Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי רנו קנגו השבוע 1200 טורבו אוטומט מודל 2017.

ברשיון הרכב הופתעתי לראות שאסור להתקין וו גרירה.

האוטו לצרכי עבודה ויכול להיות שאצטרך להתקין וו גרירה ...

נתקלתם בדבר כזה .. ??

היום העצה בחינם,מחר היא תעלה כסף

פורסם

מניח שזה בגלל הגיר, לא רוצים להפעיל יותר מידי עומס על מצמדים של הגיר הרובוטי.

 

לא חסר קנגו דיזל ידניות עם וו גרירה.

 

 

פורסם

נתקלתי בזה ברכישה של כמו רכבי קנגו בעבודה הקודמת שלי. משרד התחבורה הסבירו לי שאין אישור להתקנת וו גרירה על הרכב בגלל שנפח המנוע שלו הוא 1200 סמ"ק. לא יודע כמה זה נכון ואם יש רכבים אחרים שכן מתירים להם אבל זאת הייתה התשובה שלהם.

פורסם

מנוע טורבו בנזין בפנח 1200 הרבה יותר חזק (115 כ"ס ו 19.4 קג"מ מומנט) ממנוע דיזל 1900 עם 65 כ"ס ומומנט 12 קג"מ שהיה בקנגו דור קודם.

 

בקנגו הקודמת עם 65 כ"ס לא היה איסור להתקין וו גרירה, כך שההסבר הזה נראה לי לא מדוייק.

 

 

פורסם
נתקלתי בזה ברכישה של כמו רכבי קנגו בעבודה הקודמת שלי. משרד התחבורה הסבירו לי שאין אישור להתקנת וו גרירה על הרכב בגלל שנפח המנוע שלו הוא 1200 סמ"ק. לא יודע כמה זה נכון ואם יש רכבים אחרים שכן מתירים להם אבל זאת הייתה התשובה שלהם.

 

מקרים שמבינים שאין עתיד לאנושות כאשר יש אנשים שעוד משווים נפחים ולא הספקים ומומנטים.

פורסם

את משרד התחבורה לא מעניין אם המנוע ימות או שלא יהיה לו כוח לגרור אלא יכולת בלימת המנוע בירידות ואת זה שום מגדש לא ישפר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
מנוע טורבו בנזין בפנח 1200 הרבה יותר חזק (115 כ"ס ו 19.4 קג"מ מומנט) ממנוע דיזל 1900 עם 65 כ"ס ומומנט 12 קג"מ שהיה בקנגו דור קודם.

 

בקנגו הקודמת עם 65 כ"ס לא היה איסור להתקין וו גרירה, כך שההסבר הזה נראה לי לא מדוייק.

 

אולי בגלל אופן פעולה שונה של המנוע והתיבת הילוכים. או, סביר להניח, שהיצרן לא בחן את הרכב עם נגרר, ולכן פשוט החליט לאסור את ההתקנה באופן גורף. או בגלל שלא רצה לקבל תלונות על אורך חיים מקוצר של הגיר והמנוע (שכנראה תוכננו להחזיק "תקופת אחריות פלוס יום").

 

אגב בפריוס גם אסור להתקין וו גרירה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
את משרד התחבורה לא מעניין אם המנוע ימות או שלא יהיה לו כוח לגרור אלא יכולת בלימת המנוע בירידות ואת זה שום מגדש לא ישפר.
אם זו הסיבה אפשר להגביל לנגרר עם בלמים בלבד, לא לאסור לגמרי.

 

 

ואדים, גם לדעתי זה בגלל שלא רוצים להעמיס על הגיר.

 

 

פורסם

אין לי דוגמאות, אני רק רשמתי מה היה יותר הגיוני לעשות אם בלימת מנוע חלשה זו הסיבה לאיסור.

 

אישית אני לא חושב שזו הסיבה לאיסור. יש היום הרבה מכוניות עם מנוע 1.2 טורבו שלא מספק בלימת מנוע משמעותית,

בכולן אסור להתקין וו גריריה?

 

 

פורסם
אגב בפריוס גם אסור להתקין וו גרירה.

 

רכב כמו פריוס זה רכב שאפשר "להחליק" לו חוסר יכולת להתקין וו גרירה - אבל רכב עבודה כמו הקנגו? ברוב הרכבי העבודה שאני מכיר (קנגו ואחרים) מותקן וו גרירה כמעט כברירת מחדל.

פורסם
אם זו הסיבה אפשר להגביל לנגרר עם בלמים בלבד, לא לאסור לגמרי.

 

 

ואדים, גם לדעתי זה בגלל שלא רוצים להעמיס על הגיר.

 

אם הבעייה היתה עומס על הגיר אז היצרן היה אוסר את זה ולא משרד הרישוי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...