Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חזרתי לאריות. התחדשתי ב206XS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חיים במציאות משלכם...

אל תשכחו לקחת אותה לנורבורגרינג רק בסוף השנה:sissies:

אתה לא יכול להפגע כש'מזלזלים' ברכב שלך ואז לזלזל בבחירות של אחרים.

כלומר, אתה יכול. אבל זה לא מוציא אותך טוב.

 

בסט השיקולים שלנו, גטס מקבלת מקום מאוד נמוך. בשלך, גבוה יותר. מכבד את השיקולים שלך, כבד את שלנו.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גם גטס וגם 206 רכבים טובים אין ספק שגטס אמינה יותר ובעלת פחות מחלות. אבל פותח האשכול כנראה לקח את זה כשיקול וקבע שהיתרונות של 206 גוברות על של הגטס, זה לא שלרכב יש מלא מחלות סך הכל הוא מאוד אמין מניסיון של כמה חברים עם כל סוגי המנועים המוכרים והידועים של פיג'ו-סיטרואן. שורה תחתונה זה לא משנה מה יגידו העיקר בעלי ה206 ובמיוחד עם ה110 סוסים יודעים מה יש להם ביד וזה מה שחשוב.

PEUGEOT 206XS

פורסם

לא הבנתי למה צריך לרדת על רכב אחר כדי להצדיק קניה של רכב מסוים. כל אחד וההעדפות שלו...

 

פותה"ש קנה רכב מהרגש, גטס זה רכב שנקנה מהראש. שתי הבחירות לגיטימיות לחלוטין, כל אחד שייהנה ממה שבחר.

 

גטס רכב אמין, זריז, זול לרכישה ולאחזקה. כל אלו מאפיינים של קניה מחשבתית. ה-206 מהנה, נוחה ובעלת אופי. אלו שיקולים של קניה מרצון של חווית נסיעה/נהיגה קצת מעניינת יותר. וזה בסדר גם אם לא תמיד הגיוני בפני כל אחד. אם כולם היו קונים מהיגיון, כולנו היינו נוסעים בקורולה משעממת (טובה ככל שתהיה). אין צורך להתנהג כמו ילדים קטנים.

 

תתחדש ותהנה, קנית רכב טוב. עדיין אין צורך לדמות את הגטס לפחון, כי היא לא פחות טובה מה-206 מבחינת החבילה שהיא נותנת ביחס למחיר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה זה פחון בכלל? אפשר להגיד את זה על כל רכב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...