Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורקינט חשמלי


oryo
שימו לב! השרשור הזה בן 1777 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מקפיץ...

מעוניין לקנות קורקינט לטובת נסיעה של 7-8 ק"מ ביום.

אני מתכוון לקנות אותו יד 2.

קיבלתי המלצות על סיטי באג 36V ו-250 וואט.

 

האם למישהו יש ניסיון עם הכלי?

ומה כדאי לשים לב בקניה של כלי כזה יד 2?

 

אם למישהו כאן יש המלצה אחרת על קורקינט אחר אשמח לשמוע. האמת שאני לא יודע איך הוא לעומת ה-סקוט אייר שהומלץ כאן... ונראה לי מהדברים שנרשמו שהוא מוביל בקטגוריה.

 

 

תודה לעוזרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מה לגבי השיומי? אחרי 400 קילומטר (אעלה סיקור ב 500/1000) , אני באמת לא מבין מה צריך יותר מזה, החסרונות מינוריים ביחס למתחרים, במיוחד במחיר שלו (2000), ל8 קילומטר ביום הוא יהיה מעל ומעבר לצרכים שלך, יש לו גם יתרונות מסויימים על חלק מהמתחרים, תקרא עליו.

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השיומי עם סוללת 36V ומנוע חלש, לא הייתי בונה עליו עם משקל כזה.

הוא משתלם לאנשים לא כבדים מידי שנוסעים בעיקר במישור. לשאר אני ממליץ להשקיע בסקוטאייר, קיים הבדל ענק בביצועים בין הכלים הן בתאוצה והן בבלימה.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרוכב במשקל 110 ק''ג , זה יהיה שימושי?

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

יש היום צריבות תוכנה שאפשר לשים ולעלות את המהירות (צריבה של כמה שניות ללא עלות), אפשר לעלות ל 30/35 קמ"ש לבחירתך, ככה שזה יתאזן עם הירידה במהירות בעליות בעקבות המשקל

ההשפעה על חיי הסוללה בהתאם.

אם המשקל 110 - הייתי לוקח את השיומי רק בתנאי שהמרחק פחות קריטי (עד 10 ק"מ לדוגמא)

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעליות צריך להוריד מהירות בשביל להפחית את העומס על הסוללה, אם הוא יגביר מהירות בשביל "לקזז" את העליה, הסוללה תלך מהר מאוד. קח בחשבון שבגלל שמדובר ב-36v הזרם גבוה יותר מלכתחילה מאשר ב-48v ולעומת זאת יכולת הפריקה של הסוללה ככל הנראה נמוכה יותר.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש היום צריבות תוכנה שאפשר לשים ולעלות את המהירות (צריבה של כמה שניות ללא עלות), אפשר לעלות ל 30/35 קמ"ש לבחירתך, ככה שזה יתאזן עם הירידה במהירות בעליות בעקבות המשקל

ההשפעה על חיי הסוללה בהתאם.

אם המשקל 110 - הייתי לוקח את השיומי רק בתנאי שהמרחק פחות קריטי (עד 10 ק"מ לדוגמא)

 

לי יש את השיומי, אתה יכול להסביר לי איך אני מעלה את המהירות?

זה יעשה נזק? בלאי מואץ? או פשוט יגמור את הסוללה מהר יותר?

נסעתי מרחק של 5 ק"מ על מצב אקונומי 18 קמ"ש, למחרת נסעתי את אותו מרחק

על המצב הרגיל 25 קמ"ש, והאפליקציה הראתה לי שנשארו לי אותם אחוזי סוללה! איך זה הגיוני?!

 

אגב, השיומי מומלץ עד 100 ק"ג בלבד.

הייתי 102 ורזיתי במיוחד ל95 לפני שההזמנה של השיומי הגיעה :-P

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש את השיומי, אתה יכול להסביר לי איך אני מעלה את המהירות?

זה יעשה נזק? בלאי מואץ? או פשוט יגמור את הסוללה מהר יותר?

נסעתי מרחק של 5 ק"מ על מצב אקונומי 18 קמ"ש, למחרת נסעתי את אותו מרחק

על המצב הרגיל 25 קמ"ש, והאפליקציה הראתה לי שנשארו לי אותם אחוזי סוללה! איך זה הגיוני?!

