Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לחץ בעבודה לא אמור לגרום לאף אחד לרצות למות. היא (כנראה) לא עובדת בשטיפת גופות או משהו בסגנון שיגרום לה לאבד את השפיות.

בכל עבודה יש לחץ מסויים כי ככה זה שאנשים אחרים תלויים במה שאתה עושה. גם לנהג מבחן של מרצדס יש לחץ בעבודה.

עבודה קשה/משעממת/מלחיצה זו עדיין לא עבודה רעה. צריך לראות את זה בצורת השקעה ותמורה. כמה זמן ומאמץ אתה משקיע מהחיים שלך ומה אתה מקבל בתמורה.

ברגע שאתה רואה שזה לא שווה לך ויש חלופות עדיפות, תחליף. זה לא תמיד המצב, ועקרונית עדיף להיות לחוץ בעבודה מאשר להיות לחוץ בבית בגלל שלא מצליחים למצוא עבודה.

 

במה היא עובדת?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

עבדת פעם בשטיפת גופות? אולי זאת דווקא העבודה הכי רגועה בעולם. אתה יכול לראות בזה חלק ממבחן קבלה לכת סודית של רוצחים שכירים.

 

לא חסר עבודות שיכולות לגרום לך לאבד את השפיות. כמו למשל שירות טלפוני, או יותר גרוע, פרונטלי ללקוחות ישראלים. או למשל מורה בבית ספר.או סתם עם בוס "עבד כי ימלוך" שנהנה להתעמר בעובדים שלו. או עבודה בסביבת נשים רוסיות ממורמרות בנות 40-50-60.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עם כל הדברים האלה אפשר להתמודד בלי לאבד את השפיות.

צריך לזכור שהאיום הכי גדול על ראש של עובד הוא פיטורין. אם הוא כבר שוקל לעבור לעבודה אחרת, למה שיפריע לו?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בהחלט אפשר לאבד את השפיות ברמה כזו או אחרת. לא כולנו יודעים להתמודד עם לחץ או בעיות אחרות בעבודה בצורה זהה כמו שיש חיל שיקבל פוסט טראומה מכלום לעומת חייל אחר שראה הכל ועדיין בסדר.

 

ממליץ לקרוא:

http://www.who.int/occupational_health/publications/pwh3rev.pdf?ua=1

 

ועוד תופעה שהרבה אנשים לא ממש חושבים עליה אבל בהחלט קיימת:

http://www.who.int/occupational_health/publications/en/pwh4e.pdf?ua=1

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

×
×
  • תוכן חדש...