Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזלצבורג, לפני כ-7 שנים, הייתי צריך לשלם לצימר מראש בערך 50% באמצעות SWIFT. גם ההשלמה במקום נדרשה במזומן, וכך בעוד צימר או שניים שבהם שהיתי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן, בצימרים מאוד מקובל תשלום במזומן בלבד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ארנק + 200-500 אירו/דולר בארנק רק עבור מוניות/תח"צ או למקרה שהכ.אשראי נשחק, כל השאר בכ.אשראי.

לא מסתובב עם תיקים/פאוצ'ים ושאר האביזרים המוזרים, זה רק מטרד וגורם לחשוב ולבדוק כל הזמן שהכל במקום.

לא להיראות תייר, להתנהג בטבעיות כאילו מכירים את האיזור ולהנות. לא רואה הבדל בין חו"ל לארץ, כל אחד בכל מקום יכול להיות מטרה לכייסים, תלוי איך הוא מתנהג ונראה.

95 1.6 Ibiza ידנית, 106XS 1.4 95 ידנית, Lantis 1.8 95 ידנית,

ליסינג אוט' מכאן ואילך

פורסם
לגבי תשלום באשראי - באיזה כרטיסים אתם משתמשים? באשראי הרגיל שלי (ישראכרט) אני משלם המרת מט״ח גבוהה של 2.3% ולכן משתדל להוציא מט״ח בדואר לפני הטיול.

בעסקאות באינטרנט אני נתקל באותה הבעיה עם עמלת ההמרה.

 

בקשר לעמלת מט״ח גבוהה.

 

קודם כל - לא משנה איפה תמיר את המזומן שלך - אתה לא תקבל שער יציג ולכן זה מכסה על חלק מהעמלה.

 

עכשיו נגיד לדוגמא בזבזת בטיול בחו״ל - 1000 דולר.

העמלה שתשלם היא 23 דולר או בשקלים - כ85₪.

 

אם תמיר 1000 דולר משקלים סביר להניח שחלק מן הסכום ״יתבזבז״ על הפרשי ההמרה ולכן העמלה בפועל יוצאת אפסית.

 

זאת אומרת שייצא לך כ50 שקל במידה ותקבל שער המרה סביר ומעלה לסכום של 1000 דולר.

 

בהתחשב בזה שכסף אפשר לאבד/לגנוב לך וכו׳ - לדעתי לפחות זה שווה את הפרמייה.

 

אני בעיקרון משתדל לשאת עליי רק סכום קטן לאותו יום וכרטיס אשראי ולשמור כרטיס אחר במלון.

פורסם (נערך)

יש ממה לחשוש?

 

קצת הלחצתם אותי עם הקטע של הכייסים, אני אשמח המלצה לפאוץ' נסתר מתחת לבגדים/חולצה.

 

אני אשמח להשיג משהו כזה:

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

מעולם לא פחדתי מכייסים. הארנק יושב אצלי בכיס הקדמי וכך גם הטלפון. אי אפשר לגעת בכיס הקדמי מבלי שאני ארגיש. כשאני מסתובב עם תיק אני מן הסתם יותר זהיר ובמקומות שאני לא 100% בטוח, אני מחזיק אותו על הצד ולא בגב (אם מדובר בתיק גב).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...