Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני חדש בפורום, יש לי שאלה קטנה

בבעלותי יונדאי i25 מודל 2016 הדגם עם מנוע 1.6 חלון בגג גנטים מגנזיום וכו'

 

לפני 10 חודשים בערל נגעתי עם היד בדשבורד האחורי, יונדאי קוראים לזה מדף אחורי והרגשתי שהוא דביק ממש כאילו הבן שלי אכל עליו ארטיק :-P

לקחתי את הרכב למוסך היבואן בפתח תקוה שם החליפו לי את כל החלק בלי בעיה.

לפני חודשיים נגעתי שוב וראיתי שהדביקות חזרה, שהגעתי למוסך כבר היו פחות נחמדים לא הסכימו להחליף את החלק, במקום זה עשו לי ניקוי מיוחד שבאמת העלים את הדביקות למשך חודשיים ....

היום אשתי הלכה עם הרכב למוסך לבצע החלפה, להפתעתי לא הסכימו להחליף את החלק אלה לבצע שוב ניקוי.

בנוסף אמרו לאשתי שזה בגלל חומר ניקוי, ברור שזה לא חומר ניקוי.... אני לא מנקה את פנים האוטו. לא מאמין בזה :wink:

שאלתי:

האם בפורום הנכבד יש אנשים עם הרכב הנל? אשמח מאוד אם תוכלו לבדוק אם גם לכם קרתה התופעה.

לדעתי יש כאן פגם ביצור.

מזכיר מדובר בדגם הפרימיום כפי שכתבתי למעלה

 

תודה מראש

 

ארז

פורסם

פנה ליבואן בכתב יש לך אחריות ואין שום סיבה בעולם שלא יהיו נחמדים כי אף אחד לא בא להתעניין ברמת הנחמדות שלהם. שיעשו מה שצריכים ויחליפו את החלק ולא ינסו להפיל עליך שניקית עם חומר ניקוי ואתה כאילו יצרת זאת.

×
×
  • תוכן חדש...