושים את זה. וזה לפני שהתחלנו לדבר על מי שמתעסק עם הטלפון שלו בנהיגה.

לחייב? מי אתה האח הגדול?

שיגעו במערכת החשמל של הרכב ויגרמו לנזקים וגם לקירקושים - למה מי הם שיכנסו לרכוש שלי?

קובי

:-)

פורסם

אני יודע שכאן בפורום כולם צדיקים שמעולם לא מורידים לשנייה את העיניים מהכביש, לא מחליפים תחנה ברדיו, לא משתמשים בווייז ומסיטים אליה את המבט לעיתים, לא מפנים מבט ליושבים איתם ברכב לרגע, לא מסתכלים מי כרגע התקשר לנייד ובטח שלא עונים לו.

 

אני לא חושב שאף אחד כאן טען את זה. אני בטח לא טוען את זה. ובכל זאת, בכל פעם שנהגתי במכונית עם מובילאיי, הצפצופים (בלי להחשיב התראות שווא) הגיעו אחרי שכבר נקטתי בצעדים לתיקון הבעיה.

"ai motoare capul doare"

פורסם
לחייב? מי אתה האח הגדול?

שיגעו במערכת החשמל של הרכב ויגרמו לנזקים וגם לקירקושים - למה מי הם שיכנסו לרכוש שלי?

 

לצערי זה בהחלט הכיוון. החל מנובמבר 2016 רכב כבד מעל 3.5 טון, משנת ייצור 2012, חייב בהתקנת מערכות בטיחות להתרעה מפני תאונות דרכים.

יתכן שבעתיד יחייבו את זה ברכבים קטנים יותר.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם (נערך)
לצערי זה בהחלט הכיוון. החל מנובמבר 2016 רכב כבד מעל 3.5 טון, משנת ייצור 2012, חייב בהתקנת מערכות בטיחות להתרעה מפני תאונות דרכים.

יתכן שבעתיד יחייבו את זה ברכבים קטנים יותר.

כאן הוספת - "רכב כבד"

על רכבים כאלה זה כן חובה כיוון שהם נמצאים שעות ארוכות על הכביש, לעיתים הרבה יותר ממה שהחוק מתיר ויש כאלה שנרגמים וגם יש תאונות קשות כי זה רכב כבד ושהוא פוגש רכב קל התוצאות לא נעימות.

לרכב כבד אני לא מבין גם למה לא עשו חובה טכומטר דיגיטלי לעומת המכני שהנהגים מחליפים דף רישום ויכולים להעלים ראיות

אבל רכב פרטי? טוב שרשמת "יתכן בעתיד" :)

ובתקווה שרוב היבואנים יבחרו להביא מערכות מוטמעות מהיצרן וזה כבר מקובל.

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם (נערך)

מעניין למה רק אצלי אין צפצופים מיותרים. אבל מה אני מבין...

 

שוב, אני לא מצדיק הסרה של מערכות בטיחות מקוריות, אני גם לא אוהב התקנות מקומיות (אבל לוקח דברים בפרופורציה ולא עושה דרמה), אבל אתם מכירים את הפתגם הגמל לא רואה את דבשתו, כן?

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

בתכל'ס רוב הנהגים די מחבבים את המערכת כי הם קיבלו אותה בחינם וכי אילצו אותם - לדעתי רוב הקונים אדישים למערכת, ואם הם היו צריכים לשלם את עלותה כמו אבזור אחר בהתקנה מקומית, או אם היו מקבלים הנחה של 1000-2000 שקלים עבור ויתור עליה, מספר ההתקנות היה נמוך בסדרי גודל.

יש גם הנחה בביטוח חובה. בהתחלה חששתי, אבל כאשר קיבלתי את המערכת, לקח לי שבוע להתרגל. אני מרוצה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בקפטור שיש לנו במשפחה זה בלתי נסבל לנסוע עם זה.

מצפצף כל הזמן, גם אם האוטו באמצע הנתיב ואין שום רכב אחר באזור.

סתם מצפצף.

 

זה מה שקורה כשההתקנה היא מקומית ולא נעשית כמו שצריך.

