Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי ב x-trail


MikMan
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אין מצב לנקסט. קלרקסון צריך לעשות על זה מערכון:

ג'יימס מאי (קפטיין סלואו) מגלם את אאוטלנדר הנוהג באאוטלנדר. המונד מגלם את הבן שלו. קלארקסון יושב באוקטביה RS עם מספר של מונית שוודית. לוקיישן: תחנת רענון באוטובאן. יוצאים לדרך וקפטיין סלואו במכת גז אדירה מדביק את הדוושה לרצפה, הראש של הכלב המהנהן עף מהמקום והדיסק ברדיו קופץ החוצה עקב המומנט האדיר שהופעל עליו. לאחר 45 דקות הרכב מגיע ל 100 קמ"ש וקפטיין סלואו צריך חגורת צוואר מרוב קיקים. לאחר כשעה קלה...

400 ק"מ משם קלרקסון בגבול אוסטריה שותה יין חם...

 

הכל בהומור כמובן! חג שמייח לכולם

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז אחרי מזג האוויר המטורף שהיה השבוע וליכלך לי האוטו מצאתי זמן היום לנקות ולצלם.... כחול אפרפר. f2c7c29f43c2b1c00bc851995df892cf.jpg9c528d03d98be86b0cf21d109ac9a0b6.jpg78ab0dcefa3c1e144766f6690ada0f3e.jpg39e34f05f245e53ef37593ad366e9a31.jpg454c3da9dc05af72778d7cbdfad7a73d.jpged6cb6d3611cc238d2e185eb07c9b715.jpg

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
היתה לי נובירה, 1600 סמ"ק. אחר כך FRV, עם 1800 סמ"ק. עכשיו אאוטלנדר, עם 2000 סמ"ק. משום מה, כשאני נותן פול גז באאוטלנדר אני מרגיש הרגשה חדשה שלא הרגשתי ברכבים הקודמים, כאילו אני נדבק לכסא מעוצמת התנופה. אני לא יודע להשוות לרכבים אחרים, בפרט רכבי ספורט מקטגוריה אחרת, כי פשוט לא התנסיתי. תקראו לי מדומיין, מאוהב, מה שבא לכם...

 

בכלל סיפרתי את זה בדרך אגב, רציתי בסך הכל לומר שאם אתה לוחץ את הגז עד הסוף, זה בא לידי ביטוי בצריכת הדלק. נקסט.

שיאללה,

חכה שתנהג על 2500 סמ"ק. אתה לא יודע מה מחכה לך.

 

Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

פורסם
לדעתי שני הרכבים טובים אבל לא עם המנועים הללו. גם הקשקאי שנמכר פה עם מנוע 1.2 טורבו ו-115 כ"ס זה פשוט דופק את הרכב כאשר בחו"ל תמיד יש את המנוע 2.0 ל' עם 140 כ"ס. גם לא גורם להידבק לכיסא אבל עדיף על ה-115 כ"ס שיותר מתאימים למשפחתית קטנה.

 

ה-2 ליטר שאתה מדבר עליו היה בקשקאי הקודם, הוא הוחלף במנוע 1.6 טורבו בנזין שלא מיובא.

המנוע 1.2 בקשקאי הנוכחי מחליף את ה-1.6 ששווק בדור הקודם של הקשקאי רק עם תיבה ידנית.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

הנקודה שבחו"ל הרכבים הללו נמכרים גם עם מנועים יותר חזקים וגם בגרסאות 4*4 שלא מייבאים לארץ משום מה. אני מבין שכנראה זה נעשה בשביל להציע מחיר יותר אטרקטיבי אבל למה לשלול מהלקוח את אופציית הבחירה. עובדה שמאזדה מביאים גם מנוע 2 ליטר, גם 2.5, גם הנעה קדמית וגם כפולה, אפשר לבחור.

פורסם

בארץ מוכרים לך את מה שהכי משתלם לייבואן - זה הבעיה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

להביא ריבוי דגמים ורמות גימור משמעותו להחזיק מלאי חלפים גדול לכל דגם.

בנוסף, היכולת להתמקח מול היצרן על קונפיגורציה מסויימת קלה יותר.

 

לכן הרבה יבואנים מביאים לכל היותר 2-3 רמות גימור וזהו.

פורסם

99 אחוז מהחלפים זהים ולרוב יש הכנות לאותן תוספות ברכבי הבסיס.

ומה לגבי צבעים ושילובי ריפודים שלא מגיעים אף פעם חוץ משחורועוד שחור?

היבואנים לא מביאים בכדי למקסם את הרווח עד הסוף.

 

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב אז אחרי 2,000 ק"מ על הרכב אני רק אעדכן משהו אחד למרות שהרכב עדין חדש ובהסתמך על מחשב הרכב בלבד( כמו שעשיתי באאוטלנדר ) צריכת הדלק היא 14-15 ק"מ לליטר. אני מרוצה. באמת מרגישים שנוסעים הרבה יותר עם מיכל מלא עד הגמר. ואני נוסע כמו עם האאוטלנדר, כביש 6 במהירות 130 קמ"ש עם אותם הרגלים וגם לאותם מקומות בתוך העיר! אני מאוד מרוצה מהדיזל! ובכלל מהרכב.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

פות"ש - תתחדש ותהנה מהרכב החדש!

אשמח לשמוע, קצת על פרטי מכירת האאוטלנדר. כמה רחוק מהמחירון של לוי יצחק? כמה זמן לקח עד שמכרת? הרבה מתעניניים? איך היית מגדיר את השוק שלו כיד שניה? אני מניח שהדגם שמכרת בעל שבעה מקומות? היחס בין הקילומטרז שעשית למחיר?

 

מכין את עצמי ליום שגם אני אמכור...

פורסם
פות"ש - תתחדש ותהנה מהרכב החדש!

אשמח לשמוע, קצת על פרטי מכירת האאוטלנדר. כמה רחוק מהמחירון של לוי יצחק? כמה זמן לקח עד שמכרת? הרבה מתעניניים? איך היית מגדיר את השוק שלו כיד שניה? אני מניח שהדגם שמכרת בעל שבעה מקומות? היחס בין הקילומטרז שעשית למחיר?

 

מכין את עצמי ליום שגם אני אמכור...

אאוטלנדר 7 מקומות מודל 2015 לפני מתיחת פנים. עברה 42,000 ק"מ. התקשר מישהו רק יומים אחרי שפרסמתי ביד 2 במחיר של 138,000 וקנה הרכב בלי בדיקה. מחירון לפי יצחק לוי 132,000, הרכב נימכר 134,000 בלי ויכוח( חושב שהיתי יכול ב 135).

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

תודה על המידע.

אני רוצה להיות בטוח, כלומר פרסמת את הרכב ב 6000 מעל המחירון?

במשך יומיים אף אחד לא התקשר? הוא היה הראשון והאחרון? הוא היה אדם פרטי אני מניח נכון?

 

שוב תודה

פורסם
תודה על המידע.

אני רוצה להיות בטוח, כלומר פרסמת את הרכב ב 6000 מעל המחירון?

במשך יומיים אף אחד לא התקשר? הוא היה הראשון והאחרון? הוא היה אדם פרטי אני מניח נכון?

 

שוב תודה

בדיוק.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP


×
×
  • תוכן חדש...