Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

מדובר על סובארו B3 שנת 2008

בעת נסיעה מהירה ( בעיקר בירידות ) בעת בלימה ההגה והרכב מתחילים לרעוד באופן משמעותי

לפי מה שהבנתי בקריאה כאן מדובר על צלחות ברקס מעוותות / עקומות

שאלתי היא כזאת : כמה מסוכן לנסוע ככה והאם יש פה ממליצים בקהל לגבי מקום שאפשר להחליף באזור חיפה , בלי לשחוט במחיר.

תודה

לנסר 2007

פורסם

לא מכיר מקום בחיפה. אבל לגבי הלשחוט, שים לב שאתה לא חוסך ושם צלחות מאיכות נמוכה ומגיע לאותו מצב.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
שלום לכולם

מדובר על סובארו B3 שנת 2008

בעת נסיעה מהירה ( בעיקר בירידות ) בעת בלימה ההגה והרכב מתחילים לרעוד באופן משמעותי

לפי מה שהבנתי בקריאה כאן מדובר על צלחות ברקס מעוותות / עקומות

שאלתי היא כזאת : כמה מסוכן לנסוע ככה והאם יש פה ממליצים בקהל לגבי מקום שאפשר להחליף באזור חיפה , בלי לשחוט במחיר.

תודה

 

לא מכיר מקום בחיפה. אבל לגבי הלשחוט, שים לב שאתה לא חוסך ושם צלחות מאיכות נמוכה ומגיע לאותו מצב.

 

כמה אמורות לעלות זוג צלחות איכותיות ואיזה הן האיכותיות ?

לנסר 2007

פורסם
כמה אמורות לעלות זוג צלחות איכותיות ואיזה הן האיכותיות ?

 

שים צלחות של BREMBO ורפידות של FERODO או TRW או REMSA או LUCAS

 

כאלה:

http://www.justmotor.co.il/product/%D7%A1%D7%98-%D7%A6%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%9C%D7%9D-%D7%A7%D7%93%D7%9E%D7%99-b4-%D7%9E2004-%D7%95%D7%90%D7%99%D7%9C%D7%9A-%D7%91%D7%A8%D7%9E%D7%91%D7%95

 

שים לב, זו רק דוגמה, לא בטוח שמתאים לרכב שלך.

לפני ההזמנה תוודא איתו בטלפון שזה מתאים לפי רישיון הרכב.

שלומי

פורסם

אם אני זוכר נכון לפני בערך שנה קניתי למישהו פה בחדרה אחרי הנחה והכל צלחות של ברמבו ורפידות של רמסה עלה סביב ה 500 ניראה לי אבל אם תרצה אבדוק שוב לעומק.

×
×
  • תוכן חדש...