 

פורסם

מי שאומר שהמערכת מציקה כנראה לא נוהג נכון. המערכת מצפצפת רק כשבאמת צריך. אם מישהו חושב שהמערכת מתריעה סתם כנראה שהוא לא מודע לצורת הנהיגה שלו. ממש כמו אלו שמיישרים לך נתיבי כיכר ודופקים לך מבט אחרי שאתה מעז לצפור להם. התווכחתי עם כמה כאלה בצומת אחרי כיכר וגם הם בטוחים איך לא, שאצלם הכל בסדר.

 

מי שאומר שהמערכת מועילה כנראה אין לו מושג מה הוא עושה על הכביש, כי המערכת מתריעה מאוחר מדיי. כבר אין זמן לבלום או לתקן לרוב והנהג כבר יהיה חצי דרך על/בתוך המכשול. ואם הוא מסתמך על המערכת הזו מצבו ממש לא טוב.

 

סיכום, אני לא יודע אם המערכת הזו תמנע תאונה. אבל היא לא תפריע עד כדי כך למי שנוהג בנהיגת מנע.

פורסם

טאיפאן - אתה כנראה לא מכיר את המערכת.

 

יודע על מה אני מקבל הכי הרבה צפצופים היסטריים: על מכוניות חונות. ועל הולכי רגל שבצד הכביש (בעיקולים, שם הם נמצאים מול המצלמה). ועל מכוניות שנדחפות לפני כאשר אני כבר לוחץ על הבלם. או כאשר יש השתלבות נתיבים. או כאשר אני נוסע 110 בכביש מהיר והמערכת לא קולטת נכון את התמרור (או קולטת תמרור של נתיב היציאה).

 

המערכת מציקה לא כיון שהיא מתריעה התראות אמת, אלא כיון שהרב למעלה מ-90% מההתראות הן התראות שוא.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
טאיפאן - אתה כנראה לא מכיר את המערכת.

 

יודע על מה אני מקבל הכי הרבה צפצופים היסטריים: על מכוניות חונות. ועל הולכי רגל שבצד הכביש (בעיקולים, שם הם נמצאים מול המצלמה). ועל מכוניות שנדחפות לפני כאשר אני כבר לוחץ על הבלם. או כאשר יש השתלבות נתיבים. או כאשר אני נוסע 110 בכביש מהיר והמערכת לא קולטת נכון את התמרור (או קולטת תמרור של נתיב היציאה).

 

המערכת מציקה לא כיון שהיא מתריעה התראות אמת, אלא כיון שהרב למעלה מ-90% מההתראות הן התראות שוא.

כמה שאתה צודק,

אני נוסע עם אחי שיש לו את המערכת הזו ופשוט לא מבין מה כל הצילצולים והסחות הדעת בזמן שאין סכנה כלל

קובי

:-)

פורסם
טאיפאן - אתה כנראה לא מכיר את המערכת.

 

יודע על מה אני מקבל הכי הרבה צפצופים היסטריים: על מכוניות חונות. ועל הולכי רגל שבצד הכביש (בעיקולים, שם הם נמצאים מול המצלמה). ועל מכוניות שנדחפות לפני כאשר אני כבר לוחץ על הבלם. או כאשר יש השתלבות נתיבים. או כאשר אני נוסע 110 בכביש מהיר והמערכת לא קולטת נכון את התמרור (או קולטת תמרור של נתיב היציאה).

 

המערכת מציקה לא כיון שהיא מתריעה התראות אמת, אלא כיון שהרב למעלה מ-90% מההתראות הן התראות שוא.

 

לדעתי מערכת תקולה/דורשת עדכון. אני נוסע יום יום עם המערכת הזו. ובכללי יצא לי לנסוע על 4 רכבים עם המערכת הזו ובחיים לא קיבלתי התראה על מכונית חונה.

פורסם

או מערכת שלא הותקנה נכון/טוב

כמיטב המתקינים בישראל

לפי המשפט המושאל ממקצוע אחר

90℅ מהמתקינים מוציאים שם רע על השאר.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

כנ"ל אצלנו - התראות על הולך רגל בכביש בין עירוני ישר וריק (כנראה רוח רפאים), התראות על מכוניות חונות אם הכביש צפוף או מתעקל ומה לא.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

למדתי להתעלם

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...