Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב ,

אחרי שעזרתם לי לבחור בקיה נירו לאשתי שבסוף הפך לרכב לחמי.

אשר מאוד מרוצה מהרכב .(לא היה מרוצה מהשרות אך זה סיפור אחר)

עכשיו אני צריך את עזרתכם בארגון רשימה למרכז ליסינג שאני מארגן בחברה בא אני עובד .

אנחנו חברה בינונית כבר מספרים שנים בליסינג בערך 12 רכבים למנהלה

אנחנו לא מאפשרים יכולת בחירה לעובדים . רוב הרכבים ניתנים כרכבי תש

במכרז הקודם זכו ראפיד לדרג ניהול זוטר

וסקודה אוקטיביה סטיישן 1.2

 

לגבי הראפיד במילה אחת רכב גרוע ומלא תקלות (במיוחד מצבר וחדירת מים לדלתות)

האוקטיבה מצוינת

 

 

 

הפעם הוחלט להזמין רכב אחד גם לדרג זוטר וגם למנהלים בכירים

הרכבים שחשבתי זה :

קיה נירו , יונדאי איוניק ,סקודה אוטביה החדשה (קצת מפחד מהמנוע 1 ליטר ) וטיוטה קורולה ,טיוטה אוריס סטיישן

חשוב לי מערכות בטיחות וצריכת דלק

אשמח להמלצות נוספות

 

בברכה

גיא

פורסם

יונדאי איוניק תהיה אופציה מצויינת שמשלבת גם מערכות בטיחות, גם צריכת דלק מצויינת, וגם עלות נמוכה יחסית.

 

לדעתי אין מה לפחד מאוקטביה 1.0 יחידת הכוח והגיר כבר צברו וותק על הכביש ומוכיחים אמינות טובה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...