Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אשתי נסעה רוורס ברכב ונתקעה קלות ברכב חונה (הטמבון האחורי נתקע באיזור הגלגל השמאלי),

הנסיעה הייתה ממש איטית.

 

צילמתי את הרכב הפגוע, והשארנו פרטים אך אף אחד לא התקשר.

 

צילמתי את מספר הרישוי ונראה שזה רכב של השכרה.

אני שוקל ללכת לסניף של החברה בעיר שלי כדי לדון בנזק.

 

מצ"ב תמונות,

כמה להערכתכם הנזק?

איך אתם מציעים לפעול. (משתדל להיות אדם ישר, אך שלא יתפסו עלי טרמפ)

 

20170301_160244.jpg20170301_160242.jpg

פורסם

המכה ניראית קלה מאוד,לערכתי נזק של כמה מאות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בדרך כלל מי שמשכיר רכב לתקופה משלם עוד כמה שקלים לביטול השתתפות עצמית.

אני מניח שהמכה הזו מעניינת לו את הביצ.. ולכן אף אחד לא התקשר או דיבר איתך.

אם תחליט ללכת לחברה בשביל לשלם על הנזק סביר שיסתכלו עליך כעל חייזר וינסו להשחיל אותך בעוד כל מיני שטויות.

 

פעלת בסדר גמור, אני במקומך מחכה לטלפון אם וכאשר יהיה, ואם לא..אל תאכל את עצמך.

פורסם
בדרך כלל מי שמשכיר רכב לתקופה משלם עוד כמה שקלים לביטול השתתפות עצמית.

אני מניח שהמכה הזו מעניינת לו את הביצ.. ולכן אף אחד לא התקשר או דיבר איתך.

אם תחליט ללכת לחברה בשביל לשלם על הנזק סביר שיסתכלו עליך כעל חייזר וינסו להשחיל אותך בעוד כל מיני שטויות.

 

פעלת בסדר גמור, אני במקומך מחכה לטלפון אם וכאשר יהיה, ואם לא..אל תאכל את עצמך.

 

תודה רבה,

 

אשמח לעוד תגובות.

פורסם

מסכים עם bebest. את חובתך מילאת בכך שהשארת את הפרטים שלך על הרכב. המכה נראת באמת זניחה וכנראה שאין לבעלים כח להתעסק איתה. ברגע שתגיע לחברת ההשכרה תיראה כמו אחד שבא "להתנדב לתת להם כסף" וסביר להניח שינסו להשחיל לך בעיות שלא באמת קיימות בגללך.

פורסם

לא סביר להניח, הם ישחילו. שרכב שלהם פוגע ( מניסיון) אתה מגיע לבית משפט בשביל לקבל את הכסף שמגיע לך. שאתה פוגע, שריטה בטמבון תעלה לך 10,000 שקל ומעלה ( גם מניסיון)

 

Sent from my MI 5s using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...