 

אגב, השיומי מומלץ עד 100 ק"ג בלבד.

הייתי 102 ורזיתי במיוחד ל95 לפני שההזמנה של השיומי הגיעה :-P

תצטרף לקבוצה של הקורקינט בפייסבוק:

https://www.facebook.com/groups/1824160241216955/

יש שם פוסט עם הסברים וקישור להורדה

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובות.

 

הסיטי באג ביד 2 סובב ביב ה-1500-1600 ש"ח.

יש למישהו ניסיון איתו?

 

ולגבי השיומי שהועלה כאן,

קיבלתי המלצה על mijia. איך הוא?

 

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי MaoRЯ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשיומי יש בדיוק דגם אחד.

חדש עולה 2000 שקל ואתה גם מקבל צמיגים ספייר וכו. אין מה לקנות יד שניה

 

Sent from my VKY-L29 using Tapatalk

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובות.

 

הסיטי באג ביד 2 סובב ביב ה-1500-1600 ש"ח.

יש למישהו ניסיון איתו?

 

ולגבי השיומי שהועלה כאן,

קיבלתי המלצה על mijia. איך הוא?

 

 

תודה.

לשיומי 2 דגמים.

דגם ה YOUTH החלש שלא מומלץ לקניה

ודגם ה MIJIA M365 הרגיל.

כשמדברים על שיומי מדברים על הדגם השני כי הראשון כמעט ולא משווק בארץ למיטב ידיעתי.

פשוט תבדוק שהקורקינט מגיע ל 25 קמ"ש לפני שאתה קונה -זה יאשר לך שמדובר בדגם המומלץ.

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
מקפיץ...

מעוניין לקנות קורקינט לטובת נסיעה של 7-8 ק"מ ביום.

אני מתכוון לקנות אותו יד 2.

קיבלתי המלצות על סיטי באג 36V ו-250 וואט.

 

האם למישהו יש ניסיון עם הכלי?

ומה כדאי לשים לב בקניה של כלי כזה יד 2?

 

אם למישהו כאן יש המלצה אחרת על קורקינט אחר אשמח לשמוע. האמת שאני לא יודע איך הוא לעומת ה-סקוט אייר שהומלץ כאן... ונראה לי מהדברים שנרשמו שהוא מוביל בקטגוריה.

 

 

תודה לעוזרים.

 

השתדרגתי השבוע לסקוטאייר החדש.

אם מעניין אותך לרכוש את הסקוטאייר הקודם, עם סוללת 48V, ובמצב מעולה - שלח ה"פ :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

אני גם הצטרפתי למועדון קורקינט חשמלי.

 

היום עשיתי יום נסיעות מבחן מרוכז ובדקתי את כל הדגמים המובילים בשוק.

 

בסופו של דבר צמצמתי את הבחירה בין G3 (שעבר עדכון) וסקוטאייר.

 

G3

 

G3 הוא כבר בעצם G3.1. הדגם עבר לאחרונה מתיחת פנים ולהלן ההבדלים המהותיים בהשוואה לדגם היוצא:

 

1. סוללה היא V48 כסטנדרט במקום V36

2. ברקסים שודרגו ל-160MM מכובדים ביותר

3. צמיגים שודרגו ל-12.5 אינץ' רחבים

4. בקר LCD במקום בקר כפתורים (אותו בקר LCD בדיוק מורכב בסקוט אייר)

5. עוד כל מיני שדרוגים קטנים. מי שסקרן ניתן למצוא את הרשימה המלאה באתר של היצרן

 

G3.1 הוא כלי סולידי ביותר. מדובר בקורקינט מאסיבי, בורד רחב, בנוי היטב, מאובזר בתיק, אזעקה ומנגנון מונע התנעה לא מבוקרת (צריך קודם ללחוץ על שלט). איכות הנסיעה משובחת והכלי באמת מרגיש הכי יציב על הכביש בהשוואה למתחרים. ביצועים קשה להשוות אך הקורקינט האיץ יפה במסלול בו בחנתי אותו וסגרתי מהירות מעל 26 ק"מ. ייתכן והכלי מסוגל ליותר, אך המסלול היה קצר ולא אפשר לצבור מהירות.

