Jump to content

ארז ש

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ארז ש

  1. שלום אני חדש בפורום, יש לי שאלה קטנה בבעלותי יונדאי i25 מודל 2016 הדגם עם מנוע 1.6 חלון בגג גנטים מגנזיום וכו' לפני 10 חודשים בערל נגעתי עם היד בדשבורד האחורי, יונדאי קוראים לזה מדף אחורי והרגשתי שהוא דביק ממש כאילו הבן שלי אכל עליו ארטיק לקחתי את הרכב למוסך היבואן בפתח תקוה שם החליפו לי את כל החלק בלי בעיה. לפני חודשיים נגעתי שוב וראיתי שהדביקות חזרה, שהגעתי למוסך כבר היו פחות נחמדים לא הסכימו להחליף את החלק, במקום זה עשו לי ניקוי מיוחד שבאמת העלים את הדביקות למשך חודשיים .... היום אשתי הלכה עם הרכב למוסך לבצע החלפה, להפתעתי לא הסכימו להחליף את החלק אלה לבצע שוב ניקוי. בנוסף אמרו לאשתי שזה בגלל חומר ניקוי, ברור שזה לא חומר ניקוי.... אני לא מנקה את פנים האוטו. לא מאמין בזה שאלתי: האם בפורום הנכבד יש אנשים עם הרכב הנל? אשמח מאוד אם תוכלו לבדוק אם גם לכם קרתה התופעה. לדעתי יש כאן פגם ביצור. מזכיר מדובר בדגם הפרימיום כפי שכתבתי למעלה תודה מראש ארז
×
×
  • תוכן חדש...