Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2445 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם

בעוד כמה ימים אנחנו אמורים לקבל i10 חדשה. הזמנו את הרכב ללא המולטימדיה של כולמוביל. נראה לנו ש 4000 ש"ח זה מוגזם למכשיר סיני זול אם כמה שהתוכנה שלהם מוצלחת (יש לי כזו באאוטלנדר). למרות שלאשתי, לה מיועד הרכב, זה לא ככ משנה, החלטתי שראוי שיהיה מערכת אנדרואיד שניתן לחבר אליה מצלמת רוורס, שיתמוך בשליטה מההגה, שתהיה דיבורית, שיהיה סלוט לכרטיס סים כדי שתוכל להשתמש בוויז ושאר תוכנות ועוד. לגבי איכות השמע, הדרישות שלנו בסיסיות בלבד. מעדיף מערכת שהיא עצמאית ולא מערכת שמשקפת את הסלולרי האישי. האם פספסתי משהו?

 

התחלתי לברר ולאסוף פרטים ואלה מסקנותי:

1. ניתן לקנות מאתרים בחול כמו אליאקספרס, מכשירים אוניברסליים (דאבל דין - אשמח אם מישהו יוכל לעשות לי סדר בסוגי המכשירים - זה עדיין לא מובן לי לגמרי..) החל מ 150 דולר ועל זה צריך להוסיף מתאם המתאים ל i10. הבנתי שאם אבקש לשלוח דרך EMS יש סיכוי סביר שלא יפתחו את החבילה ואוכל להתחמק מתשלומי מכס ושאר אגרות וזאת בניגוד לחברות אחרות כמו DHL, האם אני צודק?

בקטגוריה זו , מצאתי את המכשיר הבא: https://www.aliexpress.com/item/1G-RAM-1024-600-android6-0-support-wifi-3G-SIM-LTE-Network-DAB-Radio-2-din/32806045686.html

 

מה דעתכם על המכשיר?

 

הנה עוד אופציה: https://www.aliexpress.com/item/2-Din-Car-DVD-Player-for-golf-with-GPS-7-inch-Android-6-0-Navigation-Bluetooth/32797953595.html

 

מה דעתכם על המכשיר?

הנה קישורית למתאם: https://www.aliexpress.com/item/RL-HY-042-Top-Quality-Professional-Car-DVD-Radio-Fascia-CD-Trim-Installation-Kit-for-HYUNDAI/32515209714.html?spm=2114.01010208.3.86.WU2zYc&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10066_10152_10065_10151_10068_10136_10137_10060_10138_10155_10062_10156_10154_10056_10055_10054_10059_10099_10103_10102_10096_10148_10147_10052_10053_10142_10107_10050_10051_9888_10084_10083_10080_10082_10081_10110_10111_10112_10113_10114_10179_10181_10078_10079_10073_10070_10123_10124-9888,searchweb201603_4,afswitch_1,ppcSwitch_5&btsid=cb6d6413-87f0-41d5-9458-c3c49e8acd41&algo_expid=3c0c9679-1ae0-427e-9018-4d39b72cb12d-11&algo_pvid=3c0c9679-1ae0-427e-9018-4d39b72cb12d

 

2. ניתן לקנות מכשיר תואם מקור ליונדאי i10, כלומר ללא הצורך במתאם . במקרה זה המכשיר יותר יקר ועם פחות פונקציות. לדוגמא: https://www.aliexpress.com/item/2017-Top-Wince-6-0-Car-Multimedia-Player-For-Hyundai-I10-2013-2014-2015-2016-Car/32797737059.html?spm=2114.13010208.99999999.264.8oIbRo. האם שווה? מה יתרונותיו וחסרונותיו בהשוואה לדבל דין?

 

3. קנייה בארץ - מבדיקה מהירה בכמה מהעסקים המומלצים פה בפורום (כמו ארטסאונד), מכשיר עם הדרישות שלי, כולל התקנה יעלה לא פחות מ 2000 ש"ח. שוב האם פספסתי משהו?

 

4. מהם הפעולות שאני צריך לעשות לפני שאני מזמין? האם כל מכשירי הדבל דין סטנדרטים מבחינת המידות ומתאימים (בעזרת מתאם) לכל סוגי הרכבים?

 

 

אשמח להתייחסותכם המלומדות.

בהערכה דורון.

עריכה אחרונה על ידי doronli
פורסם

השקעתי כ"כ בהודעה... ואף אחד.... :-(

 

בכל זאת אולי מישהו שמבין קצת יותר ממני יזרוק איזה עצה קטנה.....

 

תודה....

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

EMS הכי גרוע , עמילות מכס גם 180 + מיסים , וגם בדיקות מוקפדות .

 

עדיף דואר רגיל

 

מקווה שהרכב שלך לא ידני

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

היי,

עדיף לך לקנות תואם מקור על פני דאבל דין עם מתאם פלסטיק.

תואם מקור יושב בדיוק במקום של הרדיו המקורי.

מבחינת יופי- אסתטי התואם מקור נראה כאילו הרכב הגיע ככה מהחברה.

וכמובן שעם תואם מקור לא צריך להתעסק עם מתאמי פלסטיק וכו'.

 

בכול מקרה, אם החלטת ללכת על תואם מקור עם מערכת הפעלה אנדרואיד, עדיף לקנות את זה שיצא אחרון בשוק.

לאחר חיפוש, מצאתי לך תואם מקור הכי מתקדם שיצא היום.

על קצה המזלג- מעבד 8 ליבות, זיכרון גדול, מעבד מתקדם וחדש, מערכת קול משודרגת והרשימה עוד ארוכה.

 

זאת המערכת:

https://www.aliexpress.com/item/2GB-RAM-1024-600-Octa-Core-7-HD-1024-600-Android-6-0-1-Car-Multimedia/32804863633.html?spm=2114.01010208.3.78.Iuqwow&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10152_10065_10151_10068_10136_10137_10157_10060_10138_10155_10062_10156_437_10154_10056_10055_10054_10059_303_100032_100033_100031_10099_10103_10102_10096_10147_10052_10053_10050_10107_10142_10051_10172_5180015_10084_10083_10119_10080_10082_10081_10110_519_10111_10112_10113_10114_10181_10183_10182_10185_10078_10079_10073_10123_10120_142-10120,searchweb201603_2,ppcSwitch_7&btsid=f27f9ed3-a604-49f8-b08b-c37edb876f05&algo_expid=38d0cf94-4b04-409d-a0ea-6d7441e97172-11&algo_pvid=38d0cf94-4b04-409d-a0ea-6d7441e97172

פורסם

תודה על התגובה.

אכן הזמנתי משהו דומה למה שהמלצת אותם נתונים רק מאיביי.

 

http://www.ebay.com/itm/7-Android-6-0-Car-DVD-GPS-Radio-for-Hyundai-i10-2014-2017-Octa-Core-2Gb-32Gb-3G-/222201850088?hash=item33bc4328e8:g:s2EAAOSwTM5Yy6~0&vxp=mtr

 

 

 

אמור להגיע בקרוב... נקווה שבמכס לא יהיו יותר מדי הפתעות....

  • שנה מאוחר יותר...
  • שנה מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...