 

G3.1 נמכר ב-6,300 ש"ח ומגיע עם שנתיים אחריות. לפעמים יש מבצעים אז שווה לבדוק באתר היצרן www.easybike.co.il

 

פסק דין

 

G3.1 נפסל כי הוא פשוט יותר מידי סולידי ומאסיבי. מדובר בכלי גדול, כבד (16 ק"ג) ומגושם. העיצוב הכי פחות מוצלח מכל הכלים שראיתי. אני אישית מעדיף עמידות והנדסה טובה על פני עיצוב, אך לא נראה לי שיהיה לי כיף להתרוצץ עם הכלי בין הרציף לרכבת ומהרכבת עד לרציף. אפילו היו לי ספקות שהקורקינט יכנס לתא מטען של הרכב או בין המושבים ברכבת. אם אני הייתי מבלה 90% מהזמן בגוש דן זה היה הקורקינט שהייתי רוכש.

 

סקוט אייר

 

התחנה הסופית שלי הייתה הסדנא/מפעל של סקוטאייר ברחוב המסגר. איציק פגש אותי, עשה לי סיור מקיף בסדנא, הסביר על החלקים שהם משתמשים וכיצד הם מרכיבים כל קורקינט. לאחר מכן יצאתי יחד איתו לנסיעת מבחן ארוכה ברחובות דרום תל אביב.

 

הסקוט אייר הוא פשוט טיל בליסטי. עשיתי נסיעת מבחן על V48 וגם על V60. אם חשבתי שגרסת V48 נוסעת מהר אז גרסת V60 זה בכלל כלי פסיכי לחלוטין שסוגר קרוב ל-45 קמ"ש ואולי יותר פשוט לא היה את האומץ לבדוק.

 

מדובר בקורקינט קומפקטי וקל (13-14 ק"ג) שנבנה במעט מאוד חלקים וללא הלחמות. אני אישית התחברתי לעיצוב ואהבתי מאוד את התכנון החכם השל הכלי לדוגמא מנגנון קיפול מהיר מאוד, מנגנון שמאפשר לנעול גם את הגלגל אחורי במידת הצורך, ידית קדמית שמאפשרת לגרור את הקורקינט כמו טרולי ועוד.

 

מבחינת יציבות הכלי לא ברמה של G3, אבל בהחלט סביר. הבורד "הרחב" הוא די צר, אבל זה מה שנותן לכלי את הקומפטיות שלו אז אין ברירה וצריך להתפשר מהבחינה הזאת. איציק נתן לי אפשרות לבחור בין כידון סטנדרטי עם ידיות מתקפלות ובין כידון ספורט ללא ידיות מתקפלות. לטענתו של איציק כידון ספורט זה מעניק יותר יציבות אז בחרתי באופציה הספורטיבית.

 

מה שאני מאוד לא אהבתי ולדעתי זה ממש לא לעניין זה את העובדה שהכלי נמכר רק עם ברקס אחורי וברקס קדמי נמכר בתוספת תשלום בסך 300 ש"ח.

 

מחיר הבסיס הינו 5,500 ש"ח. בורד רחב עולה 500 ש"ח. ברקס קדמי עולה 300 ש"ח. כידון ספורט כלול במחיר. סה"כ 6,300 ש"ח והכלי מגיע עם שלוש שנות אחריות.

 

גרסת V60 נמכרת בתוספת 2,000 ש"ח, אבל הרגשתי שזה אוברקייל גם במחיר וגם בכוח. מדובר בממש סוג של קטנוע.

 

פסק דין

 

הוזמן סקוט אייר משודרג. הייתה לי דילמה לא פשוטה בין G3 לסקוט אייר ובסוף סקוט אייר נבחר בזכות קומפקטיות, משקל וביצועים. באסה שצריך להמתין שבוע...

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני תוהה מתי הכלים בארץ יתחילו להגיע עם בולמי זעזועים...

ממש לא נעים לרכב על כלי במהירות של 35-45 קמ"ש ולהרגיש כל אבל אבן או מהמהורה בכביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...