Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

^ לא קראת את הכתבה שצורפה, אחרת היית מגלה ש:

כדי לבדוק את הסוגיה פנינו אל דובר משרד התחבורה וזו התשובה שקיבלנו: "אישור גרירה ניתן על ידי יצרן הרכב ומופיע בתעודת WVTA ונרשם בהוראת הרישום. אין למשרד התחבורה שיקול דעת בנושא. אין קשר לרכב היברידי. אין הגבלות מיוחדות לרכבים אלה… יתכן והרכב לא תוכנן על ידי היצרן לגרירה… את הבנת שיקול הדעת בנושא זה ניתן לפנות ליצרן באמצעות יבואן הרכב".

וגם:

לנוכח זאת פנינו אל חברת 'מאיר', יבואנית הונדה לישראל, וההסבר שקיבלנו מהם הוא: "הנחיה שנוגעת לאיסור התקנת וו גרירה בחלקו האחורי של הרכב הינה הנחיה של היצרן, והיא תקפה לדגמי ג'אז ההיברידיים וכן לדגמים הספורטיביים של הונדה, S2000 ו-Type R בלבד.

וגם:

מ'יוניון מוטורס' נמסר לנו: "הגדרת כושר גרירה לנגרר עם או ללא בלמים מבוצעת על ידי היצרן בהתאם לתכנון ההנדסי של הרכב.

ככל שידוע לנו משרד התחבורה לא מטיל מגבלות בהקשר זה, ולאחרונה אף ביצע התאמה בין נוסחאות חישוב המשקל המותר לגרירה בישראל לזה שהוגדר במקור ע"י היצרנים. ככל שקיימת מגבלה היא כנראה מגיעה מצד יצרן הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...