Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חזרתי לאריות. התחדשתי ב206XS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עם כל הכבוד למעמד הקאלט שמשום מה נדבק ל-205, ה-206 טובה ממנה בכל פרמטר, כולל שלדה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מבלי להעליב את חובבי הדגם, אני ממש מתקשה להבין את המשיכה לאוטו הזה.

 

מודל ישן (15 שנה רבאק) מנוע חלש, שלדה לא כזאת מדהימה (בטח לא בהשוואה ל306 או 205), פוזה של ערס עני...

 

אתה באמת יכול להגיד אובייקטיבית שאתה מקבל מהאוטו הזה משהו שלא תקבל ב"פחנוע" כהגדרתך?

 

לדעתי xs יש עד 2007. אולי אפילו יותר. מאז פיג'ו עברו ל207 המזעזעת, ושאר דגמים מזוויעים כגון 301 וחברותיה, אז זה די שריד אחרון לרכבי סופר מיני עם פלפל, בלי להגיע לגרסאות קצה וGTI למינהם.

אם הייתי מקציב יותר כסף לנושא ה4 גלגלים, אז ככל הנראה שלפיג'ו לא היה משהו להציע לי.

ובכל אופן, ב4 גלגלים כ"ס תמיד יחסר לי בתור רוכב אופנוע.

 

בהשוואה ל306 (שאותה ה206 שלי החליפה) ה206 הרבההההה יותר מודרנית בכל פרמטר, זה מתחיל בהנדסת אנוש, באבזור, בעיצוב, מבחינת הניהוג, אפשר להגיד שהשלדה ב306 טובה יותר, אבל את ההבדל מרגישים אולי כשנוסעים "על הקצוות", ה206 יודעת יפה מאוד להוציא חיוכים גם בנסיעה לסופרמרקט.

ו205? חוץ מהGTI שזכתה למעמד של כבוד, הדגמים הרגילים היו נחמדים ומתפרקים, וה206 תחליף ראוי.

 

 

מה אני מקבל בפחנוע בן 10 שאני לא מקבל בצרפתייה בת 16?

אם נהגת ב206xs (ואפילו רגילה) ונהגת בגטס, לא היית שואל את זה.

 

ולגבי ההשוואה לפוזה של ערס עני, חשבתי שזה דבק בסיויק לאו דווקא ב206... בכל אופן, זה עדיף על פני יונדאי (איבדתי תקווה לחיים) גטס.

פורסם
מודל ישן (15 שנה רבאק) מנוע חלש, שלדה לא כזאת מדהימה (בטח לא בהשוואה ל306 או 205), פוזה של ערס עני...

 

פוזה של ערס עני זה לאנטיס עם דמוי סאנרוף ומדבקת Don't touch my car

 

פעם היו שמים גם גרביונים על הפנסים האחוריים.

פורסם
אני מבין שנגעתי לליבם של בעלי הגטס, וזה בסדר לאהוב את הרכב שלך באשר הוא, אבל עדיין גטס הוא בהגדרת "פחנוע".

פחנוע שעושה את העבודה, בלי רגש, בלי יומרות, לי זה לא התאים.

 

לא נגעת..אתה פשוט נוהג על 206 של 90 כס בת 15

ומנסה להוריד מרכבים אחרים..לא כלכך מוצדק .

- Hyundai Getz 2007 1.6 -

פורסם

מה זה משנה בן כמה הרכב

הפחית שיעמום שלך לא יותר טובה

דייהטסו שרייד סדאן 97 sold

פונטו 2002 sold hgt

שברולט ספארק 2011 sold

פונטו ספייס 2002 16v 1.2 מונמכת מאוד ;)

פורסם
לא נגעת..אתה פשוט נוהג על 206 של 90 כס בת 15

ומנסה להוריד מרכבים אחרים..לא כלכך מוצדק .

לא חושב שהוא מנסה להוריד מרכבים אחרים, אלא להסביר את מכלול השיקולים שהוביל אותו לבחור ב206.

אותו שיקול שבגללו אנשים כמוהו (וכמוני ורבים אחרים) לא יתפסו נוהגים בטיוטה קורולה - רכב מוצלח לכל הדעות - פשוט בגלל סט שיקולים אחר בבחירת רכב.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

אז ה100 כס סוס שהיא רק בת 12, ממש פאר היצירה לדעתך?...

גם אחרי אופנועים של 200 כ"ס ו340 קמש בשעון, תמיד אעדיף את זה שאפשר להנות איתו במהירויות שפויות בנסיעה יומיומית.

פורסם
אז ה100 כס סוס שהיא רק בת 12, ממש פאר היצירה לדעתך?...

גם אחרי אופנועים של 200 כ"ס ו340 קמש בשעון, תמיד אעדיף את זה שאפשר להנות איתו במהירויות שפויות בנסיעה יומיומית.

 

*105 ו10 שנים

לא אמרתי את זה בשום הודעה לגטס יש יתרונות וחסרונות..מההתחלה מה שהתכוונתי אליו היה.. שזאת 206 תתחדש ותהנה

אין לך מקום פה "להסתכל על רכבים מלמעלה " זה הכל .

- Hyundai Getz 2007 1.6 -

פורסם

בזמנו הייתי בבחירה שלך ובסוף הלכתי על רכב כזה ולא על "פחנוע"( יאריס TS ולא יונדאי גטס)

 

אבל, ואבל גדול, אם זה היה מיועד להיות רכב שני במשפחה, וליאריס היה מוניטין אמינות לא להיט כמו ל-206, אז הייתי עושה חושבים

 

בכול מקרה, אחלה של רכב, ומקווה שלא יעשה לך בעיות .

פורסם

הכח ממש לא משנה במכונית הזאת , גם ה 110 שנהגתי הייתה חלשה, גם ה GTI שעשיתי עליה סיבוב הייתה חלשה.

ההתנהגות והתקשורת זה מה שמעניין , ויש מזה הרבה , בגטס אולי היית מקבל יותר כח , אבל לא היית מקבל שום דבר אחר שאתה מקבל בפג'ו.

גטס עם 150 כ"ס או פג'ו 206 עם 70 כ"ס ? אני הולך על הפג'ו.

תתחדש ותהנה

Miata ND2

 

פורסם
אשמח אם למישהו יש קישור לספר רכב עבור דגם ה90 סוסים כי כל מה שהצלחתי למצוא היה של ה110.

 

איפה מצאת :conf: מחפש בנרות.

 

בכלל מקרה תתחדש על הרכב, כבר לא מייצרים אותם ככה אפילו אם היא עם 90 כ"ס עדיין מהנה יותר מגטס.

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

אני מכיר את הפג'ו 206XS עם ה110 סוסים בגיר ידני מקרוב מאוד, הרכב טיל בליסטי אבל אמין הוא לא ממש.

 

אבל...כל פעם שחבר טוב מאיץ בה חזק הלב שלי יורד לתחתונים.

 

החלום שלי זה היה לבדוק אותה מול קורולה ידנית. שיעמום מהיר מול מהיר ומהנה.:-D

 

לגבי יונדאי גטס, אני גם לא אוהב אותה, אבל את ההצלחה שלה אי אפשר לקחת ממנה.


×
×
  • תוכן חדש...